Dat het postkantoor hier in de buurt ze volgens die link toch verkochtquote:
Ik heb er ook twee!quote:
Ik had nu ook eigenlijk niet voor het postkantoor willen staan... Ben ik nog niet op gekleed.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat het postkantoor hier in de buurt ze volgens die link toch verkocht
Voor Oasis zijn niet eens meer 2 staankaarten beschikbaar
Dan maar voor hun show in Brussel bestellen, die zijn nog wel te krijgen en is nog dichterbij ook
* Sirolf is om 9.55 vanuit bed direct naar de computer gerold.quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik had nu ook eigenlijk niet voor het postkantoor willen staan... Ben ik nog niet op gekleed.
quote:
quote:U heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor:
THE KILLERS
Heineken Music Hall
Do, 12/03/09 20.00 uur
Laat dat goede nog maar ff wegquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:36 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen MutZ
Fijne plaat dit van Bon Jovi
Jij hebt dus een mega afwas staan? Nou, sterkte ermee!quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Laat dat goede nog maar ff wegMss als ik een beetje door de afwas heen ben, dat het dan wat beter wordt...
Ja, gisteren heeft 7 man bij mij gegeten en film gekeken en dat eten was ook nog eens 3 gangen...quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij hebt dus een mega afwas staan? Nou, sterkte ermee!![]()
De bril van Eddy
[ afbeelding ]
Zeg dat wel zegquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:32 schreef -Hans- het volgende:
Het gaat beter met Amy
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
Dat is nogal een verschil zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |