volgens mij heb ik p. Molyneux horen zeggen dat letterlijk elk pand in 't spel te koop is.quote:Op zondag 2 november 2008 17:53 schreef ROFLOL het volgende:
Ik heb imo 2 en 3 gedaan. Je kan veel kopen maar niet heel Albion,
quote:Op zondag 2 november 2008 17:36 schreef Reintji het volgende:
[..]
Zeker!, binnen bepaalde grenzen.En Fanboy'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
nu jij ookquote:Op zondag 2 november 2008 17:12 schreef Nemmii het volgende:
Alleen GHWT en dan zijn me centjes weer op.
edit:
Xboxworld heeft een fable2-prijsvraagje![]()
2. Welke spelmogelijkheid bevat Fable 2 NIET?
Een gezin stichten
Heel Albion opkopen
Een varken nadoen
3. Wat zijn de vier overtuigen in Fable 2?
Good, Evil, Rogue, Wizard
Bright, Dark, Noble, Corruption
Good, Evil, Purity, Corruption
Weet iemand dat?![]()
ja dat kan , zelfs de royal castlequote:Op zondag 2 november 2008 17:47 schreef Nemmii het volgende:
[..]
Kun je albion opkopen dan? ik denk eerder optie 2 en 3
Dat heeft hij dan gelogenquote:Op zondag 2 november 2008 17:56 schreef PP. het volgende:
[..]
volgens mij heb ik p. Molyneux horen zeggen dat letterlijk elk pand in 't spel te koop is.
Band of Brothersquote:Op zondag 2 november 2008 18:16 schreef Pollewoppie het volgende:
eeeeh hallo! sinds kort ook in het bezit van een 360... zit nu hele nachten Band of Brothers te spelen haha
Iemand nog een tip voor een goeie online multiplayer? BOBHH is mijn eerste FPS die ik speel maar het bevalt me prima!! en hoe zit het met Fable II is die online ook leuk??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog best lastig met een gewone controller. Wat is het verschil tussen de gitaren van GH-II en GH-III, Aerosmith? Beste keuze?
quote:Op zondag 2 november 2008 18:20 schreef Reintji het volgende:
Guiter Hero demo voor mijn vriendin gedownload.Weinig verschil in, je moet gewoon even kijken welke muziek je bevalt. Die van 2 vind ik stukken beter dan die van 3, dus daar zou ik voor gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog best lastig met een gewone controller. Wat is het verschil tussen de gitaren van GH-II en GH-III, Aerosmith? Beste keuze?
Aerosmith moet je gewoon niet halen......Kennedy
quote:Op zondag 2 november 2008 18:16 schreef Pollewoppie het volgende:
eeeeh hallo! sinds kort ook in het bezit van een 360... zit nu hele nachten Band of Brothers te spelen haha
Zeker is geen geld voor zo'n tof spel!quote:Op zondag 2 november 2008 18:33 schreef Aether het volgende:
Zie dat Banjo ¤30 is bij DVDCrave. Lijkt me interessante prijs?
Mijn oude xbox360 blijft aanstaan als ik de ethernet stekker eruit haalquote:Op zondag 2 november 2008 18:19 schreef DJ_ het volgende:
heeft iemand wel eens het probleem gehad dat je xbox niet meer uitgaat ? , als je hem uitwilt zetten en op de power knop drukt het beeld en alles wel stil gaat staan en je controller ook niet meer reageerd maar hij niet uitgaat ook niet als je nog een keer op de power knop drukt .
heb het nu 3 keer gehad heel apart ( verspreid over een aantal maanden )
Als je innovatie afstraft door de game niet (voor de volledige prijs) te kopen gaan publishers ook geen risico's meer nemen.quote:Op zondag 2 november 2008 19:01 schreef DooD het volgende:
Als ik zo het lijstje zie van de november titels, dan denk ik dat het een Epic Fail is om End War tegelijk met Gears 2 te releasen ook al zijn het verschillende soorten games. Zijn er trouwens al reviews van End War voorbij gekomen, want ik denk niet dat het een triple A game is?
Trouwens de demo van Mirrors Edge gespeeld en het speelt leuk, maar het ligt er maar net aan hoelang die game werkelijk wordt. Als het werkelijk 5 uurtjes is dan, wacht ik wel tot die 30 euro of goedkoper is. Vernieuwing en orginaliteit is belangrijk, maar 50 euro voor 5 uur is 10 euro per uur voor een singleplayer only game en dan koop ik liever voor dat geld een goed seizoen van een serie op blu-ray ofzo. Heb je dan veel meer plezier aan.
Even met je eigen account inloggen, dan op A drukken in het dashboard op je gamertag, dan ''Auto login'' even aanklikken.quote:Op zondag 2 november 2008 19:04 schreef VoreG het volgende:
Een huisgenoot van mij heeft onlangs een profile aangemaakt, maar nu start die elke keer op alsik de xbox aanzet.
Hoe kan ik het wijzigen naar mijn profile?
Alleen Gears of War 2,.... TR Underworld haal ik Q1 2009. Dit jaar nog te druk bezig met Fable 2, Far Cry 2 en Fallout 3.quote:Op zondag 2 november 2008 16:39 schreef Wessiej het volgende:
Oktober is voorbij, een game maand waar té veel zieke games waren
En nu is hetNovember
Alles begint 7 november, met de volgende games:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 week later, 14 november
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 week later, 21 november
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als hun een korte game neerzetten dan moeten ze er een korte prijs voor vragenquote:Op zondag 2 november 2008 19:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je innovatie afstraft door de game niet (voor de volledige prijs) te kopen gaan publishers ook geen risico's meer nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |