Wij zetten geen boom dit jaar, we zijn weg met de dagen zelf dus das dan onhandig vind ik...quote:
Dan kan het alleen maar beter gaan dit jaar!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:02 schreef PhoenixNLx het volgende:
omfg... weer alleen met kerst en dat soort dagen! ik word altijd depressief van sinterklaas en kerst en meuk!
lijkt me geweldig als je gewoon lekker vriendin hebt op dat moment! het is altijd uit met dit soort dagen..
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:02 schreef PhoenixNLx het volgende:
omfg... weer alleen met kerst en dat soort dagen! ik word altijd depressief van sinterklaas en kerst en meuk!
lijkt me geweldig als je gewoon lekker vriendin hebt op dat moment! het is altijd uit met dit soort dagen..
dat is fijn voor je, maar in dit topic gaat het over kerstquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:51 schreef ShevaJB het volgende:
Met kerst en oud en nieuw zit ik met m'n snikkel in de Champagne in New York xD
Dan al? Het weekend voor kerst komt hij er in, niet eerder.quote:
Oew leukquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:51 schreef ShevaJB het volgende:
Met kerst en oud en nieuw zit ik met m'n snikkel in de Champagne in New York xD
het tegenhouden doe je het meestal niet nee.... kan bijna ook niet.. met familie enzo... dus inderdaad knop om en het beste ervan maken! zoals met veel dingen in het leven..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:00 schreef timmmmm het volgende:
Je moet je er niet tegen verzetten, alle toestanden komen toch wel; dan kan je het met een kop bezien van, en ik ga het niet leuk vinden, nee, ik vind het niet leuk
en dan vind je er ook geen reet aan, en als je er gewoon gezellig tegen over staat, nou ja, het is niet mijn ding, maar toch gezellig met familie en of vrienden, we kijken wel waar het schip strandt
dan heb je het waarschijnlijk wel gewoon leuk
Tot zover wijze raad van Timmmmm
De meeste nederlanders doen niet aan kalkoen, maar ik vind dat toch wel het ultieme kersteten!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:09 schreef Natalie het volgende:
Aan kalkoen doen we niet, maar een kerstboom komt er! Al moet ik hem zelf om mijn rug naar binnen torsen
Op mijn werk heb ik m'n baas ook zover gekregen om een kerstboom in de kantine te zetten dit jaar. Op voorwaarde dat ik de versiering regel.
Dat hoeft ie natuurlijk maar één keer te zeggen
We hebben net onze eerste oven ever ingewijd met (het verwarmen van) een pizza. Ik houd mijn hart vast voor evt. kalkoenprobeersels van mijn hand. Klein beginnen; kippetje aan het spit ofzo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De meeste nederlanders doen niet aan kalkoen, maar ik vind dat toch wel het ultieme kersteten!
Grote kansquote:Verder zal je baas dat waarschijnlijk ook maar één keer zeggen, waarschijnlijk doe je het zo extravagant dat hij het volgend jaar niet meer durft te vragen
The sooner, the better!quote:It's beginning to look a lot like christmas
Zeeman, bristol hanstextiel, misschien nu niet, maar over een maandje zekerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:31 schreef Axia het volgende:
Wie weet waar je mooie grote kerst-sokken kan kopen?
[Centraal] Ik moet werken tijdens de feestdagenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:43 schreef Lordmagic het volgende:
weinig kerst voor mij dit jaar,, waarom moet ik dan ook weer in de horeca gaan werken![]()
maarja misschien 1 van de 2 dagen toch nog gezellig maken
Axia, ik herinner me net iets!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:45 schreef Axia het volgende:
Dank je timmmmm en Natalie
Ga daar zeker kijken. Wil 2 mooie grote kopen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Axia, ik herinner me net iets!
Ik heb ze ook al bij C&A gezien afgelopen zaterdag
Nog 3 weken en 5 dagenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:46 schreef timmmmm het volgende:
@reinhilde, hoe lang moet je nog? dat maakt het inderdaad wel extra leuk
de 20ste ongeveer?quote:
Pff, dan zal je wel op springen staanquote:
Was er afgelopen zaterdag en dacht nog: 'Zo, die hangen er snel!quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:03 schreef Axia het volgende:
Oeh...dit weekend ff kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dank je wel Natalie!
Het is nog veel gekker... Kom net bij de Blokker vandaan, en daar staan de bakken met kerstballen, slingers, lampjes en kerststallen alweer midden in de winkel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:15 schreef Lordmagic het volgende:
is al wel heel vroeg voor kerstspullen ja
Kijk, dat vind ik dus weer erg overdreven, Kerst is tof, daar zijn we het hier over eens, en al kijken we in mei al uit naar kerst, geen probleem, maar om mensen die niet van kerst houden nu al lastig te vallen met dat hele circus er omheen, dat vind ik wel erg overdreven!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Het is nog veel gekker... Kom net bij de Blokker vandaan, en daar staan de bakken met kerstballen, slingers, lampjes en kerststallen alweer midden in de winkel.
Was nog even in de verleiding gebracht, maar heb me in weten te houden(Het hielp dat ik op dat moment mijn handen al vol had, anders had ik vast iets meegenomen
)
tsja,, uitbuiting van de koopgrage consument hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik dus weer erg overdreven, Kerst is tof, daar zijn we het hier over eens, en al kijken we in mei al uit naar kerst, geen probleem, maar om mensen die niet van kerst houden nu al lastig te vallen met dat hele circus er omheen, dat vind ik wel erg overdreven!
Enyaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:01 schreef Viking84 het volgende:
Hét kerstnummer is natuurlijk:
(en dan het eerste deel dus)
Spammertquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:01 schreef Viking84 het volgende:
Hét kerstnummer is natuurlijk:
(en dan het eerste deel dus)
En dat niet alleen, de eerste keer dat je ze ziet denk je nog, leuk! de tweede keer is hij nog wel aardig, en de derde keer eigenlijk al niet meer,quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:30 schreef Adelante het volgende:
Deel 1 oké, misschien deel 2 nog, maar deel 3 en 4 hadden ze niet meer hoeven maken
Eens. En die eerste en tweede zijn na al die jaren ook nog steeds wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:30 schreef Adelante het volgende:
Deel 1 oké, misschien deel 2 nog, maar deel 3 en 4 hadden ze niet meer hoeven maken
quote:
Ja best triest.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:40 schreef timmmmm het volgende:
Die is trouwens ook diep gezonken, culkin
Ik heb hem sinds zijn jeugd niet meer in een film gezien. Hij was kennelijk vooral succesvol als kindsterretje. Haley Joel Osment was ook schattig toen 'ie nog een kind was en die heb ik ook al een tijd niet meer op het witte doek gezien.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:43 schreef timmmmm het volgende:
Sowieso van de laatste 5 jaar, wat heb je van hem gezien?
Ik alleen Saved! een kutfilm over een zielig meisje op de middelbare school. Nou zijn dat allemaal kutfilms, maar deze was nog erger dan de gemiddelde
Nou, dat hangt er maar vanaf, meestal is het allemaal heel gezellig, maar mijn moeder heeft me af en toe buien, en dan moeten we eerste kerstdag persé bij haar komen, terwijl we al lang en breed af hadden gesproken 2de kerstdag bij haar, dat soort dingenquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:01 schreef Natalie het volgende:
Die 'verplichte' familiebezoeken vind ik dan juist weer een klein minpuntje.
quote:
Vertel, wat is de schade? hoeveel leuke dingen heb je allemaal gekocht? je kan het maar beter meteen opbiechtenquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:26 schreef Miam het volgende:
[..]![]()
Ik heb echt wel zin in de kerst. kon me vanmiddag maar moeilijk beheersen in de Action
Ehhh chocoladepepernoten.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vertel, wat is de schade? hoeveel leuke dingen heb je allemaal gekocht? je kan het maar beter meteen opbiechten
Wat heeft dat dan met kerst te maken>quote:
Dat inderdaad. Het is bij mij echt een Kerstding, ik moet Home Alone zien met Kerst en nu is dat helemaal makkelijk want ik heb ze op DVD.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:38 schreef Viking84 het volgende:
Home Alone 1 & 2 zijn kerstklassiekers.
En terecht! dat heb ik met dat mariah carey kerstnummerquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:04 schreef Natalie het volgende:
Ik klik net op 'Do they know it's Christmas' en zodra de eerste tonen uit de boxen kwamen begon mijn vriend van ellende te kreunen
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En terecht! dat heb ik met dat mariah carey kerstnummer
Misschien komt het ook wel omdat mijn vriendin dat keihard mee moet blčrenquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]Ik word altijd erg blij van dat kerstnummer.
Dat is een man waar ik mee kan pratenquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:11 schreef Natalie het volgende:
Hij zit hoofdschuddend ter hemel te staren met een gepijnigde blik
Ik moet wel zeggen dat ik je sig en ondertitel dan wel weer rijkelijk vroeg vind.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:11 schreef Natalie het volgende:
Hij zit hoofdschuddend ter hemel te staren met een gepijnigde blik
Net aangepastquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik je sig en ondertitel dan wel weer rijkelijk vroeg vind.
Nee.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
Net aangepast
Mijn ondertitel was een quote van iemand die me een verzuurd ex-crewlid vond. Dat gaat ook vervelend.
Als jij iets beters weet
quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
Net aangepast
Mijn ondertitel was een quote van iemand die me een verzuurd ex-crewlid vond. Dat gaat ook vervelend.
Als jij iets beters weet
Mja ach, de winter begint pas op 21 december. En dat vinden we toch wat aan de late kantquote:Op zondag 2 november 2008 14:13 schreef mazaru het volgende:
Mensen die midden in de herfst al met de kerst bezig zijn
Dan kan je bij Susi langsquote:Op zondag 2 november 2008 14:17 schreef garnage-patrick het volgende:
ik vier dit jaar kerst en oud en nieuw in zweden (bij me zus) (15km ten oosten van karlstad)
Het is nooit te vroeg om een beetje met kerst bezig te zijnquote:Op zondag 2 november 2008 14:13 schreef mazaru het volgende:
Mensen die midden in de herfst al met de kerst bezig zijn
IK hou altijd van kerst nichtje, al is het maart!!! dan heb ik je toch niet goed geindoctrineerdquote:Op zondag 2 november 2008 20:14 schreef tamiiii het volgende:
Omdat je zo zeurde tim
ik HOUUUU van kerst
(alleen nog niet in november)
Stiekem ben ik gewoon jaloers dat al mijn vriendinnen ontzettend leuke cadeautjes krijgen en leuke dingen gaan doen met hun familie, en ik niet.quote:Op zondag 2 november 2008 20:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat kan je over 9 van de 10 dingen op deze wereld zeggen
Eigenlijk niet, moet dat?quote:Op zondag 2 november 2008 20:34 schreef Natalie het volgende:
Je bedoelt te zeggen dat je niet al weken wordt gebombardeerd met verzoeken om langs te komen met Kerst, Noortje??
quote:Op zondag 2 november 2008 20:36 schreef timmmmm het volgende:
Aww
*knuffelt noortje
Dan mag je hier gezellig doen met kerst hoor, daar is het topic ook voor![]()
Verder wordt het toch maar overschat
Liever niet...quote:
Hebben we het over gehadquote:Op zondag 2 november 2008 20:53 schreef timmmmm het volgende:
Dan moet je op vakantie gaan met kerst, dan ben je alleen met je vriend
Dat is wel waar ja...quote:Op zondag 2 november 2008 20:54 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hebben we het over gehad
Maar het is zo duur rond die dagen.
Hé! Grapjas!quote:Op zondag 2 november 2008 21:03 schreef timmmmm het volgende:
Praat dan eens met ons verzuurd ex-crewlid hier, die was ook al an het klagen
Zčlfs niet met:quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:57 schreef Lordmagic het volgende:
12 dagen kerst, moet er niet aan denken.
ik ben er ook nog nooit geweest maar wie weet is t buiten kitsch en druk ook wel leukquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:36 schreef Lordmagic het volgende:
kerstmarkt, nog nooit geweest, moet ook maar is een keer gaan, lijkt me wel gezellig
Zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:12 schreef Lordmagic het volgende:
witte kerst, wanneer zouden we die weer krijgen?![]()
![]()
Van die gekleurde?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:22 schreef twentemeisje het volgende:
Gisteren de eerste batch oude kerstballen (die kitsche gevallen die onze oma's ook in de boom hadden hangen) gekocht, ik ben er dus (bijna) klaar voor!
moet er nog niet aan denken om nu al nonstop kersthits te horen, zo nu en dan 1 tussen door wel, maar niet nonstopquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:36 schreef timmmmm het volgende:
Ga dan naar nederland.fm en klik op kersthits, dat is nonstop kerst paultje
Dat begint pas echt op 6 december.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wacht al de hele avond op een kerstnummer op sky
Ik heb gisteravond op een vage Belgische zender Mariah Carey met All I want for Christmas is you gehoord.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb best wel een aversie vor dat nummerquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond op een vage Belgische zender Mariah Carey met All I want for Christmas is you gehoord.
http://www.skyradio.nl/quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ook!quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 19:32 schreef Natalie het volgende:
Kerstmarkt
Maar ik krijg mijn vriend toch niet zo ver.
Hij is niet zo'n kerstfan, zoals ik
Mooi! Weer een fanquote:Op donderdag 27 november 2008 10:55 schreef PhoenixNLx het volgende:
och, had er eerst geen zin in! maar nu eigenlijk wel! gezellig met familie enzo! Band met mijn familie is de afgelopen tijd erg versterkt en kan goed praten met ze over alles! dus heb der eigenlijk nu wel zin an!
Hier heb ik maar een ding op te zeggen:quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:45 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb de kerst-cd al weer in de auto
Nee hoor. Ook met vrienden is het heerlijk Kersten.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mooi! Weer een fan![]()
Misschien bloedt het topic dan deze keer niet dood
Maar kerst is inderdaad alleen leuk als je wel op goede voet bent met de familie. Familie hoort er gewoon bij![]()
Kerst
Ja, die staat hier ook voor mijn slaapkamerraam.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:54 schreef EvilMarc het volgende:
Hier staat nu zo'n mini kerstboom. Zo'n 'voor de sier' ding. Wel tof, helemaal uit draden enzo
Ik voel me beledigd. Ik weet nog wel dat ik minstens 5 minuten aan die OP gewerkt heb!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:43 schreef Noortje. het volgende:
Ik haat dit soort na een jaar weer terugkerende topics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |