tot zo, rustig aan hoorquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:05 schreef draculettetje het volgende:
zo nu eerst naar boven hoor!
tot zo
Sgele. PIMPPPPPPPPPPPP!quote:
Alles hier open tot een uurtje of 6, alleen vanaf 02:00 kan je niet meer naar een andere kroeg ofzoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:10 schreef Sgele het volgende:
Nee ik zit hier met ov te kijkenin breda is alles tot 4 open
ik heb zo alleen een beetje mot als ik thuis kom denk
Wij komen hier al een tijdje, en de kwaliteit schiet gelijk omhoogquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:13 schreef draculettetje het volgende:
zo weer boven
he sgele
hier is alle open tot 4 maar kan je binnen voor 3
succes met de thuiskomst
roep je weer even richting noordquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:19 schreef Sgele het volgende:
En nee ...voor de duidelijkheid....niet dronken... Niks geks gedaan... Vertraging... Sta al een uur in tilburg
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:18 schreef draculettetje het volgende:
en je kan ook geen bloemen meer kopen op de kiosk
kook niet en ik krijg ze ook niet ha haquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Oei, das wel minder
Nou ben ik niet echt het persoon om romantisch bloemen te kopen ofzo
Heb ik met Lyn ook nog een tijdje gestaan omdat we weer een trein hadden gemist hahahahahaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:19 schreef Sgele het volgende:
En nee ...voor de duidelijkheid....niet dronken... Niks geks gedaan... Vertraging... Sta al een uur in tilburg
Misschien toch maar eens doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kook niet en ik krijg ze ook niet ha ha
Klinkt best als een goed idee!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:27 schreef draculettetje het volgende:
ik ga zo maar eens kijken of ik kan kan slapen
Haha ik laat wel weten hoe het afgelopenquote:
succes in ieder geval!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Haha ik laat wel weten hoe het afgelopen
Pimp die sjit, jeweetzzzzzzzquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Haha ik laat wel weten hoe het afgelopen
Zal ik doen manquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:35 schreef Sgele het volgende:
Fijn weekend draakje
En jij ook Droxz!doe je meisje de groeten!
hahahahaha,quote:
Thx!quote:
Het eerste wat ik zij bij dat introfilmpje "GRUWELIJKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!"quote:
Nog niet, straks even doen.. nog niet iedereen in huis is wakkerquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:46 schreef Crazyessie het volgende:
Mogguh..![]()
Heb je m n mooie begrafenis gegeven?
Oja das dan ook zo raar.. Je vriendin ligt nog te pitten?quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nog niet, straks even doen.. nog niet iedereen in huis is wakker
Ik en een hoop mensen zijn zijn er mee opgegroeid volgens mijquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:48 schreef Crazyessie het volgende:
Is Red Alert nou egt zo leuk?
Paar jaar trug vond ik het niet zo denderend..
Die ligt 30 a 40 km verder in haar eigen bedjequote:Op zaterdag 1 november 2008 10:49 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Oja das dan ook zo raar.. Je vriendin ligt nog te pitten?
Jah had een goede vriend die er idd ook mee opgroeid was, en mn broers..quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik en een hoop mensen zijn zijn er mee opgegroeid volgens mij![]()
Meesta van ons hier hebben alle delen ook orrigineel, en sommige zelfs dubbel.
Niet eens vannacht bij elkaar joh?quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die ligt 30 a 40 km verder in haar eigen bedje
Zo heeft iedereen zijn eigen spelletjes toch? Ik kan wel zeggen dat ik echt heel wat uurtjes heb zitten C&Cén, en hoop dat dit deel beter zal worden dan de laatste. De filmpjes en de muziek zijn iig wel terug, en dat maakt wel een hoop goed!quote:Op zaterdag 1 november 2008 10:52 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Jah had een goede vriend die er idd ook mee opgroeid was, en mn broers..
Dus heb wel n btje in dat wereldje gezeten..
Maar ik persoonlijk ben er nie zo fan van, al blijf ik wel nieuwsgierig of het zich ooit zo verbeteren dat zelfs ik het leuk ga vinden haha..
Tot die tijd hou ik t wel bij Lineage, Settlers, Heroes of Might & Magic, zelfs af en toe Unreal whahaha
Druk, druk druk... koud was het zkr! hahahahaquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:54 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Niet eens vannacht bij elkaar joh?
En het was al zo koud!!
Haha ja ben wel juist opgevoed door mn broersquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo heeft iedereen zijn eigen spelletjes toch? Ik kan wel zeggen dat ik echt heel wat uurtjes heb zitten C&Cén, en hoop dat dit deel beter zal worden dan de laatste. De filmpjes en de muziek zijn iig wel terug, en dat maakt wel een hoop goed!Jij en unreal, dat had ik echt niet verwacht!
Buiten C&C speel ik bijna alleen shooters als call of duty 4
quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Druk, druk druk... koud was het zkr! hahahaha
Zo te horen wel jaquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:03 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Haha ja ben wel juist opgevoed door mn broers
Mijn broer wil mij ook aan Call of Duty hebben, omdat ik zelf ook wel fan van shooters ben
En ik kon er aardig wat vanAl zeg ik t zelf
![]()
Naakt... nee, alleen een boxer is goedquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:04 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Haha egt wel
Maar dan werkt naakt slapen nog altijd hte beste, dan heb je t sochtends niet zo erg als je uit het bed stapt en erachter komt dat t erg koud is!
Ach zou jij ook doen met je zusje toch? Juist opvoedenquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zo te horen wel ja
Ik speel al een tijdje COD4, alleen door mijn operatie aan mijn pols en de pijn heb ik vanaf feb. al niet kunnen spelen. Gisteren weer eens een potje gedaan en het ging best aardig!
Buiten unreal nog andere shooters gedaan?
Goede morgen!quote:
ik heb jou ook gemist hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:26 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
White Lightening!!
I've missed you![]()
![]()
Natuurlijk, heb dat ook gedaan bij mijn broer(tje)quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:25 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ach zou jij ook doen met je zusje toch? Juist opvoeden![]()
Maarre mooi kut met je pols, wat had je?
Hmm.. k deed van alles wel, maar mn interesse ging op dat moment meer uit naar Heroes e.d.
Begin er nu weer wat meer tijd te krijgen en het lokt altijd wel moet ik zeggen, moet vanavond maar ff met mn broertje bellen dat hij toch die COD4 maar ff brandt..
Is dat scherm nou rood?quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee nog steeds niet, kan hem straks wel even erop gooien, heb gisteren mn scherm binnengehad , en die werkt gelukkig nog.
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Tering zeg , nog bovenaanquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
COD4 is een erg mooi spel, mooie maps, coole wapens en lekkere snelle actie!
Van gisteren:
[ afbeelding ]
nee hijs oranje, maar mat oranje dan. die foto verlegt de kleuren een beetje erg, vanaf hier met het licht aan lijkt hij zelfs griijs nuquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Is dat scherm nou rood?
Wel een mooi formaat, wil zelf graag ook een nieuwe hebben, 22" ofzo.
Ziet er goed uit man!
Vanaf febr. niet gespeeld, gisteren even spelen en idd weer 1e wordenquote:
24" WTF!!!! Nice man, wel apart kleurtjequote:Op zaterdag 1 november 2008 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hijs oranje, maar mat oranje dan. die foto verlegt de kleuren een beetje erg, vanaf hier met het licht aan lijkt hij zelfs griijs nuen dit is 24". echt geweldig gewoon. alles op 1920x1200 spelen
![]()
ja idd, rustig opbouwen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vanaf febr. niet gespeeld, gisteren even spelen en idd weer 1e worden
Merk wel dat ik de snelheid nog niet in mijn vingers heb,
maarja gewoon trainen en fysio... hoop mijn oude nivo weer te halen.
340 euroquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
24" WTF!!!! Nice man, wel apart kleurtje
Mag ik vragen wat deze mooie beestje heeft gekost?
Weet je hoe lastig dat is als je ziet dat je gewoon weer 1e kan wordenquote:
Damn, dat is niet mis zeg!quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
340 euro![]()
+ een hoop gezeik. lol
misschien moet je toch maar zon ding halenquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Weet je hoe lastig dat is als je ziet dat je gewoon weer 1e kan worden
Wat hebben jullie met dat ding manquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien moet je toch maar zon ding halen![]()
[ afbeelding ]
ja ik had hem dus besteld, alles goed. pakje thuis gekregen, maak ik hem open, WTF een compaq hp desktop pc , inclusief muis en toetsenbord.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Damn, dat is niet mis zeg!
Maar je doet er jaren mee, en hebt er jaren plezier van!
Dat was je 2e scherm ofzo he, doe vorige was stuk ofzo?
ja ik ga even boodschappen doen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat hebben jullie met dat ding man
Maar ik ga nog maar even snel een potje RA3 afmaken,
voordat ik naar de lan moet
Balen zegquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik had hem dus besteld, alles goed. pakje thuis gekregen, maak ik hem open, WTF een compaq hp desktop pc , inclusief muis en toetsenbord.
pakje weer opgehaald, nieuwe monitor bezorgd.
aangesloten, en na 30 minuten , pats, beelscherm uit, lampje brande nog.
getest op de dvi,vga en hdmi poorten, niets deed het meer. in de beeldbuis zat een barst, leek wel of hij ontploft was. dus zijn ze weer op komen halen, en een nieuwe gebracht, welke nog steeds werkt
typisch een "Shit happens" gevalletje dus
Succes, spreek je snel man!quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik ga even boodschappen doen.
m@zzel droxz
doei Crazyessie
Haha jeeejquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb jou ook gemist hoor![]()
![]()
Echt hoorquote:
Dat dusquote:
Draakje!quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:21 schreef draculettetje het volgende:
avond!
dag vogeltje van droxz
sgele nog goed thuis gekomen gister?
wij doen zo rondje buslooquote:Op zondag 2 november 2008 12:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Draakje!![]()
Ja hoor, vrijdag alles goed gegaan
Zondag idd... Zo lekker de stad in
Logiiiiiiiiii!!!!quote:
hahahaha, misschien dat ik morgen nog even naar die game kijkquote:Op zondag 2 november 2008 20:18 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, en geruime tijd Far cry2 gespeeld
wel irri dat vast lopen van wapens als je midden in een gevecht zit
ik leef ook nogquote:Op zondag 2 november 2008 23:07 schreef Runx het volgende:
Hoi ik wou even zeggen dat ik ook nog leef![]()
zwaar weekend gehad
Goedemorgenquote:Op maandag 3 november 2008 06:26 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen!
ps. dead space is vet
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Whehequote:Op maandag 3 november 2008 07:48 schreef crazy987 het volgende:
damn gistere de foto's van de lan gezien
wat lag ik goed te slapen
ook al was het maar voor korte tijd
hier pic ter verduidelijking van Crazy @ Slaapmodus
[ afbeelding ]
Mogguhquote:Op maandag 3 november 2008 08:01 schreef Crazy-p het volgende:
mogguh mensen!
over 15 minuten weer richting werk.. jaja .. geen zin.. lol.. het is nog maar maandag..
Zuurquote:Op maandag 3 november 2008 08:06 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
net zo lang als altijd.. gewoon tot half 6.. maar ja..
Mogguhquote:
Mogguhquote:Op maandag 3 november 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
ja best wel.. maar ja.. is gewoon 8 uur werken.. en half uur lunch.. en ik heb gewoon nu al geen zin.. lol.. ach ja.. stomme week ookquote:
een extraquote:Op maandag 3 november 2008 08:11 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja best wel.. maar ja.. is gewoon 8 uur werken.. en half uur lunch.. en ik heb gewoon nu al geen zin.. lol.. ach ja.. stomme week ook
Sterkte dan maarquote:Op maandag 3 november 2008 08:11 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja best wel.. maar ja.. is gewoon 8 uur werken.. en half uur lunch.. en ik heb gewoon nu al geen zin.. lol.. ach ja.. stomme week ook
quote:
Haaiquote:
Thanks, maar komt goed hoorquote:
Nee gijquote:
Mogguh CPquote:
Bitchquote:
Whehequote:Op maandag 3 november 2008 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bitch
Goed weekend gehad jongen?
Sterktequote:Op maandag 3 november 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
ik ga vandaag ook weer een poging doen om naar het werk te gaan
quote:Op maandag 3 november 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
Ja super hequote:Op maandag 3 november 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ja hoor, me prima vermaakt![]()
Hoe was jouw weekend?
Succesquote:
ik zit er al ruim een uurquote:Op maandag 3 november 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
Goed bezig!quote:
* Sgele slaat Crazy987 met een toetsenbordquote:Op maandag 3 november 2008 08:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik zit er al ruim een uur
nu eerst eens ff roken
flikker bijna in slaap
da's ook wel weer vroeg er nu al een uur zittenquote:Op maandag 3 november 2008 08:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik zit er al ruim een uur
nu eerst eens ff roken
flikker bijna in slaap
Gast doe je mail, ik stuur hem je vanavond toequote:Op maandag 3 november 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
Trouwens..jij had Red Alert 3 ook via Eweka he? Ik heb 3 versies binnen getrokken, en er zat bij geen enkele versie een key
haha en bedanktquote:Op maandag 3 november 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele slaat Crazy987 met een toetsenbord
Wakker worden!
Haha zo kan je het ook bekijkenquote:Op maandag 3 november 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank
tis ook om de hulp te ontlopen ha ha
wacht eensch even.. je staat in mijn msn... helder moment zo op de vroege maandagochtendquote:Op maandag 3 november 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast doe je mail, ik stuur hem je vanavond toe
PM!quote:Op maandag 3 november 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast doe je mail, ik stuur hem je vanavond toe
en de rest van de week gaat me niet lukkenquote:Op maandag 3 november 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha zo kan je het ook bekijken
M'n koffiequote:Op maandag 3 november 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
wacht eensch even.. je staat in mijn msn... helder moment zo op de vroege maandagochtend![]()
Niet? Wat dan?quote:Op maandag 3 november 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en de rest van de week gaat me niet lukken
Maandagochtend, zullen we het daar op houdenquote:Op maandag 3 november 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
M'n koffie
Ik denk daar ook niet aan namelijk
Dat had je toch al?quote:Op maandag 3 november 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
PM!
Mijn dank grenst aan hondsdolheid!![]()
![]()
Prima planquote:Op maandag 3 november 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maandagochtend, zullen we het daar op houden
dinsdagmiddag zwemmen, dus dan is het s' ochtend niet slim om te werken, woesndag ochtend is te zwaar na dinsdag middag, donderdagochtend zwemmen en vrijdag inenting halen voor vakantie....quote:
Biatchquote:
Jeweetschquote:
Oei gaat een heftige week worden dusquote:Op maandag 3 november 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dinsdagmiddag zwemmen, dus dan is het s' ochtend niet slim om te werken, woesndag ochtend is te zwaar na dinsdag middag, donderdagochtend zwemmen en vrijdag inenting halen voor vakantie....
Whehequote:
te weinig slaapquote:Op maandag 3 november 2008 08:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
teveel gerookt? of maandag ochtend gevoel misschien een griepje?
Succesquote:Op maandag 3 november 2008 08:27 schreef draculettetje het volgende:
zo maar ronja uitlaten en mn spullen gaan pakken
begin tegenwoordig wel later anders doe ik er echt een half uur over
lijkt me ook wel erg koud nu op de motor en dan helemaal zonder goede kledingquote:Op maandag 3 november 2008 08:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
te weinig slaap
koud
en net achterop de motor zonder motorbroek
denk dat die combo niet helemaal goed was
en nu eerst een energydrink
Die laatste zin maakt het compleetquote:Op maandag 3 november 2008 08:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
te weinig slaap
koud
en net achterop de motor zonder motorbroek
denk dat die combo niet helemaal goed was
en nu eerst een energydrink
Krijg dan zo'n Beefcake gevoelquote:Op maandag 3 november 2008 08:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die laatste zin maakt het compleet!
Inderdaad jaquote:Op maandag 3 november 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Krijg dan zo'n Beefcake gevoel
*proest*quote:
BEEFCAKE!!!quote:
Meuningquote:Op maandag 3 november 2008 08:45 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgenik was wel op tijd op het werk..maar ja..langzaamaandag he...iedereen praat over het weekend
Nou zit ik de hele tijd met "beefcake, beefcake BEEFCAKE!!!" in m'n harsesquote:
Same here, was ook de bedoeling van die sloganquote:Op maandag 3 november 2008 08:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou zit ik de hele tijd met "beefcake, beefcake BEEFCAKE!!!" in m'n harses
Oh is dat hetquote:Op maandag 3 november 2008 08:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here, was ook de bedoeling van die slogan![]()
Succes jongenquote:Op maandag 3 november 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh is dat het
Ik ga even rapportages draaien
BEEFCAKE!!!!![]()
![]()
Maandagochtend = gaarheid galorequote:Op maandag 3 november 2008 09:02 schreef Runx het volgende:
zooo , wtf is iedereen doot ofzo ? sochtens was altijd vet druk
iedereen is nu gewoon druk aan het werk..quote:Op maandag 3 november 2008 09:02 schreef Runx het volgende:
zooo , wtf is iedereen doot ofzo ? sochtens was altijd vet druk
ja zo iets denk ikquote:Op maandag 3 november 2008 09:05 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
iedereen is nu gewoon druk aan het werk..
ben ik zo saai dat je in slaap valt en ik was nog niet eens begonnen met zingenquote:
ja ik ben het helemaal met je eens.. maar ik word geacht hier wakker te zitten enzo.. niet dat ik daar veel zin in heb natuurlijkquote:
heheh zo eindelijk begint de topic een beetje op gang te komenquote:Op maandag 3 november 2008 09:19 schreef crazy987 het volgende:
ik ben eindelijk een beetje wakker
energydrink FTW
heb alleen m`n cafeinepillen thuis laten liggen
Maar gelukkig is het alweer bijna weekendquote:Op maandag 3 november 2008 09:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ik ben het helemaal met je eens.. maar ik word geacht hier wakker te zitten enzo.. niet dat ik daar veel zin in heb natuurlijk
hehe Goedemorgen sensaiquote:Op maandag 3 november 2008 09:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge
Mogguhquote:
je neus wordt groterquote:Op maandag 3 november 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het alweer bijna weekend![]()
ja want het is gewoon de laatste maandag van de weekquote:Op maandag 3 november 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het alweer bijna weekend![]()
quote:
Mogge beller! hoe was je weekend?quote:
mogge young grasshoppa!quote:
ja jongen ik heb de kont van P. Fabergé aangeraakt tijdens dat die ging stagedivenquote:Op maandag 3 november 2008 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mogge young grasshoppa!
nog gescoord van het weekend?
Goedemorgen draakjequote:Op maandag 3 november 2008 09:30 schreef draculettetje het volgende:
inmiddels op het werk gearriveerd!
En? Veel werk?quote:Op maandag 3 november 2008 09:30 schreef draculettetje het volgende:
Daaromquote:Op maandag 3 november 2008 09:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja want het is gewoon de laatste maandag van de week
Ja goedquote:Op maandag 3 november 2008 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Mogge beller! hoe was je weekend?
goeie morgen draakjequote:Op maandag 3 november 2008 09:30 schreef draculettetje het volgende:
quote:Op maandag 3 november 2008 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja goedDie van jou ook? Nu geen ruzie gehad
Positief zijn, jeweetschquote:
Haha vooral zo houdenquote:Op maandag 3 november 2008 09:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daar heb ik nog niet naar gekeken
Mogguh WLquote:
ik heb nog een paar dingen die op het papier van de organisatie geprint moeten wordenquote:
That's the spiritquote:Op maandag 3 november 2008 09:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb nog een paar dingen die op het papier van de organisatie geprint moeten worden
die wil ik vandaag doen en meer ook niet ha ha
Daaromquote:Op maandag 3 november 2008 09:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben hier toch ook alleen maar om de hulp te ontlopen ha ha
jij welquote:Op maandag 3 november 2008 09:42 schreef debbie_19 het volgende:ik was aan het werk, dat doe ik af en toe wel
Schrik!!quote:Op maandag 3 november 2008 09:42 schreef debbie_19 het volgende:ik was aan het werk, dat doe ik af en toe wel
Ben gewoon altijd positiefquote:Op maandag 3 november 2008 09:43 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja je moet wat zo aan het begin van de week!
Waarom zou je schrikken dan?quote:Op maandag 3 november 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zo eerst maar eens kijken of ik niet schrik als ik overschakel naar het andere account
BE AFRAID...BE VERY AFDRAIDquote:
je kan het!quote:Op maandag 3 november 2008 09:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
BE AFRAID...BE VERY AFDRAID![]()
maar ik moet ik moet ik moet, maar ik wil niet wil niet wil niet
zie.. daar heb ik ook last vanquote:Op maandag 3 november 2008 09:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Details... gewoon uitstellen tot morgenquote:Op maandag 3 november 2008 09:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Minderzquote:Op maandag 3 november 2008 09:45 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
positief zijn is ver te zoeken hier.. lol
yupquote:Op maandag 3 november 2008 09:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zolang het allemaal weer goed komt!
He bedankt manquote:Op maandag 3 november 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
[..]
yuptja beetje lang verhaal maar dacht ik deel het even met jullie
ik had het dus wel gelezenquote:Op maandag 3 november 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
[..]
niet dat iemand het leest ofzo
graag gedaan jongenquote:
woo echtquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 09:42 schreef debbie_19 het volgende:ik was aan het werk, dat doe ik af en toe wel
quote:Op maandag 3 november 2008 09:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Details... gewoon uitstellen tot morgen
ik had het dus ook gelezenquote:Op maandag 3 november 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
[..]
niet dat iemand het leest ofzo
Onder de noemer van; "Ik had toch niks beters te doen"?quote:
lol.. idd ja.. echter heb ik zo helaas wel weer wat te doen.. tot half 6. verdorie.. moet nog werken ook!quote:Op maandag 3 november 2008 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Onder de noemer van; "Ik had toch niks beters te doen"?
ik heb ook niks te doen anders had ik niet zo lang verhaal getyptquote:Op maandag 3 november 2008 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Onder de noemer van; "Ik had toch niks beters te doen"?
als ik wil kan ik best aardig zijnquote:Op maandag 3 november 2008 09:54 schreef Runx het volgende:
[..]
graag gedaan jongen![]()
![]()
[..]
woo echtnaiiss , tja niemand wil ook mijn bio lezen omdat die ''te lang zou zijn ''
![]()
maar bedankt voor het lezen
quote:Op maandag 3 november 2008 09:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als ik wil kan ik best aardig zijn
nou ik heb je nooit onaardig gezienquote:Op maandag 3 november 2008 09:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als ik wil , kan ik best een Nederlander zijn .... of allochtoonquote:
je bent toch altijd aardig draakquote:Op maandag 3 november 2008 09:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Mwah dat komt na de lunch welquote:Op maandag 3 november 2008 09:57 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. idd ja.. echter heb ik zo helaas wel weer wat te doen.. tot half 6. verdorie.. moet nog werken ook!
ja neej.. dan kom ik in de knoei met mn werk enzo.. heb pas lunch om 13.30 en om na die tijd voor 3.5 uur nog wat te gaan doen schiet niet op.. en word ik niet voor betaald.. nu dus ff werken.quote:
Makkelijk tochquote:Op maandag 3 november 2008 10:08 schreef Crazy-p het volgende:
en toen was het hier weer dood.. zeg ik kan wel werken en hier checken tegelijkertijd hoor
Nee zeker nietquote:Op maandag 3 november 2008 10:11 schreef Crazy-p het volgende:
ja daarom.. te hard werken moet nou ook weer niet he
das altijd lekker!quote:Op maandag 3 november 2008 10:15 schreef draculettetje het volgende:
even de mail bijwerken op het andere account, schade valt mee
Gelukkig maarquote:Op maandag 3 november 2008 10:15 schreef draculettetje het volgende:
even de mail bijwerken op het andere account, schade valt mee
quote:
Ongekend... wat een drukte hier met mensenquote:
das best mooiquote:Op maandag 3 november 2008 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:t is stil....
is er een nuke gevallen?
Damnquote:Op maandag 3 november 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das best mooi
[ afbeelding ]
sla die pottekijkers , gewoon blijven fokkenquote:Op maandag 3 november 2008 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry had het druk. en had pottekijkers
waar zijn de 40 beloofde maagden danquote:Op maandag 3 november 2008 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:t is stil....
is er een nuke gevallen?
yep, weinig tot niets gedaan dit weekend. beetje film gekeken, en lopen gamen, en geilen op mn nieuwe scherm.quote:Op maandag 3 november 2008 10:29 schreef Runx het volgende:
[..]
sla die pottekijkers , gewoon blijven fokken
heb je nog goed weekend gehad jongen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |