quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dat is iemand die dezelfde avatar heeft als jij.
En - het is niet aardig, maar het is wel zo - zij is nog wel eens het mikpunt van spot hier.
Valt wel mee hoor, ze is gewoon een schatje, dan is het niet moeilijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:49 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Koken met Anna.
Ik vind het zo leuk dat je haar altijd bij de hele bereiding betrekt. Jij moet echt een engelengeduld hebben.
Ja, 't is wel echt een zoetjequote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef YPPY het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ze is gewoon een schatje, dan is het niet moeilijk.
Mocht je zelf een nieuwe huurder kiezen? Je oude huis is toch van de woningbouwvereniging?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:19 schreef kwakveense het volgende:
hoi candygirlik dacht ook even dat je ymme was...maar je spelling en grammatica is te goed
(ok ok ik hou al op)
ik heb zojuist anderhalve week vakantie genomen. of had ik dat al gemeld? ik weet t niet eens mee...ik kan echt niks meer onthouden... brain heeft behoefte aan vakantie...
oh en net neiwue huurder wezen kijken voor mn huis. een man met haast, die nu in een pension woont, en gaarne zelf de laatste dingen schoonmaakt en de gaten in de muur vult als ik er echt na de 15e niet meer in hoef. scheelt me weer een halve maand huur, ter waarde van een koelkast![]()
ik heb geprobeerd foto's te maken met mn mobiel, maar t lukte niet zo goede (vrij donker)quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:20 schreef Ewelina het volgende:
Ja, in welke staat is je huisje nu kwak? Komen er nog foto's?
Naar "Burn After Reading"?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben weer thuis dus. Boodschappen in huis en vanavond dus naar de film.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Naar "Burn After Reading"?
nee, ik heb niks te kiezen. oude huis is van een huisjesmelker, de makelaar/bemiddelaar kwam nu langs met de eerste gegadigde. hij was aardig en ik was blij met zijn haast dus ik hoop dat hij uiteindelijk het contract tekent. hij zei "deal" en was erg happy dus denk dat t wel doorgaat.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mocht je zelf een nieuwe huurder kiezen? Je oude huis is toch van de woningbouwvereniging?.
Ik vind het wel leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:41 schreef kwakveense het volgende:
afgrijselijk blij barbiezeil,
Ik ben benieuwd hoe het wordt!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:41 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb geprobeerd foto's te maken met mn mobiel, maar t lukte niet zo goede (vrij donker)
de woon en slaapkamer zijn af. slaapkamer helemaal keurig wit, woonkamer wit met grijs.
deze foto's zijn van halverwege t grijs schilderen. de kleur is i t echt en opgedroogd een stuk lichter dan hij hier ljkt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dit is t zeil dat in de keuken en gang komt. ja, t lijk op deze foto echt afgrijselijk blij barbiezeil, maar dat valt in t echt erg mee. en de hele keuken en gang zijn verder stralend wit, dus t is het enige kleur accent
[ afbeelding ]
Wees blij! Onze keuken is kotskleur met donkere poepaccenten, en de lades mag je niet aanraken anders stort het inquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:56 schreef kwakveense het volgende:
de keuken is nu nog snotgroen met diarreebruine accentenkan niet wachten tot t allemaal beter is
Het zeil is niet mijn smaak, maar paars is wel leuk. Heb nog overwogen om in mijn nieuwe woning paars als accentkleur te nemen ipv het turquoise wat ik nu heb.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:56 schreef kwakveense het volgende:
op de elfde wordt de vloerbedekking en t zeil gelegd, dan is alles als t goed is geschilderd, fris en schoon (heb gisteren ook een toiletbril gekocht. een paarse. omdat ik alle toiletbrillen lelijk vind ben ik voor een toffe kleur gegaan hahaha die er nu op zit wil ik liever niet eens aanraken)
de keuken is nu nog snotgroen met diarreebruine accentenkan niet wachten tot t allemaal beter is
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:59 schreef Ewelina het volgende:
Ik bestel vanavond. Spareribs
En als lunch een patatje op. Lekker gezond weer
Oh maar ik heb 's middags dan ook bijna niks meer gegeten. Alleen een stukje kip rond half 5. Ik raak er wel verzadigd van, waarschijnlijk omdat ik niet zo vaak patat eet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:06 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik heb volkoren penne met gebakken Romatomaten, olijven, knoflook, basilicum en een kaasschnitzel op. Als ik patat eet heb ik na een uur alweer honger en nu ben ik gewoon de hele avond verzadigd (soms nog een appel rond 21 uur). Dat is voor mij al genoeg reden om de slechte hap tegenwoordig te laten staan.
Soms. Maar probeer die muur te doorbrekenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:05 schreef Miss_S het volgende:
Wat haat ik mezelfen dan niet door het eten maar omdat ik niet over mijn (sommige) gevoelens kan praten, zelfs niet met mijn vriend
Iemand die dit herkend?voel me echt zo stom
Ja, voornamelijk omdat ik het niet kan uitleggen en dat het een 'gevoel' is en omdat ik denk dat het dom is ofzo.. Ik hou me dan liever stilquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:05 schreef Miss_S het volgende:
Wat haat ik mezelfen dan niet door het eten maar omdat ik niet over mijn (sommige) gevoelens kan praten, zelfs niet met mijn vriend
Ik praat dus echt nergens over met niemandquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:05 schreef Miss_S het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:
Ewelina! tof dat huisje! Hopelijk krijg je snel de sleutel
Viking: het komt allemaal goed! Die droombaan komt er wel, ik voel het aan mn water![]()
AKnynke: dikke knuffel voor jou! Tis allemaal niet niks. Oma's zijn geweldig, vooral als je zo'n goede band met ze hebtHang in there, en veel knuffelen met je Duitser!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:02 schreef Ewelina het volgende:
Studio is een 1-kamerappartement, met open keuken. Je hebt geen aparte slaapkamer, bij de meeste appartementen wel. Bij een appartement denk ik aan een oppervlakte van toch wel minimaal 36m2, dat is dit niet (30m2 incl. keuken en badkamer)![]()
Maar goed voor een student mag ik niet klagen natuurlijkZeker niet voor Amsterdam.
Ja, nou ja, mijn idee bij een appartementje is dat het toch minimaal 2 kamers heeftquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En nee, je mag niet klagen, leuk hoor
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hiyaaa! Na een enerverende dag weer thuisNog bedankt voor de lieve berichtjes
Toch fijn om te lezen allemaal. Al vind ik het wel grappig dat o.a. Chicolate me 'vrouw' noemde, want ik voel me eigenlijk heul niet zo volwassen
![]()
Eetlijstje is onder deze omstandigheden rampzalig, al begon ie veelbelovend![]()
O: 2 sneetjes brood met 2 gekookte eieren en wat roomboter
T+L+T: een restje M&Ms en wat fruitdrank gedeeld met m'n moeder in de trein![]()
D: restje boerenkool met stukje worst van gisteren
Whoeraa![]()
Oh en onder spoiler een update voor de geïnteresseerden!Bij de naam Maria moet ik altijd aan een vrouw denken ipv een meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:
Ewelina! tof dat huisje! Hopelijk krijg je snel de sleutel
Viking: het komt allemaal goed! Die droombaan komt er wel, ik voel het aan mn water![]()
AKnynke: dikke knuffel voor jou! Tis allemaal niet niks. Oma's zijn geweldig, vooral als je zo'n goede band met ze hebtHang in there, en veel knuffelen met je Duitser!
. Toch is het wel een van de namen die in mijn eigen paspoort staat en dus ook helemaal niet bij me past
.
En gecondoleerd.
Voor de rest ga ik niet reageren, ik ben kapot. Net thuis, drukke dag gehad en zeer frustrerend/demotiverend, alles mislukte. Nu moet ik nog even mijn huiswerk snappen (hopeloos) en maken, en dan slapen. Oh en heb superslecht gegeten, maar mijn appeltaart was zonder overdrijven de lekkerste taart die ik ooit gegeten heb. De mede-eters waren het daar helemaal mee eens.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ik snapte het welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, nou ja, mijn idee bij een appartementje is dat het toch minimaal 2 kamers heeftAls ik die term gebruik verwachten veel mensen dat het toch iets van 36-40m2 is. Vandaar.
De term studio wordt idd gebruikt voor 1-kamerappartementen, en dus voor ateliers enzo.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
ooow dus da's het verschil! Ik ben ook nog op huisjesjacht en zag af en toe 'studio' staan en dan kreeg ik eerder beelden in m'n hoofd van iets waar mensen werken, niet wonen (bijv. atelier, etc.). Maar 1 kamer dus! Nouja, meer heb je in principe nog niet nodig, toch?Je woont nog in je eentje dacht ik?
Fenks!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bij de naam Maria moet ik altijd aan een vrouw denken ipv een meisje. Toch is het wel een van de namen die in mijn eigen paspoort staat en dus ook helemaal niet bij me past
.
En gecondoleerd.
Voor de rest ga ik niet reageren, ik ben kapot. Net thuis, drukke dag gehad en zeer frustrerend/demotiverend, alles mislukte. Nu moet ik nog even mijn huiswerk snappen (hopeloos) en maken, en dan slapen. Oh en heb superslecht gegeten, maar mijn appeltaart was zonder overdrijven de lekkerste taart die ik ooit gegeten heb. De mede-eters waren het daar helemaal mee eens.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:05 schreef Miss_S het volgende:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:40 schreef AKnynke het volgende:
ziet er goed uit Ewelina!
blegh. Ben verdrietig, ik mis Nederland en m'n oma vooral een beetje.
Ga j wat leuks doen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil jullie even een fijn weekend wensen!Ik ben dit weekend weg, tot maandag!
Kweenie...Maar ik zeg het ook!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:14 schreef YPPY het volgende:
Zo noem ik dat altijd.Is het iets Brabants dan?
Alles komt goedquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:18 schreef Viking84 het volgende:
Hey, iemand moet even zeggen dat het wel goed komt met m'n sollicitaties en dat ik binnenkort een hele leuke baan heb!
Laten we elkaar steunen. Ik ook, zelfde tijdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:14 schreef Viking84 het volgende:
Veel plezier, Goodbye! (maar volgens mij ben je al weg).
Ik ben net terug van Burn after reading. Aanrader(vooral Brad Pitt was geniaal
). En nu ga ik slapen, want ik moet morgen om 6:45 weer naast m'n bedje staan
![]()
.
Tuulk is het een fijn gevoelquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:13 schreef motorbloempje het volgende:
wat goed Vik! Fijn gevoel?Volhouden nu
Goedemorgen....kater
![]()
Ja bedankt, jij ook. Ik kon dus echt niet opstaan, veel te koud en veel te moequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:02 schreef Viking84 het volgende:Goedemorgen (speciaal voor Chico
)
74,5 vanochtend, ondanks de popcorn. Dat gaat lekker dus. Nu hopen dat ik het ook kan volhouden! Eind augustus was ik voor het laatst 74,5. Ik voel me niet 74,5
.
Snoepenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:47 schreef vamperotica het volgende:
Gister een enorme berg met spruitjes, spekjes en champignons weggewerkt... Stukkie vis erbij én wat aardappelzooi... (in de oven met een soort sausje) tel daar de likken browniespul bij op ( zoonlief is bijna jarig en wil brownies trakteren.... Voelde me wél een beetje misselijk!
Die kende ik nog nietquote:
Hey dat mocht toch niet meer in dit topicquote:
Ja maar ik ben niet tuihuis!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik had al gemsn-ed, da's makkelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
"Joechei, 't was in de Meie", zegt jou niks?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet.
Mark typte laatst ineens 'joechei'. Zijn er serieus mensen die 'joechei' zeggen?.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet tuihuis!. Dan kan ik het pas om 11:45 lezen
.
Mij maakt het niet uit hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vond het wel een grappige discussie om terug te lezen
Zo was ik me er ook niet bewust van dat er een vast pm kliekje was waarin geroddelt werd, zo kwam ik ook pas een week daarna achter wie esse was
Hoi lurkertquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
"Joechei, 't was in de Meie", zegt jou niks?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
@ Miss_S: er wordt heul niet geroddeld.
Ik had het ook niet over jullie 2quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
er wordt heul niet geroddeldwilde ik zeggen, maar dat had Vik dus al gezegd, letterlijk
Ja maar ze begreep me nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
iets met oude koeien en sloten, houd er nu eens over op!!!
Gefeliciteerd met je moedertje!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb vanochtend in traditioneel gebrekkig Engels mijn moedertje toegezongen
49 is ze al weeren volgend jaar is ze dus in het weekend jarig, en wordt ze 50
zal ze leuk vinden, al die aandacht
Gebrekkig Engels? Ja, gebrekkig Engels:
Heppie Bursdeej toe joeeeeeeee
Heppie Bursdeej toe joeeeeeeee
Heppie Bursdeej dier mamma!
Heppie Bursdeej toe joeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
want dat deed mn oma vroeger altijden nu is er ze er al 3 jaar niet meer, dus nemen wij het van haar over als er iemand jarig is
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar ze begreep me niet
En ga jij eens met MLI spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |