Zou maar warme kleding aantrekken want het is echt koud.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:42 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gevoeld hoe freaking koud het is...
Zo ziet het er idd uit als ik naar buiten kijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou maar warme kleding aantrekken want het is echt koud.
Grijs en koud. Doe mij maar de zomer.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zo ziet het er idd uit als ik naar buiten kijk
Ik ben alleen ff naar de brievenbus gelopen. Brrr. En moet straks ook nog wel ff naar de AH toe..quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut en het is nog freaking koud ook. even door de tuin gelopen maar snel weer naar binnen gegaan want de NO wind is koud en al helemaal als je een trainingsbroek draagt.
Even gekeken voor je maar hier werkt 'ie gewoon.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:45 schreef Silver_Shark het volgende:
De webcam doet het bij mij niet.
Misschien ligt het aan Mozilla even kijken bij IEquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even gekeken voor je maar hier werkt 'ie gewoon.
Hier doet hij het ook gewoon en ik heb FFquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:46 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan Mozilla even kijken bij IE
Er hangt - voorzover ik weet - geen podcast aan vast, maar je kunt ze hier wel wegplukken en op je mp3-spelert zettenquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:46 schreef veldmuis het volgende:
Hoi. Kun je die uitzendinggemisters ook downloaden, zodat ik ze onderweg kan luisteren?
U is geweldigquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Er hangt - voorzover ik weet - geen podcast aan vast, maar je kunt ze hier wel wegplukken en op je mp3-spelert zetten.
Jup. Mja. Dat is bij wel meer plaatjes 't geval..quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Altijd goed.
Onbegrijpelijk dat Radio Nowhere hier nooit een hit geworden is, laat staan lekker vaak op de radio was/is te horen.
Ik was er begin van de nacht. Maar ik ben er idd de laatste tijd erg onregelmatig, m'n agenda zegt namelijk dat ik het druk schijn te hebben...quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah. Dat heb ik dan gemist. Kwam pas laat in de nacht nog ff binnenvallen..
Helaasquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jup. Mja. Dat is bij wel meer plaatjes 't geval..![]()
quote:Oh. En hoi!!
Doe mij maar de Michiel Veenstra uitvoering van Miss you love.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
Niemand? Dan doe ik 't wel. Maria.Miss you love.
Jup. Hij draait 'm volgens mij nu, sinds 'n week of 3, elke week.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja? hoor 'm eigenlijk pas voor het eerst op 3FM. Eddy heeft wel een aardige muzieksmaak, imo.
Blijft heel mooi ja . Heel gevoelig ookquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doe mij maar de Michiel Veenstra uitvoering van Miss you love.![]()
hij kapt hem zo af voor de reclamequote:Op zaterdag 1 november 2008 14:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
aardige single dit van Katy Perry
Tsja, what's new....quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:56 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
hij kapt hem zo af voor de reclame
Ah. Dan heb ik je afgelost hier. Heb je 'n pratende agenda?!quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik was er begin van de nacht. Maar ik ben er idd de laatste tijd erg onregelmatig, m'n agenda zegt namelijk dat ik het druk schijn te hebben...
Oja. Die.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
aardige single dit van Katy Perry
Ja joh, vet gaafquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah. Dan heb ik je afgelost hier. Heb je 'n pratende agenda?!
Toch maar eens wat vaker weer naar zijn show luisteren.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jup. Hij draait 'm volgens mij nu, sinds 'n week of 3, elke week.
omgquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's #20 blijft toch ernstig triest![]()
![]()
![]()
.
Sinterklaaslijstjes, het meest toffe wat ik daar ooit opgezet heb, was een zweefvliegtuigquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zet 'm direct ff op m'n lijstje voor Sinterklaas.
Ik vind 't altijd 'n leuke show, zo in 't weekend.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toch maar eens wat vaker weer naar zijn show luisteren.![]()
Dat blijft inderdaad ernstig triest.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's #20 blijft toch ernstig triest![]()
![]()
![]()
.
Echt te erg voor woordenquote:
Zoooo.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Sinterklaaslijstjes, het meest toffe wat ik daar ooit opgezet heb, was een zweefvliegtuigSpeciaal voor Domien gedaan toen overigens...
Dat is dan idd een verrassingquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zoooo.![]()
Ik moet al jaren m'n eigen kado's kopen. Altijd weer 'n verrassing wat ik krijg.
Inderdaad. Sinterklaasavond is dan ook meer 'n acteeravond.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is dan idd een verrassingMaar dat van Domien was toendertijd nog voor de lokale radio waar hij werkte, en hij zocht bijzondere dingen op je verlanglijstje en vroeg of ik wat kon bedenken...
Het is toen in de uitzending geweest, maar heb hem helaas niet gekregenquote:Op zaterdag 1 november 2008 15:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Inderdaad. Sinterklaasavond is dan ook meer 'n acteeravond.![]()
En? Werd er nog wat mee gedaan?
Nou ja zeg. 't Is 'n schande!! Zo'n kleinigheidje moet toch wel kunnen..quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het is toen in de uitzending geweest, maar heb hem helaas niet gekregen
Idd!quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nou ja zeg. 't Is 'n schande!! Zo'n kleinigheidje moet toch wel kunnen..
quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:40 schreef on_air het volgende:
Ga de deur niet meer uit. Ik leen wel een andere fiets voor vanavond.
Series.
Leuk hè..quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:43 schreef -Hans- het volgende:
Omg nog zo'n 2008 uitvoering.. Jean Claude Ades - I Begin To Wonder 2008
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |