Oww dat wist ik niet, ik had slechts het Excellence in Journalism report gelezen, thanks for the infoquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:37 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Exclellence in journalism is een subdivisie van Pew
Pew Research is een volgens mij een gerespecteerde en redelijk objectieve groep, zou het dus niet meteen wegwuiven..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:32 schreef Argento het volgende:
[..]
en een plaatje op internet is de waarheid?
en dan mag ik McCain/Palin aanhangers niet dom vinden...
Same here.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:50 schreef remlof het volgende:
Ik heb woensdag 5 november vrij genomen om het spektakel helemaal te kunnen volgen
Mischien wel een goed idee.quote:
Dat komt weer uit dit onderzoek.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:52 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Pew Research is een volgens mij een gerespecteerde en redelijk objectieve groep, zou het dus niet meteen wegwuiven..
Hier hing het over trouwens:
[ afbeelding ]
Is dat echt? Zou wel heel erg triest zijn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:02 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ]
# 100 Gemiddeld
# 85-99 Beneden Gemiddeld
# 70-84 Moeilijk lerend
IQ plaatje zal wel nep zijn ... deze SAT score who knows (edit)quote:An image that looks to be the results of Sarah Palin’s 1981 SAT test (along with some of her high school grades) is floating around the web. We can’t be sure if it’s real, but it’s real embarrassing if so. 425 verbal? Ouch.
Het betreft MSNBC. Hetzelfde onderzoek heeft ook nog NBC bekeken en die zijn een stuk positiever over McCain / Palin.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:05 schreef Klopkoek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kortom, Fox is minder rechts dan dat de CNBC links is.
Hier in NL is het btw vaak andersom: De Volkskrant is bijv. minder links dan dat de Telegraaf rechts is.
In ons schoolsysteem zitten leerlingen met dat IQ op het LWOO.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:02 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ]
# 100 Gemiddeld
# 85-99 Beneden Gemiddeld
# 70-84 Moeilijk lerend
Nep dus.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:07 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ]
SAT score
[..]
IQ plaatje zal wel nep zijn ... deze SAT score who knows (edit)
Dat is ook niet helemaal waar: voor bepaalde weken was het wel zo, maar niet gedurende de hele campagne. Het blijft wel een smerige campagne van McCain, dat wel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:22 schreef Elfletterig het volgende:
dat McCain zijn campagne voert met 100 procent negatieve spotjes over Obama
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:11 schreef Googolplexian het volgende:
http://www.webcastr.com/videos/humor/hey-sarah-palin-song
whehehe
quote:Just because I can see the moon, doesn't make me an astronaut, you loon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |