heheh zo eindelijk begint de topic een beetje op gang te komenquote:Op maandag 3 november 2008 09:19 schreef crazy987 het volgende:
ik ben eindelijk een beetje wakker
energydrink FTW
heb alleen m`n cafeinepillen thuis laten liggen
Maar gelukkig is het alweer bijna weekendquote:Op maandag 3 november 2008 09:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ik ben het helemaal met je eens.. maar ik word geacht hier wakker te zitten enzo.. niet dat ik daar veel zin in heb natuurlijk
hehe Goedemorgen sensaiquote:Op maandag 3 november 2008 09:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge
Mogguhquote:
je neus wordt groterquote:Op maandag 3 november 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het alweer bijna weekend![]()
ja want het is gewoon de laatste maandag van de weekquote:Op maandag 3 november 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het alweer bijna weekend![]()
quote:
Mogge beller! hoe was je weekend?quote:
mogge young grasshoppa!quote:
ja jongen ik heb de kont van P. Fabergé aangeraakt tijdens dat die ging stagedivenquote:Op maandag 3 november 2008 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mogge young grasshoppa!
nog gescoord van het weekend?
Goedemorgen draakjequote:Op maandag 3 november 2008 09:30 schreef draculettetje het volgende:
inmiddels op het werk gearriveerd!
En? Veel werk?quote:Op maandag 3 november 2008 09:30 schreef draculettetje het volgende:
Daaromquote:Op maandag 3 november 2008 09:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja want het is gewoon de laatste maandag van de week
Ja goedquote:Op maandag 3 november 2008 09:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Mogge beller! hoe was je weekend?
goeie morgen draakjequote:Op maandag 3 november 2008 09:30 schreef draculettetje het volgende:
quote:Op maandag 3 november 2008 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja goedDie van jou ook? Nu geen ruzie gehad
Positief zijn, jeweetschquote:
Haha vooral zo houdenquote:Op maandag 3 november 2008 09:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
daar heb ik nog niet naar gekeken
Mogguh WLquote:
ik heb nog een paar dingen die op het papier van de organisatie geprint moeten wordenquote:
That's the spiritquote:Op maandag 3 november 2008 09:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb nog een paar dingen die op het papier van de organisatie geprint moeten worden
die wil ik vandaag doen en meer ook niet ha ha
Daaromquote:Op maandag 3 november 2008 09:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben hier toch ook alleen maar om de hulp te ontlopen ha ha
jij welquote:Op maandag 3 november 2008 09:42 schreef debbie_19 het volgende:ik was aan het werk, dat doe ik af en toe wel
Schrik!!quote:Op maandag 3 november 2008 09:42 schreef debbie_19 het volgende:ik was aan het werk, dat doe ik af en toe wel
Ben gewoon altijd positiefquote:Op maandag 3 november 2008 09:43 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja je moet wat zo aan het begin van de week!
Waarom zou je schrikken dan?quote:Op maandag 3 november 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zo eerst maar eens kijken of ik niet schrik als ik overschakel naar het andere account
BE AFRAID...BE VERY AFDRAIDquote:
je kan het!quote:Op maandag 3 november 2008 09:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
BE AFRAID...BE VERY AFDRAID![]()
maar ik moet ik moet ik moet, maar ik wil niet wil niet wil niet
zie.. daar heb ik ook last vanquote:Op maandag 3 november 2008 09:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Details... gewoon uitstellen tot morgenquote:Op maandag 3 november 2008 09:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Minderzquote:Op maandag 3 november 2008 09:45 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
positief zijn is ver te zoeken hier.. lol
yupquote:Op maandag 3 november 2008 09:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zolang het allemaal weer goed komt!
He bedankt manquote:Op maandag 3 november 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
[..]
yuptja beetje lang verhaal maar dacht ik deel het even met jullie
ik had het dus wel gelezenquote:Op maandag 3 november 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
[..]
niet dat iemand het leest ofzo
graag gedaan jongenquote:
woo echtquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 09:42 schreef debbie_19 het volgende:ik was aan het werk, dat doe ik af en toe wel
quote:Op maandag 3 november 2008 09:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Details... gewoon uitstellen tot morgen
ik had het dus ook gelezenquote:Op maandag 3 november 2008 09:51 schreef Runx het volgende:
[..]
niet dat iemand het leest ofzo
Onder de noemer van; "Ik had toch niks beters te doen"?quote:
lol.. idd ja.. echter heb ik zo helaas wel weer wat te doen.. tot half 6. verdorie.. moet nog werken ook!quote:Op maandag 3 november 2008 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Onder de noemer van; "Ik had toch niks beters te doen"?
ik heb ook niks te doen anders had ik niet zo lang verhaal getyptquote:Op maandag 3 november 2008 09:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Onder de noemer van; "Ik had toch niks beters te doen"?
als ik wil kan ik best aardig zijnquote:Op maandag 3 november 2008 09:54 schreef Runx het volgende:
[..]
graag gedaan jongen![]()
![]()
[..]
woo echtnaiiss , tja niemand wil ook mijn bio lezen omdat die ''te lang zou zijn ''
![]()
maar bedankt voor het lezen
quote:Op maandag 3 november 2008 09:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als ik wil kan ik best aardig zijn
nou ik heb je nooit onaardig gezienquote:Op maandag 3 november 2008 09:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als ik wil , kan ik best een Nederlander zijn .... of allochtoonquote:
je bent toch altijd aardig draakquote:Op maandag 3 november 2008 09:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Mwah dat komt na de lunch welquote:Op maandag 3 november 2008 09:57 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. idd ja.. echter heb ik zo helaas wel weer wat te doen.. tot half 6. verdorie.. moet nog werken ook!
ja neej.. dan kom ik in de knoei met mn werk enzo.. heb pas lunch om 13.30 en om na die tijd voor 3.5 uur nog wat te gaan doen schiet niet op.. en word ik niet voor betaald.. nu dus ff werken.quote:
Makkelijk tochquote:Op maandag 3 november 2008 10:08 schreef Crazy-p het volgende:
en toen was het hier weer dood.. zeg ik kan wel werken en hier checken tegelijkertijd hoor
Nee zeker nietquote:Op maandag 3 november 2008 10:11 schreef Crazy-p het volgende:
ja daarom.. te hard werken moet nou ook weer niet he
das altijd lekker!quote:Op maandag 3 november 2008 10:15 schreef draculettetje het volgende:
even de mail bijwerken op het andere account, schade valt mee
Gelukkig maarquote:Op maandag 3 november 2008 10:15 schreef draculettetje het volgende:
even de mail bijwerken op het andere account, schade valt mee
quote:
Ongekend... wat een drukte hier met mensenquote:
das best mooiquote:Op maandag 3 november 2008 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:t is stil....
is er een nuke gevallen?
Damnquote:Op maandag 3 november 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das best mooi
[ afbeelding ]
sla die pottekijkers , gewoon blijven fokkenquote:Op maandag 3 november 2008 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry had het druk. en had pottekijkers
waar zijn de 40 beloofde maagden danquote:Op maandag 3 november 2008 10:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:t is stil....
is er een nuke gevallen?
yep, weinig tot niets gedaan dit weekend. beetje film gekeken, en lopen gamen, en geilen op mn nieuwe scherm.quote:Op maandag 3 november 2008 10:29 schreef Runx het volgende:
[..]
sla die pottekijkers , gewoon blijven fokken
heb je nog goed weekend gehad jongen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |