moet er nog niet aan denken om nu al nonstop kersthits te horen, zo nu en dan 1 tussen door wel, maar niet nonstopquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:36 schreef timmmmm het volgende:
Ga dan naar nederland.fm en klik op kersthits, dat is nonstop kerst paultje
Dat begint pas echt op 6 december.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik wacht al de hele avond op een kerstnummer op sky
Ik heb gisteravond op een vage Belgische zender Mariah Carey met All I want for Christmas is you gehoord.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb best wel een aversie vor dat nummerquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond op een vage Belgische zender Mariah Carey met All I want for Christmas is you gehoord.
http://www.skyradio.nl/quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ook!quote:
quote:Op maandag 10 november 2008 19:32 schreef Natalie het volgende:
Kerstmarkt
Maar ik krijg mijn vriend toch niet zo ver.
Hij is niet zo'n kerstfan, zoals ik
Mooi! Weer een fanquote:Op donderdag 27 november 2008 10:55 schreef PhoenixNLx het volgende:
och, had er eerst geen zin in! maar nu eigenlijk wel! gezellig met familie enzo! Band met mijn familie is de afgelopen tijd erg versterkt en kan goed praten met ze over alles! dus heb der eigenlijk nu wel zin an!
Hier heb ik maar een ding op te zeggen:quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:45 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb de kerst-cd al weer in de auto
Nee hoor. Ook met vrienden is het heerlijk Kersten.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mooi! Weer een fan![]()
Misschien bloedt het topic dan deze keer niet dood
Maar kerst is inderdaad alleen leuk als je wel op goede voet bent met de familie. Familie hoort er gewoon bij![]()
Kerst
Ja, die staat hier ook voor mijn slaapkamerraam.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:54 schreef EvilMarc het volgende:
Hier staat nu zo'n mini kerstboom. Zo'n 'voor de sier' ding. Wel tof, helemaal uit draden enzo
Ik voel me beledigd. Ik weet nog wel dat ik minstens 5 minuten aan die OP gewerkt heb!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:43 schreef Noortje. het volgende:
Ik haat dit soort na een jaar weer terugkerende topics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |