Wij zetten geen boom dit jaar, we zijn weg met de dagen zelf dus das dan onhandig vind ik...quote:
Dan kan het alleen maar beter gaan dit jaar!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:02 schreef PhoenixNLx het volgende:
omfg... weer alleen met kerst en dat soort dagen! ik word altijd depressief van sinterklaas en kerst en meuk!
lijkt me geweldig als je gewoon lekker vriendin hebt op dat moment! het is altijd uit met dit soort dagen..
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:02 schreef PhoenixNLx het volgende:
omfg... weer alleen met kerst en dat soort dagen! ik word altijd depressief van sinterklaas en kerst en meuk!
lijkt me geweldig als je gewoon lekker vriendin hebt op dat moment! het is altijd uit met dit soort dagen..
dat is fijn voor je, maar in dit topic gaat het over kerstquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:51 schreef ShevaJB het volgende:
Met kerst en oud en nieuw zit ik met m'n snikkel in de Champagne in New York xD
Dan al? Het weekend voor kerst komt hij er in, niet eerder.quote:
Oew leukquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:51 schreef ShevaJB het volgende:
Met kerst en oud en nieuw zit ik met m'n snikkel in de Champagne in New York xD
het tegenhouden doe je het meestal niet nee.... kan bijna ook niet.. met familie enzo... dus inderdaad knop om en het beste ervan maken! zoals met veel dingen in het leven..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:00 schreef timmmmm het volgende:
Je moet je er niet tegen verzetten, alle toestanden komen toch wel; dan kan je het met een kop bezien van, en ik ga het niet leuk vinden, nee, ik vind het niet leuk
en dan vind je er ook geen reet aan, en als je er gewoon gezellig tegen over staat, nou ja, het is niet mijn ding, maar toch gezellig met familie en of vrienden, we kijken wel waar het schip strandt
dan heb je het waarschijnlijk wel gewoon leuk
Tot zover wijze raad van Timmmmm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |