Heb je deze nog gezien?quote:
En dat is?quote:
Ik heb de rij gezien en ben toen snel doorgelopenquote:Op zondag 2 november 2008 16:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je deze nog gezien?
[ afbeelding ]
Schijnt echt een behoorlijke rij te zijn geweest van mensen die het kunstwerk wilden zien.
Kan ik me wel voorstellen.quote:Op zondag 2 november 2008 17:01 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb de rij gezien en ben toen snel doorgelopen
quote:Op zondag 2 november 2008 16:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je deze nog gezien?
[ afbeelding ]
Schijnt echt een behoorlijke rij te zijn geweest van mensen die het kunstwerk wilden zien.
Leuk voor boven de open haard.quote:Het platina afgietsel van een mensenschedel, bedekt met 8.601 loepzuivere diamanten, is het duurste kunstwerk dat ooit is gemaakt.
Nee. Ik was bij Nightwriters (Kluun). Toen ik verbaasd vroeg waarom er geen muziek meer was, bleek het al 4u te zijn.quote:Op zondag 2 november 2008 16:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je deze nog gezien?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 november 2008 17:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Nee. Ik was bij Nightwriters (Kluun). Toen ik verbaasd vroeg waarom er geen muziek meer was, bleek het al 4u te zijn.
ROFLquote:Op zondag 2 november 2008 17:13 schreef Timo20 het volgende:
Is maar goed dat de TT niet andersom is: " Met Maricha aan de bitterballen van Veenstra"![]()
Heb net deze op gezet:![]()
![]()
Kutkotersquote:Op zondag 2 november 2008 17:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hé, wat vervelend, komt ineens Kids van ene MGMT in m'n iTunes voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |