Heb je in die demo ook al lijpe dingen gemaakt? Ik vond mijn U heli best vet!quote:Op maandag 3 november 2008 11:16 schreef -Dries- het volgende:
Banjo is gewoon supervet! Ja, ook ik heb de vorige delen gespeeld en vind dit deel ook weer super! Als hij gewoon hetzelfde was als de vorige delen hadden mensen zitten zeuren dat hij zoveel leuk op de vorige delen.. Nu doet Rare eindelijk eens iets anders met de franchise, is het nog niet goed
quote:Op maandag 3 november 2008 11:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je in die demo ook al lijpe dingen gemaakt? Ik vond mijn U heli best vet!
Pro heeft tegenwoordig ook HDMI hoorquote:Op maandag 3 november 2008 12:03 schreef mini-lellan het volgende:
HD is zkr een must!
Heb van de week een nieuwe FullHD tv gekocht en ik zie zkr het verschil!
Moet nu alleen nog een Elite voor de HDMI
Ja maar ik heb het model uit 2006 terwijl ik hem in mei 2008 heb gekocht dus ik wil het wel zeker weten.quote:Op maandag 3 november 2008 12:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Pro heeft tegenwoordig ook HDMI hoor
Dan had je er toen direct mee terug moeten gaanquote:Op maandag 3 november 2008 12:07 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het model uit 2006 terwijl ik hem in mei 2008 heb gekocht dus ik wil het wel zeker weten.
Je had geen andere spellen om multiplayer mee te testen toch? Probeer eens een multiplayer demo te downloaden en die online te spelen. Volgens mij kan de endwar demo sowieso wel online.quote:Op maandag 3 november 2008 12:01 schreef Jiveje het volgende:
Ik heb mijn xbox360 nu al week en nog steeds is het me niet gelukt om Pes09 online te spelen. Mijn xbox is aangesloten op een Speedtouch580 router via een gewone kabel. Xboxlive werkt gewoon, ik kan op de marktplaats, zelfs media delen met mijn laptop in het netwerk werkt. Alleen telkens als ik in PES probeer online te gaan dan kan het temporarily de servers niet vinden en moet ik het later proberen. Dit is nu al dik een week zo en ik heb toch echt het gevoel dat het aan mijn set-up ligt en niet aan de PES servers die niet beschikbaar zijn. Mijn Network Settings-test geeft bij alles 'Confirmed' en bij NAT staat er 'Open'. Ik heb al geprobeerd om poorten te forwarden maar sinds de nieuwe firmware van mijn router is dit niet eens meer terug te vinden in de settings. Wie kan mij helpen?
Gewoon een nieuwe arcade kopen en je HDD overklikkenquote:Op maandag 3 november 2008 12:07 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het model uit 2006 terwijl ik hem in mei 2008 heb gekocht dus ik wil het wel zeker weten.
Maakt me niet uit wat de reviewers schrijven, of wat voor cijfers hij scoort.. ik haal hem blind!quote:Op maandag 3 november 2008 12:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Als het goed is wordt het embargo van Gears 2 rond 3 uur opgeheven. Dan zouden de reviews in een snelverstroming moeten opduiken.
juist!! wordt toch wel een vet spel, no doubt..quote:Op maandag 3 november 2008 13:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wat de reviewers schrijven, of wat voor cijfers hij scoort.. ik haal hem blind!
Ik ga de reviews geeneens lezen, ik wil niks van het verhaal weten.. ik wil het zelf ontdekken!
quote:Op maandag 3 november 2008 13:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wat de reviewers schrijven, of wat voor cijfers hij scoort.. ik haal hem blind!
Ik ga de reviews geeneens lezen, ik wil niks van het verhaal weten.. ik wil het zelf ontdekken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
nee inderdaad dit wordt toch geen flopper, dus wat maken die cijfers nou uit. Ik ben meer benieuwd naar de eerste stroom cijfers van End War. De demo was redelijk en heeft mij overtuigd, maar ben toch benieuwd naar het gemiddelde na 20 reviews wil ik de game aanschaffen.quote:Op maandag 3 november 2008 13:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Denk dat ik dat maar doe ja!quote:Op maandag 3 november 2008 13:37 schreef emokid het volgende:
Daarom koop je die game tweedehands.Ik heb trouwens Fable II te koop.
Nee, heb geen andere spellen om te proberen. Heb die demo gedownload, zit er geen multiplayer bij.quote:Op maandag 3 november 2008 12:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Je had geen andere spellen om multiplayer mee te testen toch? Probeer eens een multiplayer demo te downloaden en die online te spelen. Volgens mij kan de endwar demo sowieso wel online.
Ja is het kwaliteitsverschil nou groot tussen HDMI en component? Heb het vandaag de dag nog nooit echt waargenomen.quote:Op maandag 3 november 2008 13:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ga denk ik binnenkort een Pro halen, m'n huidige doet het nog wel maar ik wil HDMI en een stillere Xbox 360.... tis maar ¤ 188,-....
Ik kan je de Sony 32V4500 aanraden! Heb hem nu een maandje, maar wat een goed beeld zeg!quote:Op maandag 3 november 2008 11:05 schreef Resco het volgende:
[..]
Oke, maar je ziet soms wel eens leuke aanbiedingen dus vandaar...
Maar dan haal ik hem inderdaad nieuw. Ik ga wel even kijken naar een mooi HD schermpje voor een euro of 400-500 euro. Of heeft iemand aanraders?
Reken er maar niet op dat hij stiller is. HDMI gaat wel lukken als het goed isquote:Op maandag 3 november 2008 13:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mirror's Edge demo is echt vetWeer 1 op de verlanglijst.
Ga denk ik binnenkort een Pro halen, m'n huidige doet het nog wel maar ik wil HDMI en een stillere Xbox 360.... tis maar ¤ 188,-....
Tof ding hoorquote:Op maandag 3 november 2008 14:22 schreef christvs het volgende:
[..]
Ik kan je de Sony 32V4500 aanraden! Heb hem nu een maandje, maar wat een goed beeld zeg!
Het is een HD Ready, niet Full HD, maar dat maakt niet uit op die grote. Verder is hij te vergelijken met het 32 inch topmodel de W4000. Hij kost bij de goedkoopste ongeveer 650 euro.
Mijn review.
De laatste serie samsungs hebben een enorme inputlag! dus vertraging van beelden van de xbox naar de tv. Dat kun je merken, en dat is heel storend.quote:Op maandag 3 november 2008 14:26 schreef Resco het volgende:
[..]
Tof ding hoor
Echter, ik heb voor 600 euro ook al een Samsung gezien (Full HD, 32 inch). Ik weet het nog niet, zal ook de aanbiedingen bij de MM eens in de gaten houden.
Ja ziet het wel, mits een goede TV natuurlijkquote:Op maandag 3 november 2008 14:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja is het kwaliteitsverschil nou groot tussen HDMI en component? Heb het vandaag de dag nog nooit echt waargenomen.
Hoeveel neemt die update dan in beslag?quote:Op maandag 3 november 2008 14:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja ziet het wel, mits een goede TV natuurlijkMaar ik wil vooral een stillere en i.v.m. de komende update lijkt die 60gb HD me ook wel handig
one billion megabytes!quote:Op maandag 3 november 2008 14:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoeveel neemt die update dan in beslag?
vertel me eens, waaraan zie je dat dan precies?quote:Op maandag 3 november 2008 14:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja ziet het wel, mits een goede TV natuurlijk
De Elite is ook mooi maar al m'n accesoires zijn wit dus dat ie een beetje zonde dan...
Dat was me ontgaan.quote:Op maandag 3 november 2008 14:43 schreef kepler het volgende:
[..]
gaat om het installeren van de games natuurlijk
Mass Effect 2quote:Op maandag 3 november 2008 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zat: Halo 3: Recon, StreetFighter IV, Resident Evil V, Alan Wake, Bioshock... en dat zijn alleen nog maar de titels die bekend gemaakt zijn.
Mass Effectquote:Fable 2, Bioshock, Dead Rising, Call of Duty 4, Lost Odyssey, Gears of War.
Geen dankquote:Graag gedaan.
yup, je kan als je wil de DVD kopieren naar de HDD. Kortere laadtijden en geen herrie van de DVD-speler meerquote:Op maandag 3 november 2008 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat was me ontgaan.![]()
Optioneel zeker?
Scherpte, kleurbalans. Maar ik ben ook wel een audio / video freak hoorquote:Op maandag 3 november 2008 14:44 schreef PP. het volgende:
[..]
vertel me eens, waaraan zie je dat dan precies?
Bij een Elite krijg je hem er niet bij maar moet je hem aanvragen via xbox.com en dan moet je je elite + pro serial invullenquote:Op maandag 3 november 2008 14:21 schreef Scarface2004 het volgende:
188 euro is erg goedkoop.
HDMI en die 60 GB HDD klinken leuk.
Bij de Elite krijg je er een HDD Data transfer cable bij, werkt die ook op de Premium naar Pro?
En zijn die kabels ook los verkrijgbaar?
oh crapquote:Op maandag 3 november 2008 15:25 schreef Wessiej het volgende:
Ik kreeg net een boete binnen van UPS van Fable 2 van vorige week
Maar is 23 euro, en de game zelf + ups was 40, kan dat eigenlijk wel?
quote:Op maandag 3 november 2008 15:25 schreef Wessiej het volgende:
Je krijgt hem alleen bij de Elite?quote:Op maandag 3 november 2008 15:10 schreef ach het volgende:
[..]
Bij een Elite krijg je hem er niet bij maar moet je hem aanvragen via xbox.com en dan moet je je elite + pro serial invullen
Weet niet precies welke serie je bedoeld maar heb zelf een Samsung Series 6 en heb nergens last vanquote:Op maandag 3 november 2008 14:30 schreef christvs het volgende:
[..]
De laatste serie samsungs hebben een enorme inputlag! dus vertraging van beelden van de xbox naar de tv. Dat kun je merken, en dat is heel storend.
de nieuwe 786 serie (met led-backlight) heeft nogal een stevige inputlag.quote:Op maandag 3 november 2008 16:01 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Weet niet precies welke serie je bedoeld maar heb zelf een Samsung Series 6 en heb nergens last van
Je kan hem gratis aanvragen bij MS als je een upgrade doet van een Pro naar een elitequote:Op maandag 3 november 2008 15:31 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Je krijgt hem alleen bij de Elite?
Hoe moeten we dan Data overzetten als er een Pro wordt gekocht.
Recover gamertag en de rest via een memory card?
Die doet het ook niet, kan ook daar de servers niet bereiken. Iemand nog oplossingen?quote:Op maandag 3 november 2008 14:14 schreef emokid het volgende:
Download Bettelfielt Bed Kompanie, daar zit multiplayer bij. En niet zomaar één!
Twee vraagjes: Is Fable2 regiovrij? en hoeveel kost fable2 in NY?quote:Op maandag 3 november 2008 14:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Net terug uit NYC.
Voor een appel en een ei Fable 2, Fallout 3 en LBP op de kop getikt.
je had er toch twee?quote:Op maandag 3 november 2008 16:57 schreef Wessiej het volgende:
Bij UPS staat dus waarde 65.98, maar de waarde die erin zat was 32.99.
Even bellen
Ik kreeg er maar 1 binnenquote:
dat wordt dan problematisch denk ikquote:Op maandag 3 november 2008 17:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik kreeg er maar 1 binnen! Ze waren er 1 vergeten, de beunhazen.
En UPS is ook lekker aan de lijn, je kan ze blijven bellen, dan zetten ze je in de wacht en daarna gewoon het in gesprek deuntje en je bent weg.
Dat klopt, maar ik heb een terugbetaling van gamehubs, en een mail van hun, dat kan toch wel als bewijs worden gezien?quote:Op maandag 3 november 2008 17:15 schreef kepler het volgende:
[..]
dat wordt dan problematisch denk ik
Je kan namelijk nooit bewijzen aan de UPS dat er maar 1 in zat...
Dan wel lijkt mequote:Op maandag 3 november 2008 17:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik heb een terugbetaling van gamehubs, en een mail van hun, dat kan toch wel als bewijs worden gezien?
Maar goed voor jullie 2 zal dus ook wel 23,87 op de bus vallen, dacht dat ik er aan was ontsnaptquote:
EA op zijn bestquote:"[As for] Mercenaries 2 - there will be a Mercenaries 3," Riccitiello added. "And if I can have anything to do with it there will be a Mercenaries 10."
Ja hoor, ze gaan uit van de Nederlandse winkelprijsquote:Op maandag 3 november 2008 15:25 schreef Wessiej het volgende:
quote:Op maandag 3 november 2008 17:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb ik van inside informatie
Dat mag niet. Wettelijk enzo.quote:Op maandag 3 november 2008 17:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja hoor, ze gaan uit van de Nederlandse winkelprijs![]()
Heb ik van inside informatie
Ik heb het nog gezien :pquote:Op maandag 3 november 2008 11:49 schreef Wouter2006 het volgende:
never mind..
Anders post je ff 2x hetzelfde...quote:Op maandag 3 november 2008 18:14 schreef Jiveje het volgende:
Ik heb mijn xbox360 nu al week en nog steeds is het me niet gelukt om Pes09 online te spelen. Mijn xbox is aangesloten op een Speedtouch580 router via een gewone kabel. Xboxlive werkt gewoon, ik kan op de marktplaats, zelfs media delen met mijn laptop in het netwerk werkt. Alleen telkens als ik in PES probeer online te gaan dan kan het temporarily de servers niet vinden en moet ik het later proberen. Dit is nu al dik een week zo en ik heb toch echt het gevoel dat het aan mijn set-up ligt en niet aan de PES servers die niet beschikbaar zijn. Mijn Network Settings-test geeft bij alles 'Confirmed' en bij NAT staat er 'Open'. Ik heb al geprobeerd om poorten te forwarden maar sinds de nieuwe firmware van mijn router is dit niet eens meer terug te vinden in de settings. Wie kan mij helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |