Geen idee of dat met het vrijgezel zijn of de leeftjd te maken heeft, maar ik ben het verder helemaal met je eens. Veel gezeur ook, "lust-ik-nieieiet". Doe eens je best om open te staan voor andere dingen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:48 schreef DarkElf het volgende:
Valt wel op dat veel van die vrijgezelle 35+ dames zo hard en cynisch overkomen..
Zij zien dat misschien als "ik weet wat ik wel en niet wil" maar t komt op mij nogal hard over
Dat heeft denk ik te maken met het feit dat ze een wereld hebben gemaaktquote:Op dinsdag 4 november 2008 10:48 schreef DarkElf het volgende:
Valt wel op dat veel van die vrijgezelle 35+ dames zo hard en cynisch overkomen..
Zij zien dat misschien als "ik weet wat ik wel en niet wil" maar t komt op mij nogal hard over
Nee hoor! Moet alleen de opname nog bekijken. Ben benieuwd naar die zeikmevrouw die alles afkraakt en niks lust!!quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heeft denk ik te maken met het feit dat ze een wereld hebben gemaakt
waar ze inderdaad denken alles het beste voor zichzelf te weten, maar elke
avond huilend alleen thuis zitten omdat geen man ze wil.
Het ging mij in eerste instantie meer om haar gedrag en houding i.p.v. haar hoofddeksel. Het is vrij discutabel inderdaad om met iets op je hoofd te dineren. Je hebt weer helemaal gelijk. M.Maatjequote:Op dinsdag 4 november 2008 08:52 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Ik vind het enorm onbeschoft om met een hoofddeksel op aan tafel te gaan zitten. Dat doe je toch niet, en al helemaal niet als je bij iemand gaat 'dineren' (hetzij op discutabel niveau)? Zo'n muts als zij op haar hoofd had vind ik typisch voor vrouwen die zich jonger/hipper willen voordoen dan ze zijn, terwijl het afzichtelijk staat. Al met al vind ik haar gedrag (en kledingkeuze) dus abject en infaam.
Ja de meesten noemen het Leisure-management. Om het toch nog een beetje te laten klinken.quote:Op woensdag 5 november 2008 00:44 schreef Specularium het volgende:
Die nieuwe doet 'vrijetijdsmanagement'.
Kortom die voert helemaal niks uit.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:48 schreef DarkElf het volgende:
Ik voel me toch geroepen om hier corrigerend op te treden. Laatste zin was eigenlijk niet meer te redden.quote:Op woensdag 5 november 2008 02:15 schreef Killer_Mom het volgende:
die Die damens dames hebben niemand om tegen gas tegengas te krijgen, . naNa jaren lijkt het voor hun hen of ze alles goed doen, niemand "korrigeert" corrigeert hun gedrag. alleen Alleen in hun eigen wereld, met wat vrienden en erna de deur dicht.
Maar een saaie humorloze vent die het bewoond.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:21 schreef -Peach het volgende:
Wel een gaaf huis, met zon 'balkon' waarvan je in de keuken kunt kijken!
iddquote:Op woensdag 5 november 2008 20:13 schreef MinderMutsig het volgende:
OMG, wat doet dat kind met die pan?!
Leuk ook voor de gasten als ze het terugzien op tvquote:Op woensdag 5 november 2008 21:05 schreef MinderMutsig het volgende:
En dieamandelcrème
met
schimmel
![]()
Ik vind zoiets echt niet kunnen.quote:Op woensdag 5 november 2008 21:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Leuk ook voor de gasten als ze het terugzien op tv
echt erg, alweer te laat naar bed.quote:Op woensdag 5 november 2008 07:41 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Ik voel me toch geroepen om hier corrigerend op te treden. Laatste zin was eigenlijk niet meer te redden.
ook zoiets ik zal het eens vragen aan Patricia, de blonde dame met dat stro in huis, zij is de zakelijke partner van mijn zoon.quote:Op donderdag 6 november 2008 00:18 schreef Caramel het volgende:
Sommige mensen lijken er haast geen zin in te hebben, zouden ze zichzelf hebben aangemeld?
Ik heb dat al vaker gezien dat de niksgunners expres een laag cijfer geven terwijlquote:Op donderdag 6 november 2008 21:02 schreef Psych-case het volgende:
Die Rolf stemde expres laag. Bang om zijn eigen cijfer in gevaar te brengen.
Die Yono (?) vindt ik het leukst van de 5. De rest vind ik niet echt leuk.
Ja dat doe die ene die er later bij kwam constant he?quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:17 schreef -Mellow- het volgende:
Vermakelijk programma wel.
Maar ik vind het echt achterlijk hoe schijnheilig sommige mensen zijn. "Ja lekker" om vervolgens als ze de kamer uit zijn doodleuk voor de camera te gaan vertellen hoe kut ze het vonden
ik ook, eigenlijk maakt het niet uit wie het beste is met koken, gezellig samenzijn en wij kunnen binnenkijken hoe mensen leven.quote:
je gaat je gasten niet aan tafel zeggen dat t niet smaakt. competietie of niet. in dit programma mag je dat uitdrukken in punten. [ achteraf] niet aan tafel.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:17 schreef -Mellow- het volgende:
Vermakelijk programma wel.
Maar ik vind het echt achterlijk hoe schijnheilig sommige mensen zijn. "Ja lekker" om vervolgens als ze de kamer uit zijn doodleuk voor de camera te gaan vertellen hoe kut ze het vonden
Tuurlijk zeg je niet dat iets helemaal niet smaakt. Maar het is wel een beetje merkwaardig om te zeggen dat iets heerlijk is en elders voor de cam zeggen dat het ruk was. Matig je dan ook een beetje met de lof.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:59 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
je gaat je gasten niet aan tafel zeggen dat t niet smaakt. competietie of niet. in dit programma mag je dat uitdrukken in punten. [ achteraf] niet aan tafel.
dat is zeker, die voic over is al om af te schieten. die mensen zitten 6 -8 uur bij elkaar, en dat moet in een half uurtje met 10 minuten reclame en of hehalingen op TV.quote:Op zaterdag 8 november 2008 02:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Tuurlijk zeg je niet dat iets helemaal niet smaakt. Maar het is wel een beetje merkwaardig om te zeggen dat iets heerlijk is en elders voor de cam zeggen dat het ruk was. Matig je dan ook een beetje met de lof.
Maar in 1 aflevering werd wel duidelijk dat de regie ook een flinke vinger in de pap heeft dus daar zal het vast ook wel mee te maken hebben, denk ik.
Als ik voor iemand kook heb ik liever dat diegene eerlijk zegt dat ie het niet zo geweldig vindt ipv te zeggen dat het heerlijk is om het vervolgens achter mn rug om bijna uit te kotsen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 01:59 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
je gaat je gasten niet aan tafel zeggen dat t niet smaakt. competietie of niet. in dit programma mag je dat uitdrukken in punten. [ achteraf] niet aan tafel.
Haha,dat had ik ook. Ik denk dat ze het allemaal niet zo kwaad bedoelt als dat ze het zegt, en dat je haar wat beter moet leren kennen om haar te waarderen. Maar petten op aan tafel is nooit goed te praten.quote:
Nein!!!!1quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:21 schreef -Mellow- het volgende:
Petten op aan tafel niet goed te praten?
Ik snap echt niet dat mensen daar een probleem van maken. Laat iemand toch lekker dragen wat ie wil, lekker belangrijk.
Inderdaad, gewoon een mode-accessoire dat vrouwen is toegestaan volgens de vigerende etiquettequote:Op zaterdag 8 november 2008 12:21 schreef -Mellow- het volgende:
Petten op aan tafel niet goed te praten?
Ik snap echt niet dat mensen daar een probleem van maken. Laat iemand toch lekker dragen wat ie wil, lekker belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |