quote:de tickets worden naar uw adres verzonden
quote:
Moet je voorstellen als volgend jaar U2 komt. Dat wordt echt nietsquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
Ik ben er nog niet door...
Eigenlijk zouden we massaal niet moeten gaan kopen. Want dit werkt gewoon niet. Al jaren bij Q-dance gemerkt en nu ook bij de andere concerten....
Schijnbaar wordt er veel geld mee verdiend op deze manier want anders zouden ze het echt wel anders aanpakken. Bij Defqon hadden we een 020 nummer en daar kwam je zo doorheen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Moet je voorstellen als volgend jaar U2 komt. Dat wordt echt niets
ik vind van welquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:17 schreef Litton-Lane het volgende:
Moeten de ministers hier niet eens naar kijken?
quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:19 schreef Litton-Lane het volgende:
En toen was je er net doorheen en dan heeft de @home of de Kpn storing....
hehequote:
@Home is tegenwoordig Ziggo. Maar dat zegt al genoeg.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:19 schreef Litton-Lane het volgende:
En toen was je er net doorheen en dan heeft de @home of de Kpn storing....
Hoop dat dat dan beter werkt dan dit systeem. Als ik kaarten bestel voor concerten in Belgie zijn er nooit problemenquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:20 schreef Marc63 het volgende:
Zei van de week nou niet iemand dat ze binnenkort voor de online kaartverkoop gaan overstappen op een DUITS! systeem? Misschien dat dat helpt. Ik zou wel aanraden om daar voor 1 januari mee te beginnen.
quote:
Het is mij gelukkig niet overkomen. Maar ik ben er ook nog niet doorheenquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
@Home is tegenwoordig Ziggo. Maar dat zegt al genoeg.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:22 schreef Litton-Lane het volgende:
Hier staan nog wel verkooppunten....
http://www.ticketmaster.nl/html/nl/outletsregions.htmI?l=NL
Ik had 2 computers aan staan en was er maar op 1 ingelogd. Op de niet ingelogde computer kwam ik er meteen doorheen, maar toen kreeg ik te lezen dat de voorverkoop nog niet was begonnen (paar minuten over 10). Na tig keer refreshen kreeg ik de melding dat de pagina was verlopenquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[..]
Het is mij gelukkig niet overkomen. Maar ik ben er ook nog niet doorheen
Dat het postkantoor hier in de buurt ze volgens die link toch verkochtquote:
Ik heb er ook twee!quote:
Ik had nu ook eigenlijk niet voor het postkantoor willen staan... Ben ik nog niet op gekleed.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat het postkantoor hier in de buurt ze volgens die link toch verkocht
Voor Oasis zijn niet eens meer 2 staankaarten beschikbaar
Dan maar voor hun show in Brussel bestellen, die zijn nog wel te krijgen en is nog dichterbij ook
* Sirolf is om 9.55 vanuit bed direct naar de computer gerold.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik had nu ook eigenlijk niet voor het postkantoor willen staan... Ben ik nog niet op gekleed.
quote:
quote:U heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor:
THE KILLERS
Heineken Music Hall
Do, 12/03/09 20.00 uur
Laat dat goede nog maar ff wegquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:36 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen MutZ
Fijne plaat dit van Bon Jovi
Jij hebt dus een mega afwas staan? Nou, sterkte ermee!quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Laat dat goede nog maar ff wegMss als ik een beetje door de afwas heen ben, dat het dan wat beter wordt...
Ja, gisteren heeft 7 man bij mij gegeten en film gekeken en dat eten was ook nog eens 3 gangen...quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij hebt dus een mega afwas staan? Nou, sterkte ermee!![]()
De bril van Eddy
[ afbeelding ]
Zeg dat wel zegquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:32 schreef -Hans- het volgende:
Het gaat beter met Amy
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
Dat is nogal een verschil zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |