En nog vaag bewegen..., alhoewel die lui bewegen altijd vaagquote:
Kakkerlakken muziekquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:05 schreef Crane het volgende:
[..]
In groep 7/8 uiteraard happy hardcoredaarna met name de Virus-CD's: evil activities etc. Na m'n 16e was de lol er eigenlijk een beetje vanaf.
Dan luister je steen, die haat ook allesquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tegenwoordig luister je rap?![]()
Of ben je de kill omdat je niks luisterd en iedereen haat?
Steenquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:06 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dan luister je steen, die haat ook alles
Soort zoekt soort.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:06 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat jij het zo uithoudt hier.
Jos heeft al een baas status behaald hier.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:06 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat jij het zo uithoudt hier.
Laatst nog gezien in Zoetermeerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Afcajos staat vér boven jullie. Al was het maar om het feit dat HIJ hoogstwaarschijnlijk geen maagd meer is.quote:
True, daarom loop ik irl ook constant achter hem aan, om te lerenquote:
quote:
Hij staat niet boven mij.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:08 schreef Crane het volgende:
[..]
Afcajos staat vér boven jullie. Al was het maar om het feit dat hij hoogstwaarschijnlijk geen maagd meer is.
Dat zeg ik daarom kom jij ook hier.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:08 schreef Crane het volgende:
[..]
Afcajos staat vér boven jullie. Al was het maar om het feit dat HIJ hoogstwaarschijnlijk geen maagd meer is.
Zomgquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:10 schreef Sackboy het volgende:
Ik denk dat ik dit topic maar van eventuele verdere failure moet redden.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |