Klopt wist geen titel en er staat ook een fout in (reeds doorgegeven).quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:52 schreef on_air het volgende:
Dat duurde te lang.
Ga ik straks zeker even lezenquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik lig al een half uur dubbel om die guido-reeks![]()
.
Brr3ezaHh T0ppickk #113 Waar 2 x 9 ook 18 is.
Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH # 18
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's # 19
Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #17
Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #16![]()
![]()
![]()
Zeker! 0 - 3 voor FC Groningen. Godzijdank doet die sukkel van een Lurling niet mee.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:55 schreef borisz het volgende:
Hans wordt het een avondje Breda vandaag ?
Blijft leuk.quote:
Mr. Positivo.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker! 0 - 3 voor FC Groningen. Godzijdank doet die sukkel van een Lurling niet mee.
Mooi.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oja. M'n oren vingen vannacht nog wat goed nieuws op:
![]()
Plork en de Aannemers binnenkort bij Ekdom!!
![]()
![]()
Kan Ekdom meedoen met z'n kazoo.
NAC mist ook aardig wat spelers maar 0 - 3 is misschien iets te positief maar een overwinning is denk ik best haalbaar. We gaan het zien.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mr. Positivo.![]()
Veel blessures, dus dat wordt 'm denk ik niet.. Moeilijke wedstrijd om te voorspellen.
Jup. Daarom is 't ook zo lastig te voorspellen. Straks ff 'n streampje opzoeken, en hopelijk genieten.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
NAC mist ook aardig wat spelers maar 0 - 3 is misschien iets te positief maar een overwinning is denk ik best haalbaar. We gaan het zien.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oh. Mensen met kaarten voor The Killers: gefeli!!![]()
Hai!!quote:Goedemiddag trouwens
Forca Grunnquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jup. Daarom is 't ook zo lastig te voorspellen. Straks ff 'n streampje opzoeken, en hopelijk genieten.
Wanneer!?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oja. M'n oren vingen vannacht nog wat goed nieuws op:
![]()
Plork en de Aannemers binnenkort bij Ekdom!!
![]()
![]()
Kan Ekdom meedoen met z'n kazoo.
Ik denk dat ie dan aan het lachen is, want het is leukquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:35 schreef TheZapster het volgende:
Muhehehe zit die fitness lp van Ron Brandsteder te beluisteren![]()
Klinkt af en toe alsof Ron een hartaanval krijgt
Ze moeten nog 'n datumpje prikken, ff afwachten dus.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wanneer!?
Ik weet iig dat ze 22 november in een discotheek staan waar ik vroeger altijd heen ging. Misschien maar weer eens een bezoekje brengen voor old times' sake
Als je even terugleest kan je zien dat het hier vanochtend rond 10 uur al best druk was, maar geen enkel bericht ging over 3FM.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zag het, daarom wacht ik geduldig
Waar ging het dan over??quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je even terugleest kan je zien dat het hier vanochtend rond 10 uur al best druk was, maar geen enkel bericht ging over 3FM.
Uhhm, wat bedoel jequote:Op zaterdag 1 november 2008 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je even terugleest kan je zien dat het hier vanochtend rond 10 uur al best druk was, maar geen enkel bericht ging over 3FM.
Dat je niet de enige was die in de zenuwen zat of 'ie kaarten voor The Killers (en sommige anderen ook voor Oasis) zou kunnen bemachtigen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhhm, wat bedoel je
Ik zat te wachten tot Eliza klaar met eten was zodat ik haar op msn kon spreken.
Piles heeft ze iigquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat je niet de enige was die in de zenuwen zat of 'ie kaarten voor The Killers (en sommige anderen ook voor Oasis) zou kunnen bemachtigen.
Dat wist ik om kwart voor 11 vanochtend al hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat je niet de enige was die in de zenuwen zat of 'ie kaarten voor The Killers (en sommige anderen ook voor Oasis) zou kunnen bemachtigen.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaaaaaa
[..]
Wat een vertrouwen weer in me![]()
ik iig niet, misschien dat iemand tegen die tijd niemand heeft om mee te nemen wil ik me aanbevolen houden, maar nu nog ff niet, geld groeit niet op me rug en mn geldboompje is eeuwig verdort, dus ik zie het tegen die tijd welquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:15 schreef Marc63 het volgende:
Wie gaan er nu eigenlijk allemaal naar The Killers? Voor zover ik weet Piles, Sirolf, Timo20, Litton-Lane, MichielV, Antiroos en ik. Begint al op een heuse FOK!3FM-meeting te lijken
Ik ben d'r helaas niet bij! Ik moet werkenquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik iig niet, misschien dat iemand tegen die tijd niemand heeft om mee te nemen wil ik me aanbevolen houden, maar nu nog ff niet, geld groeit niet op me rug en mn geldboompje is eeuwig verdort, dus ik zie het tegen die tijd wel![]()
![]()
*zo graag en perse hoef ik iig niet*
Michiel vertelde het verhaal al. Soms kan een overeenkomende muzieksmaak best vervelend zijnquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ben d'r helaas niet bij! Ik moet werken
Je mag werken, daar moet je blij mee zijnquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ben d'r helaas niet bij! Ik moet werken
Was ik ook van plan. Ik zwaai dus naar u allenquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel Mooi! Weer de Leeuw kijkt. Sorry. Domien.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Feli.![]()
NAC - Grunn is niet echt bijzonder. Erg slordig allemaal..
Done.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
Is er nou helemaal niemand die even Noortje begroet?![]()
Heeey Noortje![]()
Wij zijn er nog mee bezig!quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:goede avond
zo kinderfeestje is voorbij gelukkig 1 jaar uitstel voor de volgende
Ik hoorde hetquote:
EINEN DEUTSCHE SCHALLLLLLLPLATTE EINZ!!!1!!!!1!!11!!!quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:54 schreef borisz het volgende:
[..]
EINEN DEUTSCHE SCHALLLLLLLPLATTE EINZ!!!1!!!!1!!11!!!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
http://3fm.stimpy.nu/Losse%20Files/Deutsche_Beltoon.mp3
Zoiets?
omgquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan deze DEUTSCHE aankondiging![]()
[..]
Youri, Ronald K, en de baas van Twente Joop Munsterman.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:12 schreef -Hans- het volgende:
Eens even kijken wat Studio Voetbal heeft.
Shit, vergetenquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:02 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza kijkt nu Stenders
Thanks !! zou wel eens een aardige afl. kunnen worden. Al ken ik die Joop Munsterman volgens mij niet. Ben allang blij dat Waterreus (quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Youri, Ronald K, en de baas van Twente Joop Munsterman.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Is best lang geleden, maar ben pas weer opnieuw begonnen![]()
Eentje is er niet zo heel lang geleden overleden dacht ik.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:17 schreef muisje-eliza het volgende:
wa is er toch met die gasten van dat YMCA gebeurd...leven ze nog?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:20 schreef borisz het volgende:
Ik heb nog nooit een hele aflevering van friends gezien
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh, nog geen enkele gedaan in twee dagen. Nouja, heb nog twee dagen vrij
Had ik nog niet gezien. Goede tip !quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:29 schreef borisz het volgende:
Nu @MOTD--> Stoke - Arsenal met een toetje van Robin van Persie
Gezellige boel daar in Brazilie..quote:With Hamilton needing to finish fifth or better to clinch the title, three security staff will be stationed in the McLaren pits to guard against a repeat of last year when cables in the team's in-car radio were cut in the garage.
McLaren's IT staff have also produced new software to protect sensitive material from being accessed by hackers - or rivals.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:38 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza gaat bankhangen
toedels![]()
Ja, nou, daarom niet.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:42 schreef Brennel het volgende:
* Brennel luistert Maria Mena - Apparently Unaffected![]()
Why can't you just hold me?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:37 schreef borisz het volgende:
Oude Robin v Persie actie.
Zo'n overtreding maakte je vroeger met fifa.
quote:Op zondag 2 november 2008 00:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Had je er maar zout en peper op moeten doen
Mooiquote:Op zondag 2 november 2008 00:09 schreef Brennel het volgende:![]()
* Brennel luistert Amanda Marshall - Beautiful Goodbye
![]()
![]()
Cd'tjes met haar naam en Tuesday Child en : Everybody's Got a Story moet je ook maar es luisterenquote:Op zondag 2 november 2008 00:13 schreef Brennel het volgende:
Heb net ook Let it rain en Dark horse geluisterd, klinkt ook aardig
quote:
Zal ik wel een keer doen.quote:Op zondag 2 november 2008 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Cd'tjes met haar naam en Tuesday Child en : Everybody's Got a Story moet je ook maar es luisteren.
Die eerste is ook alweer een jaar of 13 oud, geloof ik.
Oehquote:Op zondag 2 november 2008 00:17 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zal ik wel een keer doen.
Nu That's just the way it is van Phil Collins![]()
Trustenquote:En hierna lekker slapen, welterusten alvast!![]()
Ehm, nee, misschien dat ik het wel ga doen.quote:
Jup. Ik niet.quote:Op zondag 2 november 2008 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mevrouw Sleutels? Nah, dat skip ik.
Goed bezigquote:Op zondag 2 november 2008 11:28 schreef on_air het volgende:
Hier heb ik niets gepost. Dat scheelt.
[ afbeelding ]
Ben nog compleet dronken.
Was na 5en thuis.
Ga zo weer naar bed.
Goed bezig!quote:Op zondag 2 november 2008 11:28 schreef on_air het volgende:
Hier heb ik niets gepost. Dat scheelt.
[ afbeelding ]
Ben nog compleet dronken.
Was na 5en thuis.
Ga zo weer naar bed.
Vrees van welquote:Op zondag 2 november 2008 11:31 schreef on_air het volgende:
En welk een meuk horen we nu op den radio.
Pink?
Hup Roda !quote:Op zondag 2 november 2008 11:29 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeeeeeedenmorgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zometeen naar Roda-Feyenoord: het eerste degradatieduel van deze competitie
[..]
Goed bezig
quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 11:28 schreef on_air het volgende:
God... hoop maar dat ik niet tegen Van Inkel onzin uit ben gaan kramen, maar alleen tegen Kluun.
Hup Rodaquote:Op zondag 2 november 2008 11:29 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeeeeeedenmorgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zometeen naar Roda-Feyenoord: het eerste degradatieduel van deze competitie
Schenk dan gewoon koffie inquote:Op zondag 2 november 2008 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
't Is hier net als in een leeg café praten tegen iemand die er niet is.
Heb eigenlijk niet veel met Feyenoord. Met Roda trouwens ook niet maar van mij mogen ze wel winnen.quote:Op zondag 2 november 2008 11:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]En dat voor iemand uit Groningen
![]()
Wat had Groningen eigenlijk gemaakt gisteren, bij NAC?
Hij kan mixen zonder dat hij platen verkrachtquote:Op zondag 2 november 2008 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg, heeft die Ben Liebrand al een standbeeld? Zit weer wat van zijn mixen te beluisteren. Damn![]()
. Van Have A Little Faith in Me tot Ain't No Sunshine. Hij mixt zee allemaal
.
Oh... ook als er mensen zijn is het funest....quote:Op zondag 2 november 2008 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
't Is hier net als in een leeg café praten tegen iemand die er niet is.
quote:Op zondag 2 november 2008 11:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij kan mixen zonder dat hij platen verkracht
quote:Op zondag 2 november 2008 11:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Oh... ook als er mensen zijn is het funest....
Thanks!quote:Op zondag 2 november 2008 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel gooit een pallet koffie in dit topic
Zenks.quote:Op zondag 2 november 2008 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wie wat waar?quote:Op zondag 2 november 2008 11:51 schreef -Hans- het volgende:
ze heeft vandaag dus sex gehad met Marco. Weten we dat ook weer.
tnxquote:Op zondag 2 november 2008 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 2 november 2008 12:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zo goed dat een antwoord gewenst is?
Dat valt dan weer tegenquote:Op zondag 2 november 2008 12:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En of andere luisteraar. Verdere details zijn niet bekend
Sorryquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 12:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij deze dan
[..]
Stefanie / vrijen / Arnhem
quote:Op zondag 2 november 2008 12:43 schreef -Hans- het volgende:
Het gaat hoogstwaarschijnlijk regenen tijdens de laatste F1 race van het seizoen. YES !!!!
Zelfs zonder regen wordt het (waarschijnlijk) de spannendste race van het jaarquote:Op zondag 2 november 2008 12:43 schreef -Hans- het volgende:
Het gaat hoogstwaarschijnlijk regenen tijdens de laatste F1 race van het seizoen. YES !!!!
Verwacht er ook heel veel van en ook als je de starting grid bekijkt. Alonso vlak achter de McLarens en Hamilton op P4 en daar net voor de Ferrari van Kimi.. En als het regent in Brazilie dan regent het er ook goed hard dus het belooft een spektakel stuk te worden.quote:Op zondag 2 november 2008 12:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zelfs zonder regen wordt het (waarschijnlijk) de spannendste race van het jaar
Ik was 3 jaar geleden in november in Brazilie, en het viel best mee hoor met die regen.quote:Op zondag 2 november 2008 12:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwacht er ook heel veel van en ook als je de starting grid bekijkt. Alonso vlak achter de McLarens en Hamilton op P4 en daar net voor de Ferrari van Kimi.. En als het regent in Brazilie dan regent het er ook goed hard dus het belooft een spektakel stuk te worden.![]()
Lois Lane
quote:
Ik over drie weken 9 jaarquote:Op zondag 2 november 2008 12:57 schreef D.Rose het volgende:
nog 2 weken en dan zit ik al 7 jaar op Fok
Ik in febuari 7 jaarquote:Op zondag 2 november 2008 12:57 schreef D.Rose het volgende:
Warme regenquote:Op zondag 2 november 2008 12:55 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik was 3 jaar geleden in november in Brazilie, en het viel best mee hoor met die regen.
Was wel lekker warm water
Vanwaar zo vroeg?quote:Op zondag 2 november 2008 13:28 schreef Piles het volgende:
Middag![]()
Ongeveer 3 uur eerder dan normaal aanwezig![]()
Opkomende hoofdpijn door te lang blijven liggen denk ik, dus maar snel opgestaanquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 13:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Opkomende hoofdpijn door te lang blijven liggen denk ik, dus maar snel opgestaan
En morgen 2 tentamens waar ook nog wel iets aan moet gebeuren eigenlijk
quote:Op zondag 2 november 2008 13:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
* muisje-eliza doet aai over de bol
Janneke!quote:Op zondag 2 november 2008 13:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiiiiemiddag!
Jij zwaaide net ook denk ik, maar op een iets andere manierquote:Op zondag 2 november 2008 13:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Oww, iedereen zwaait naar mij, wat lief!
quote:Op zondag 2 november 2008 13:49 schreef borisz het volgende:
Ik ben nu ook verslaafd aan de podcasts van Ekdom.
Ook maar eens luisteren danquote:Op zondag 2 november 2008 13:49 schreef borisz het volgende:
Zo leer ik op een goede manier oude platen inhalenquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 13:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Zo leer ik op een goede manier oude platen inhalen.
Ja, en met iets meer scheldwoordenquote:Op zondag 2 november 2008 13:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij zwaaide net ook denk ik, maar op een iets andere manier
quote:Op zondag 2 november 2008 14:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ben naar verjaardag van mn zwager!
Ja? dat wist ik niet.quote:Op zondag 2 november 2008 14:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
volgens oud cubaanse traditie is het "ongepast" om je eigen sigaar aan te steken
Waarom verberg jij jouw postcountquote:Op zondag 2 november 2008 12:57 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjjjj rose Wolfrolf !!!quote:Op zondag 2 november 2008 14:30 schreef wolfrolf het volgende:
eejjjjjjjj
[..]
Waarom verberg jij jouw postcount
Ik ben trouwens 7 en een kwart jaar lidWAUWWAUWWAUW
Kun je wel in de top 500 terugvinden hoor... Tip: zoek in de bovenste regionenquote:Op zondag 2 november 2008 14:30 schreef wolfrolf het volgende:
eejjjjjjjj
[..]
Waarom verberg jij jouw postcount
Ik ben trouwens 7 en een kwart jaar lidWAUWWAUWWAUW
Tongquote:Op zondag 2 november 2008 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Psst: http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals![]()
Ik heb dit liedje nooit wat aan gevondenquote:
niet? ach, vind het wel een vette plaat maar hoef het niet heel vaak te horen. Geloof dat het ook Megahit is geweest en toen was ik er wel een beetje klaar mee.quote:Op zondag 2 november 2008 14:51 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik heb dit liedje nooit wat aan gevonden
Gelukkig sta ik niet zo hoogquote:Op zondag 2 november 2008 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Psst: http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals![]()
*schuift wat paracetamol toequote:Op zondag 2 november 2008 14:39 schreef Brennel het volgende:
Grom, hoofdpijn door het uitslapen en de frisse wind op de scooter.
Jij en niet hoogquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Podcasts van Ekdom??quote:Op zondag 2 november 2008 13:49 schreef borisz het volgende:
Hij`s vet![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op zondag 2 november 2008 15:42 schreef Timo20 het volgende:
Goedde podcast op de site van arbeidsvitaminen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Podcasts van Ekdom??
Hij`s vet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
ah okquote:Op zondag 2 november 2008 15:48 schreef borisz het volgende:
[..]
de podcast op de site van arbeidsvitaminen.
Moeten we eigenlijk morgen in MetMichiel wat doenquote:
Ja, maar wat dan?quote:Op zondag 2 november 2008 15:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Moeten we eigenlijk morgen in MetMichiel wat doen
iig een request voor haar aanvragen, heb jij nog meer ideeën?quote:
Neuh.quote:Op zondag 2 november 2008 16:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
iig een request voor haar aanvragen, heb jij nog meer ideeën?
Charly Lownoise & Mental Theo - Partyquote:Op zondag 2 november 2008 16:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
iig een request voor haar aanvragen, heb jij nog meer ideeën?
quote:michielveenstra Bier en bitterballen @ de verjaardag van @MarichaK
Voorspelbaarquote:
Tis natuurlijk wel de bedoeling dat wel een leuke plaat aanvragenquote:Op zondag 2 november 2008 16:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Charly Lownoise & Mental Theo - Party
9 Crimes van Damien Ricequote:Op zondag 2 november 2008 16:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tis natuurlijk wel de bedoeling dat wel een leuke plaat aanvragen
Maar dan wel in de VeenstraVeenstra uitvoeringquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 16:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Charly Lownoise & Mental Theo - Party
JAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 2 november 2008 16:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maar dan wel in de VeenstraVeenstra uitvoering
quote:Op zondag 2 november 2008 16:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist geloof ikquote:Op zondag 2 november 2008 16:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Is alweer lang geledenquote:
Nope, die is niet van mijquote:Op zondag 2 november 2008 16:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is alweer lang geleden. Denk dat je dat mp3tje zelf gemaakt hebt
.
http://home.planet.nl/~janni052/VeenstraVeenstra.mp3 dus.
Iddquote:Op zondag 2 november 2008 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blijft een legendarisch fragment![]()
![]()
![]()
.
Kende je het fragment?quote:
Nu welquote:Op zondag 2 november 2008 16:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel
Maar niet echt goed
9 Crimes is nu ook voor jou voorgoed verpest.quote:Op zondag 2 november 2008 16:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel
Maar niet echt goed
Bedankt daarvoorquote:Op zondag 2 november 2008 16:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
9 Crimes is nu ook voor jou voorgoed verpest.
Hey on_airquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |