abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 januari 2009 @ 18:33:31 #261
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_64922126
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:28 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Bedankt Lambiekje.
tja soms is het te gemakkelijk hè.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_64923411
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:30 schreef Geqxon het volgende:
Overigens hoef je voor de Nederlandse overheid niet bang te zijn. Die zijn niet eens in staat een OV chip succesvol op de rit te krijgen.
dat is voor mij de rede dat ik er juist wel bang voor ben, als je bedenkt dat die al binnen een paar dagen gehacked was dan ben ik benieuwd wat er van mijn gegevens hier terecht komt in nederland.
Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
  zondag 11 januari 2009 @ 19:32:28 #263
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_64924086
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:26 schreef Geqxon het volgende:
Geef mij een reden why not.
Ik zou zeggen lees het topic eens door
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_64927186
quote:
Op zondag 11 januari 2009 02:29 schreef Lambiekje het volgende:
De techniek is ons al boven het hoofd gegroeid
Zou eerder willen stellen dat wij hebben nagelaten onze morele en ethische waarden ook mee te laten groeien ten tijde van technologische groei. Een onvoldoende ethisch ontwikkelde gemeenschap zal deze nieuwe technieken daarom ook zeer waarschijnlijk gebruiken voor eigen gewin - wat aardig te zien valt in de wereld van vandaag.

New ethics is wat ik je brom!
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  zondag 11 januari 2009 @ 21:23:50 #265
52357 Lambiekje
pi_64928565
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:51 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Zou eerder willen stellen dat wij hebben nagelaten onze morele en ethische waarden ook mee te laten groeien ten tijde van technologische groei. Een onvoldoende ethisch ontwikkelde gemeenschap zal deze nieuwe technieken daarom ook zeer waarschijnlijk gebruiken voor eigen gewin - wat aardig te zien valt in de wereld van vandaag.

New ethics is wat ik je brom!
geheel geen controle meer over onze eigen leven zeker ...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_64928845
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:23 schreef Lambiekje het volgende:
geheel geen controle meer over onze eigen leven zeker ...
Dat is de negatieve kant
Het zou ook een positieve wending kunnen leveren. Maar dat is aan ons zelf.

En ik snap eigenlijk niet zo goed hoe een hogere ethische moraal zou leiden tot minder/geen controle over ons eigen leven. Zelf zie ik dit als een noodzakelijke stap voorwaarts voor meer vrijheid (en controle zo u wilt) in ons leven.
Je wordt bv bevrijdt van je eigen driften, terwij juist die driften vaak controle op ons uitoefenen. Kijk alleen naar angst.. (ontwetendheid)
  zondag 11 januari 2009 @ 22:56:58 #267
52357 Lambiekje
pi_64932642
quote:
Op zondag 11 januari 2009 21:29 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Dat is de negatieve kant
Het zou ook een positieve wending kunnen leveren. Maar dat is aan ons zelf.

En ik snap eigenlijk niet zo goed hoe een hogere ethische moraal zou leiden tot minder/geen controle over ons eigen leven. Zelf zie ik dit als een noodzakelijke stap voorwaarts voor meer vrijheid (en controle zo u wilt) in ons leven.
Je wordt bv bevrijdt van je eigen driften, terwij juist die driften vaak controle op ons uitoefenen. Kijk alleen naar angst.. (ontwetendheid)
Oehhh je hebt er nog helemaal niets van begrepen.

Angst dat wordt ons dag in dag uit op een ZIEKELIJKE manier op gedrongen.

Kijk naar Codex Alimentarius met de aangepaste labeling-wet. Kijk naar vaccinatie, ziektes, ziekhouden. Indoctrinatie-onderwijs. TV/radio en krant/tijdschrift

Hijacking Humanity.
pi_64933214
quote:
Op zondag 11 januari 2009 22:56 schreef Lambiekje het volgende:

Kijk naar Codex Alimentarius
Daarmee wordt angst ons op een ziekelijke manier opgedrongen!
  zondag 11 januari 2009 @ 23:38:54 #269
52357 Lambiekje
pi_64934160
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:10 schreef ToT het volgende:

[..]

Daarmee wordt angst ons op een ziekelijke manier opgedrongen!
Waarom sonjabakkeren wij? Waarom was dat 30 jaar geleden niet nodig.? Waarom is sporten en fitness nu zo big deal? Think about it? Ik kan me niet heugen als kind dat mijn ouders, vrienden en kennissen daarvan geregeld aan sport deden. En toch was iedereen normaal van postuur en rookten als ketters.
Iets zegt me dat sinds dat we Light producten hebben en ziekelijk moeten dieten dat we opeens drastisch aan sport moeten doen om geen meatloaf of futloos te worden. Dus ja er wordt angst aangepraat middels voedsel.

Je snapt best dat nonstop de media ons bestookt met angst.? Toch? Tenminste dat mag ik hopen.

Midas Dekkers heeft ooit geschreven dat sport voor de dommerikken is. (of iets in die trend).
pi_64934488
Nu moet je niet alle additieven vergeten, er wordt veel meer smaakstoffen gebruikt tegenwoordig omdat alles zonodig umami (hartig) of zoet moet zijn. Daar kun je ook goed ziek van worden. Sporten is niet voor de dommen trouwens, maar voor de slaven.
If you want your dreams to come true,
don't sleep.
pi_64935501
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:50 schreef Vedanta_veri het volgende:
Nu moet je niet alle additieven vergeten, er wordt veel meer smaakstoffen gebruikt tegenwoordig omdat alles zonodig umami (hartig) of zoet moet zijn. Daar kun je ook goed ziek van worden. Sporten is niet voor de dommen trouwens, maar voor de slaven.
Sporten ook al, wat blijft er nog over ?
Sport en kunst zijn nu juist de dingen die het leven voor mij nog mooier maken dan het al is.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_64935906
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom sonjabakkeren wij? Waarom was dat 30 jaar geleden niet nodig.? Waarom is sporten en fitness nu zo big deal? Think about it? Ik kan me niet heugen als kind dat mijn ouders, vrienden en kennissen daarvan geregeld aan sport deden. En toch was iedereen normaal van postuur en rookten als ketters.
Iets zegt me dat sinds dat we Light producten hebben en ziekelijk moeten dieten dat we opeens drastisch aan sport moeten doen om geen meatloaf of futloos te worden. Dus ja er wordt angst aangepraat middels voedsel.

Je snapt best dat nonstop de media ons bestookt met angst.? Toch? Tenminste dat mag ik hopen.

Midas Dekkers heeft ooit geschreven dat sport voor de dommerikken is. (of iets in die trend).
Ik weet niet meer waar ik het vandaan heb. Youtube waarschijnlijk. Iets met holocaust, graatmagere gevangen en een studie om te achterhalen wat de effecten waren van chronisch hongerlijden.
Een groepje wetenschappers dat zich vrijwillig liet onthouden van voedsel om de effecten van dieten enzo te onderzoeken. Blijkt dat het enige waar je aan denkt tijdens dieten, eten is. En dat je na het dieten dikker wordt dan voorheen voordat je met dieten begon. 1 van de deelnemers is zelfs van carriere veranderd en is kok geworden. Waar komt dit ook alweer vandaan. Zeitgeist?
Je lichaam komt in paniek en verandert. En gaat zijn opslag/verbruik veranderen, je gaat meer eten en minder verbranden. Arme mensen die de hele tijd met het idee zitten tekort te komen komen dus aan.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_64936403
Ik zag net op youtube filmpjes van ene Kathryn Albrecht. ze praat over de RFID-chips in alle vormen en maten. En de toepassingen zoals die nu feitelijk worden toegepast.

Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_64938636
quote:
Op zondag 11 januari 2009 22:56 schreef Lambiekje het volgende:
Oehhh je hebt er nog helemaal niets van begrepen.

Kijk naar Codex Alimentarius met de aangepaste labeling-wet. Kijk naar vaccinatie, ziektes, ziekhouden. Indoctrinatie-onderwijs. TV/radio en krant/tijdschrift

Hijacking Humanity.
Dat ik de zaken net wat anders zie dan jij, wil nog neit zeggen dat ik het niet begrepen heb. Ik laat mij echter niet zo meeslepen door de angst.

En bedenk eens dat je dezelfde zaken ook van de positieve kant kunt bekijken. Dan heb ik het dus niet over het invoeren van de chip of de goedkeuring ervan, maar simpelweg niet zelf vanuit de angst gaan reageren. Want verder zal het je wellicht verbazen, maar op best een aantal punten kan ik je heel aardig volgen. Ik weiger echter dit in de weg te laten staan van een meer positieve levenshouding. Dat is mijn keuze en daar sta ik volledig achter, net als dat ik volledig tegen een chip ben.
  maandag 12 januari 2009 @ 09:37:29 #275
52357 Lambiekje
pi_64939941
quote:
Op maandag 12 januari 2009 00:27 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Sporten ook al, wat blijft er nog over ?
Sport en kunst zijn nu juist de dingen die het leven voor mij nog mooier maken dan het al is.
Sporten is niet slecht. Sporten is niet nodig om een gezond lichaam te hebben.
  maandag 12 januari 2009 @ 09:39:08 #276
52357 Lambiekje
pi_64939982
quote:
Op maandag 12 januari 2009 00:41 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Ik weet niet meer waar ik het vandaan heb. Youtube waarschijnlijk. Iets met holocaust, graatmagere gevangen en een studie om te achterhalen wat de effecten waren van chronisch hongerlijden.
Een groepje wetenschappers dat zich vrijwillig liet onthouden van voedsel om de effecten van dieten enzo te onderzoeken. Blijkt dat het enige waar je aan denkt tijdens dieten, eten is. En dat je na het dieten dikker wordt dan voorheen voordat je met dieten begon. 1 van de deelnemers is zelfs van carriere veranderd en is kok geworden. Waar komt dit ook alweer vandaan. Zeitgeist?
Je lichaam komt in paniek en verandert. En gaat zijn opslag/verbruik veranderen, je gaat meer eten en minder verbranden. Arme mensen die de hele tijd met het idee zitten tekort te komen komen dus aan.
Aspartaam doet dat ook. Het wijzigt je metabolisme.
pi_64941414
quote:
Op maandag 12 januari 2009 09:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Aspartaam doet dat ook. Het wijzigt je metabolisme.
Dat is A) wederom jouw mening, en B) heeft het geen klap met jezelf evt laten chippen te maken..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_64961623
Dat men vroeger neit aan sport deed is omdat:

1) arbeid vroeger veel lichamelijker was. Veel mensen zitten nu hele dagen achter een toetsenbord.
2) dun vroeger lang niet altijd in de mode was. Weinig mensen zaten te zeuren over een pondje te veel, en nog niemand had over roos of een sinaasappelhuid gehoord. De mensen zelf eisen gewoon steeds meer van hun eigen lichaam en van dat van de andere sekse (of dezelfde sekse als je daar op valt.)
3) men vroeger sowieso veel minder snel zat te zeiken. Werken, brood op de plank, gezin stichten en elke zondag naar de kerk! Dat was het leven!
  maandag 12 januari 2009 @ 20:06:46 #279
52357 Lambiekje
pi_64962752
quote:
Op maandag 12 januari 2009 01:00 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik zag net op youtube filmpjes van ene Kathryn Albrecht. ze praat over de RFID-chips in alle vormen en maten. En de toepassingen zoals die nu feitelijk worden toegepast.

wat ze hier zegt vanaf 4:20 is te erg voor woorden. Volgens mij beseft niemand hoe naar de chip gaat worden. In wat voor benarde situaties je kan komen en wat voor bijgevolgen dat kan hebben.
Je kan dus niet gewoon meer je troep weggooien zonder dat je potentieel ergens van beschuldigd kan worden.
Met de RFID chip hebben we gewoon zonder enig twijfel onze privacy verknald voorgoed. En voor de chip op producten zijn we dus al te laat. Als straks het cash geld uit ons straatbeeld gaat dan is het echt helemaal over.

En om eerlijk te zijn onze privacy is al verspeeld. Heeft er ooit een item geweest dat uitlegt waarom er chips elke product zit.? We zijn genept.

Wake Up!!!
pi_64962882
Niemand gaat mij chippen, laat dat duidelijk zijn. Zo'n chip heeft vreselijke potentiele gevolgen. Natuurlijk kan ook op normale wijze worden omgesprongen met een dergelijk systeem. Dat zal in eerste instantie ook gebeuren. Op den duur zal de chip worden gebruikt om meer controle uit te oefenen over de burger.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')