Klopt wist geen titel en er staat ook een fout in (reeds doorgegeven).quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:52 schreef on_air het volgende:
Dat duurde te lang.
Ga ik straks zeker even lezenquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik lig al een half uur dubbel om die guido-reeks![]()
.
Brr3ezaHh T0ppickk #113 Waar 2 x 9 ook 18 is.
Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH # 18
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's # 19
Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #17
Sm44tj3s, hUsL3rS, Kud0'H4TUH iZ V3RL4TuH #16![]()
![]()
![]()
Zeker! 0 - 3 voor FC Groningen. Godzijdank doet die sukkel van een Lurling niet mee.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:55 schreef borisz het volgende:
Hans wordt het een avondje Breda vandaag ?
Blijft leuk.quote:
Mr. Positivo.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker! 0 - 3 voor FC Groningen. Godzijdank doet die sukkel van een Lurling niet mee.
Mooi.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oja. M'n oren vingen vannacht nog wat goed nieuws op:
![]()
Plork en de Aannemers binnenkort bij Ekdom!!
![]()
![]()
Kan Ekdom meedoen met z'n kazoo.
NAC mist ook aardig wat spelers maar 0 - 3 is misschien iets te positief maar een overwinning is denk ik best haalbaar. We gaan het zien.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mr. Positivo.![]()
Veel blessures, dus dat wordt 'm denk ik niet.. Moeilijke wedstrijd om te voorspellen.
Jup. Daarom is 't ook zo lastig te voorspellen. Straks ff 'n streampje opzoeken, en hopelijk genieten.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
NAC mist ook aardig wat spelers maar 0 - 3 is misschien iets te positief maar een overwinning is denk ik best haalbaar. We gaan het zien.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oh. Mensen met kaarten voor The Killers: gefeli!!![]()
Hai!!quote:Goedemiddag trouwens
Forca Grunnquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jup. Daarom is 't ook zo lastig te voorspellen. Straks ff 'n streampje opzoeken, en hopelijk genieten.
Wanneer!?quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
Oja. M'n oren vingen vannacht nog wat goed nieuws op:
![]()
Plork en de Aannemers binnenkort bij Ekdom!!
![]()
![]()
Kan Ekdom meedoen met z'n kazoo.
Ik denk dat ie dan aan het lachen is, want het is leukquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:35 schreef TheZapster het volgende:
Muhehehe zit die fitness lp van Ron Brandsteder te beluisteren![]()
Klinkt af en toe alsof Ron een hartaanval krijgt
Ze moeten nog 'n datumpje prikken, ff afwachten dus.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wanneer!?
Ik weet iig dat ze 22 november in een discotheek staan waar ik vroeger altijd heen ging. Misschien maar weer eens een bezoekje brengen voor old times' sake
Als je even terugleest kan je zien dat het hier vanochtend rond 10 uur al best druk was, maar geen enkel bericht ging over 3FM.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zag het, daarom wacht ik geduldig
Waar ging het dan over??quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je even terugleest kan je zien dat het hier vanochtend rond 10 uur al best druk was, maar geen enkel bericht ging over 3FM.
Uhhm, wat bedoel jequote:Op zaterdag 1 november 2008 19:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je even terugleest kan je zien dat het hier vanochtend rond 10 uur al best druk was, maar geen enkel bericht ging over 3FM.
Dat je niet de enige was die in de zenuwen zat of 'ie kaarten voor The Killers (en sommige anderen ook voor Oasis) zou kunnen bemachtigen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhhm, wat bedoel je
Ik zat te wachten tot Eliza klaar met eten was zodat ik haar op msn kon spreken.
Piles heeft ze iigquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat je niet de enige was die in de zenuwen zat of 'ie kaarten voor The Killers (en sommige anderen ook voor Oasis) zou kunnen bemachtigen.
Dat wist ik om kwart voor 11 vanochtend al hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat je niet de enige was die in de zenuwen zat of 'ie kaarten voor The Killers (en sommige anderen ook voor Oasis) zou kunnen bemachtigen.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaaaaaa
[..]
Wat een vertrouwen weer in me![]()
ik iig niet, misschien dat iemand tegen die tijd niemand heeft om mee te nemen wil ik me aanbevolen houden, maar nu nog ff niet, geld groeit niet op me rug en mn geldboompje is eeuwig verdort, dus ik zie het tegen die tijd welquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:15 schreef Marc63 het volgende:
Wie gaan er nu eigenlijk allemaal naar The Killers? Voor zover ik weet Piles, Sirolf, Timo20, Litton-Lane, MichielV, Antiroos en ik. Begint al op een heuse FOK!3FM-meeting te lijken
Ik ben d'r helaas niet bij! Ik moet werkenquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik iig niet, misschien dat iemand tegen die tijd niemand heeft om mee te nemen wil ik me aanbevolen houden, maar nu nog ff niet, geld groeit niet op me rug en mn geldboompje is eeuwig verdort, dus ik zie het tegen die tijd wel![]()
![]()
*zo graag en perse hoef ik iig niet*
Michiel vertelde het verhaal al. Soms kan een overeenkomende muzieksmaak best vervelend zijnquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ben d'r helaas niet bij! Ik moet werken
Je mag werken, daar moet je blij mee zijnquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ben d'r helaas niet bij! Ik moet werken
Was ik ook van plan. Ik zwaai dus naar u allenquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel Mooi! Weer de Leeuw kijkt. Sorry. Domien.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Feli.![]()
NAC - Grunn is niet echt bijzonder. Erg slordig allemaal..
Done.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
Is er nou helemaal niemand die even Noortje begroet?![]()
Heeey Noortje![]()
Wij zijn er nog mee bezig!quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:goede avond
zo kinderfeestje is voorbij gelukkig 1 jaar uitstel voor de volgende
Ik hoorde hetquote:
EINEN DEUTSCHE SCHALLLLLLLPLATTE EINZ!!!1!!!!1!!11!!!quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:54 schreef borisz het volgende:
[..]
EINEN DEUTSCHE SCHALLLLLLLPLATTE EINZ!!!1!!!!1!!11!!!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:13 schreef Piles het volgende:
http://3fm.stimpy.nu/Losse%20Files/Deutsche_Beltoon.mp3
Zoiets?
omgquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan deze DEUTSCHE aankondiging![]()
[..]
Youri, Ronald K, en de baas van Twente Joop Munsterman.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:12 schreef -Hans- het volgende:
Eens even kijken wat Studio Voetbal heeft.
Shit, vergetenquote:Op zaterdag 1 november 2008 23:02 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza kijkt nu Stenders
Thanks !! zou wel eens een aardige afl. kunnen worden. Al ken ik die Joop Munsterman volgens mij niet. Ben allang blij dat Waterreus (quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Youri, Ronald K, en de baas van Twente Joop Munsterman.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Is best lang geleden, maar ben pas weer opnieuw begonnen![]()
Eentje is er niet zo heel lang geleden overleden dacht ik.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:17 schreef muisje-eliza het volgende:
wa is er toch met die gasten van dat YMCA gebeurd...leven ze nog?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:20 schreef borisz het volgende:
Ik heb nog nooit een hele aflevering van friends gezien
quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Neuh, nog geen enkele gedaan in twee dagen. Nouja, heb nog twee dagen vrij
Had ik nog niet gezien. Goede tip !quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:29 schreef borisz het volgende:
Nu @MOTD--> Stoke - Arsenal met een toetje van Robin van Persie
Gezellige boel daar in Brazilie..quote:With Hamilton needing to finish fifth or better to clinch the title, three security staff will be stationed in the McLaren pits to guard against a repeat of last year when cables in the team's in-car radio were cut in the garage.
McLaren's IT staff have also produced new software to protect sensitive material from being accessed by hackers - or rivals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |