haha en bedanktquote:Op maandag 3 november 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele slaat Crazy987 met een toetsenbord
Wakker worden!
Haha zo kan je het ook bekijkenquote:Op maandag 3 november 2008 08:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank
tis ook om de hulp te ontlopen ha ha
wacht eensch even.. je staat in mijn msn... helder moment zo op de vroege maandagochtendquote:Op maandag 3 november 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast doe je mail, ik stuur hem je vanavond toe
PM!quote:Op maandag 3 november 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast doe je mail, ik stuur hem je vanavond toe
en de rest van de week gaat me niet lukkenquote:Op maandag 3 november 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha zo kan je het ook bekijken
M'n koffiequote:Op maandag 3 november 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
wacht eensch even.. je staat in mijn msn... helder moment zo op de vroege maandagochtend![]()
Niet? Wat dan?quote:Op maandag 3 november 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en de rest van de week gaat me niet lukken
Maandagochtend, zullen we het daar op houdenquote:Op maandag 3 november 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
M'n koffie
Ik denk daar ook niet aan namelijk
Dat had je toch al?quote:Op maandag 3 november 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
PM!
Mijn dank grenst aan hondsdolheid!![]()
![]()
Prima planquote:Op maandag 3 november 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maandagochtend, zullen we het daar op houden
dinsdagmiddag zwemmen, dus dan is het s' ochtend niet slim om te werken, woesndag ochtend is te zwaar na dinsdag middag, donderdagochtend zwemmen en vrijdag inenting halen voor vakantie....quote:
Biatchquote:
Jeweetschquote:
Oei gaat een heftige week worden dusquote:Op maandag 3 november 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dinsdagmiddag zwemmen, dus dan is het s' ochtend niet slim om te werken, woesndag ochtend is te zwaar na dinsdag middag, donderdagochtend zwemmen en vrijdag inenting halen voor vakantie....
Whehequote:
te weinig slaapquote:Op maandag 3 november 2008 08:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
teveel gerookt? of maandag ochtend gevoel misschien een griepje?
Succesquote:Op maandag 3 november 2008 08:27 schreef draculettetje het volgende:
zo maar ronja uitlaten en mn spullen gaan pakken
begin tegenwoordig wel later anders doe ik er echt een half uur over
lijkt me ook wel erg koud nu op de motor en dan helemaal zonder goede kledingquote:Op maandag 3 november 2008 08:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
te weinig slaap
koud
en net achterop de motor zonder motorbroek
denk dat die combo niet helemaal goed was
en nu eerst een energydrink
Die laatste zin maakt het compleetquote:Op maandag 3 november 2008 08:30 schreef crazy987 het volgende:
[..]
te weinig slaap
koud
en net achterop de motor zonder motorbroek
denk dat die combo niet helemaal goed was
en nu eerst een energydrink
Krijg dan zo'n Beefcake gevoelquote:Op maandag 3 november 2008 08:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die laatste zin maakt het compleet!
Inderdaad jaquote:Op maandag 3 november 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Krijg dan zo'n Beefcake gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |