quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
jos zegt:
Godverdomme kut jordeeeh was gisteren zo'n kut alto
'Falen'.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Happerdahaphap.![]()
![]()
![]()
Extra faalpunten voor jou!
Daar faal je hard.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:57 schreef afcajos het volgende:
"ik trek me niks aan van wat mensen van me zeggen"Ik ben eerlijk om toe te geven dat ik mij er wel wat van aantrek wat mensen van je vinden. Het is vrij normaal om aardig te willen gevonden worden, en complimenten krijgen over je uiterlijk/kleding
Nou das mooi, dan faal ik niet als metal luisteraar.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:57 schreef Crane het volgende:
[..]
'Falen'.Op internet met een useraccountje kun je niet 'falen'.
Ga vrienden zoeken ofzo.
Nee, hij heeft gelijk. Maar jij mag er bij je boerenvriendjes natuurlijk niet te stijlvol bijlopen. "Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg."quote:
Open er een topic overquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:55 schreef Crane het volgende:
[..]
Jawel. Jij zult jezelf ook geen alto noemen, maar je bent het wel degelijk.
Ik luister geen hardcore (meer), mafkees.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij tof omdat je hardcore luisterd.
Twas een andere ''faalrichting'' die ik bedoeldequote:Op zaterdag 1 november 2008 14:00 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, hij heeft gelijk. Maar jij mag er bij je boerenvriendjes natuurlijk niet te stijlvol bijlopen. "Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg."
Wat luisterde je dan toen je het nog luisterde?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:01 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik luister geen hardcore (meer), mafkees.
Ach, die mods zijn weer eens een halve dag afwezig dus kan het zo doen.quote:
Jonge met uitgaan boeit het jou ook nooit hoe mensen naar je staan te kijken als je weer eens vaag aan t doen bent ;Dquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:57 schreef afcajos het volgende:
"ik trek me niks aan van wat mensen van me zeggen"Ik ben eerlijk om toe te geven dat ik mij er wel wat van aantrek wat mensen van je vinden. Het is vrij normaal om aardig te willen gevonden worden, en complimenten krijgen over je uiterlijk/kleding

quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:03 schreef De_Ananas het volgende:
Bij deze nodig ik je uit om vaker in de SC langs te komen Crane, ik spreek namens iedereen.
Niet namens mij.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:03 schreef De_Ananas het volgende:
Bij deze nodig ik je uit om vaker in de SC langs te komen Crane, ik spreek namens iedereen.
OK....quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:03 schreef De_Ananas het volgende:
Hahaquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jonge met uitgaan boeit het jou ook nooit hoe mensen naar je staan te kijken als je weer eens vaag aan t doen bent ;D
Tegenwoordig luister je rap?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:01 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik luister geen hardcore (meer), mafkees.
In groep 7/8 uiteraard happy hardcorequote:Op zaterdag 1 november 2008 14:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat luisterde je dan toen je het nog luisterde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |