Wij zetten geen boom dit jaar, we zijn weg met de dagen zelf dus das dan onhandig vind ik...quote:
Dan kan het alleen maar beter gaan dit jaar!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:02 schreef PhoenixNLx het volgende:
omfg... weer alleen met kerst en dat soort dagen! ik word altijd depressief van sinterklaas en kerst en meuk!
lijkt me geweldig als je gewoon lekker vriendin hebt op dat moment! het is altijd uit met dit soort dagen..
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:02 schreef PhoenixNLx het volgende:
omfg... weer alleen met kerst en dat soort dagen! ik word altijd depressief van sinterklaas en kerst en meuk!
lijkt me geweldig als je gewoon lekker vriendin hebt op dat moment! het is altijd uit met dit soort dagen..
dat is fijn voor je, maar in dit topic gaat het over kerstquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:51 schreef ShevaJB het volgende:
Met kerst en oud en nieuw zit ik met m'n snikkel in de Champagne in New York xD
Dan al? Het weekend voor kerst komt hij er in, niet eerder.quote:
Oew leukquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:51 schreef ShevaJB het volgende:
Met kerst en oud en nieuw zit ik met m'n snikkel in de Champagne in New York xD
het tegenhouden doe je het meestal niet nee.... kan bijna ook niet.. met familie enzo... dus inderdaad knop om en het beste ervan maken! zoals met veel dingen in het leven..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:00 schreef timmmmm het volgende:
Je moet je er niet tegen verzetten, alle toestanden komen toch wel; dan kan je het met een kop bezien van, en ik ga het niet leuk vinden, nee, ik vind het niet leuk
en dan vind je er ook geen reet aan, en als je er gewoon gezellig tegen over staat, nou ja, het is niet mijn ding, maar toch gezellig met familie en of vrienden, we kijken wel waar het schip strandt
dan heb je het waarschijnlijk wel gewoon leuk
Tot zover wijze raad van Timmmmm
De meeste nederlanders doen niet aan kalkoen, maar ik vind dat toch wel het ultieme kersteten!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:09 schreef Natalie het volgende:
Aan kalkoen doen we niet, maar een kerstboom komt er! Al moet ik hem zelf om mijn rug naar binnen torsen
Op mijn werk heb ik m'n baas ook zover gekregen om een kerstboom in de kantine te zetten dit jaar. Op voorwaarde dat ik de versiering regel.
Dat hoeft ie natuurlijk maar één keer te zeggen
We hebben net onze eerste oven ever ingewijd met (het verwarmen van) een pizza. Ik houd mijn hart vast voor evt. kalkoenprobeersels van mijn hand. Klein beginnen; kippetje aan het spit ofzo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De meeste nederlanders doen niet aan kalkoen, maar ik vind dat toch wel het ultieme kersteten!
Grote kansquote:Verder zal je baas dat waarschijnlijk ook maar één keer zeggen, waarschijnlijk doe je het zo extravagant dat hij het volgend jaar niet meer durft te vragen
The sooner, the better!quote:It's beginning to look a lot like christmas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |