En Obama weer naar +5! De Surge is Weggesurged.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:55 schreef Montov het volgende:
Rasmussen heeft Obama landelijk op +3 nu, ten opzichte van +5 gisteren. The Tightening is Surging!
't Is de ideale marionet, een prima experiment voor Cheney en Rove.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat zal de toekomst van Palin nu echt zijn na 4 november? Ik voorspel dat ze weer in de anonimiteit zal verdwijnen. Ze wordt tenslotte ouder en vieze knipoogjes van oude wijven spreekt niemand aan. Ze zal te weinig aanhang vinden in het partij establishment.
Ik hoor veel over 2012, maar ik denk ook dat ze net als veel VP's, zeker degene die niet eens verkozen zijn, snel zal wegzakken in relatieve anonimiteit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat zal de toekomst van Palin nu echt zijn na 4 november? Ik voorspel dat ze weer in de anonimiteit zal verdwijnen. Ze wordt tenslotte ouder en vieze knipoogjes van oude wijven spreekt niemand aan. Ze zal te weinig aanhang vinden in het partij establishment.
Ik weet in ieder geval 1 ding zeker: Als Palin ooit weer in een Republikeins ticket zit, dan stem ik automatisch voor de ANDERE zijde.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik denk dat Rovian politics zijn beste tijd hebben gehad, en tegen de tijd dat mensen het weer genoeg vergeten zijn om er nog eens in te trappen is die man allang dood.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:32 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is de ideale marionet, een prima experiment voor Cheney en Rove.
En als ze naar de Democraten switcht?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:34 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval 1 ding zeker: Als Palin ooit weer in een Republikeins ticket zit, dan stem ik automatisch voor de ANDERE zijde.
De Republikeinen willen liever geen verkiezingen winnen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:33 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik hoor veel over 2012, maar ik denk ook dat ze net als veel VP's, zeker degene die niet eens verkozen zijn, snel zal wegzakken in relatieve anonimiteit.
Ze heeft toch behoorlijk wat fans en als gouverneur van Alaska heeft ze een baan waarmee ze niet zo snel in de anonimiteit weg zal zakken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:33 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik hoor veel over 2012, maar ik denk ook dat ze net als veel VP's, zeker degene die niet eens verkozen zijn, snel zal wegzakken in relatieve anonimiteit.
Brrrr... had je zonder Palin wél Republikeins gestemd dan? Tot dusver kwam je op mij altijd vrij intelligent over...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:34 schreef maartena het volgende:
Ik weet in ieder geval 1 ding zeker: Als Palin ooit weer in een Republikeins ticket zit, dan stem ik automatisch voor de ANDERE zijde.
Maar laten we eerst de verkiezingen afwachten voordat we McCain en Palin terugsturen naar respectievelijk de heetste en en koudste staten van Amerika![]()
Hij is warmer dan Kerry, maar OMFG, hoe heeft het ooit zo ver kunnen komen dat iemand met als enige kwalificatie dat ie zwart is, president kan worden? D'r zit hier toch echt iets flink mis.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:32 schreef Wheelgunner het volgende:
Na zijn interview bij Stewart moet ik toch wel concluderen dat het Obama wel wat schort aan een gevoel voor humor..
Ze hebben wel Pennsylvania van Solid naar Leaning Obama, maar met +6.2 is dat nog steeds een behoorlijk verschil.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:37 schreef Elfletterig het volgende:
RCP heeft Obama op +6,3. De voorsprong blijft stabiel, ook in vele swing states.
Iowa (7) is safe voor Obama, in Colorado (9), Nevada (5), Virginia (13) en New Mexico (5) heeft hij voorsprongen van 7 procentpunt of meer. Ook Ohio (20) neigt richting Obama, met + 5,6 procentpunt.
Er moet nu wel heel snel iets veranderen, wil McCain die verkiezingen nog winnen.
Die gaan rustig achter de schermen door. En met Palin heb je een ideaal leeghoofd die alles klakkeloos zal overnemen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik denk dat Rovian politics zijn beste tijd hebben gehad, en tegen de tijd dat mensen het weer genoeg vergeten zijn om er nog eens in te trappen is die man allang dood.
Ze heeft nog steeds een hoop overtuigde fans hoor, misschien niet om nu een verkiezing te winnen, maar wie weet hoe het over 4 jaar zit.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Republikeinen willen liever geen verkiezingen winnen?
Daarom zeg ik ook relatieve anonimiteit, ze zal inderdaad lekker doortuffen, maar weinig speciaals denk ik. Ik mag haar houding trouwens niet, arrogante diva's zonder inzicht houd ik niet van. Zeker niet in combinatie met een anti-intellectualistische en ontzettend 'divisive' (nl?) houding.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:37 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ze heeft toch behoorlijk wat fans en als gouverneur van Alaska heeft ze een baan waarmee ze niet zo snel in de anonimiteit weg zal zakken.
Mike Huckabee heeft tegenwoordig een show bij Fox; ik kan me voorstellen dat die haar zo nu en dan als analiste / commentator in zullen huren.
Ik heb eigenlijk best goede hoop. Ook al ben ik het zeker niet altijd met haar eens, ik mag haar houding wel.
Alleen domme mensen stemmen voor de Republikeinen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Brrrr... had je zonder Palin wél Republikeins gestemd dan? Tot dusver kwam je op mij altijd vrij intelligent over...
Lekker bekrompenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Brrrr... had je zonder Palin wél Republikeins gestemd dan? Tot dusver kwam je op mij altijd vrij intelligent over...
Het kan verkeren. Als Hillary haar campagne iets subtieler had gevoerd, zich beter had ingeslijmd bij moveon.org en de daily kos, en campagnesteun van multinationals had geweigerd, dan had ze waarschijnlijk de voorverkiezingen gewonnen. Maar dat is achteraf praten.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:41 schreef Semisane het volgende:
Stel dat Obama wint en dus president wordt, is het toch opvallend dat de Afro-Americans het "glazen planfond" eerder hebben weten te doorbreken dan "de vrouwen" daar in het USA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |