Kijk, dat vind ik dus weer erg overdreven, Kerst is tof, daar zijn we het hier over eens, en al kijken we in mei al uit naar kerst, geen probleem, maar om mensen die niet van kerst houden nu al lastig te vallen met dat hele circus er omheen, dat vind ik wel erg overdreven!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Het is nog veel gekker... Kom net bij de Blokker vandaan, en daar staan de bakken met kerstballen, slingers, lampjes en kerststallen alweer midden in de winkel.
Was nog even in de verleiding gebracht, maar heb me in weten te houden(Het hielp dat ik op dat moment mijn handen al vol had, anders had ik vast iets meegenomen
)
tsja,, uitbuiting van de koopgrage consument hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kijk, dat vind ik dus weer erg overdreven, Kerst is tof, daar zijn we het hier over eens, en al kijken we in mei al uit naar kerst, geen probleem, maar om mensen die niet van kerst houden nu al lastig te vallen met dat hele circus er omheen, dat vind ik wel erg overdreven!
Enyaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:01 schreef Viking84 het volgende:
Hét kerstnummer is natuurlijk:
(en dan het eerste deel dus)
Spammertquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:01 schreef Viking84 het volgende:
Hét kerstnummer is natuurlijk:
(en dan het eerste deel dus)
En dat niet alleen, de eerste keer dat je ze ziet denk je nog, leuk! de tweede keer is hij nog wel aardig, en de derde keer eigenlijk al niet meer,quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:30 schreef Adelante het volgende:
Deel 1 oké, misschien deel 2 nog, maar deel 3 en 4 hadden ze niet meer hoeven maken
Eens. En die eerste en tweede zijn na al die jaren ook nog steeds wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:30 schreef Adelante het volgende:
Deel 1 oké, misschien deel 2 nog, maar deel 3 en 4 hadden ze niet meer hoeven maken
quote:
Ja best triest.quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:40 schreef timmmmm het volgende:
Die is trouwens ook diep gezonken, culkin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |