Hebben ze geen föhns in de Belgische zwembaden?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga ook altijd met de fiets naar het zwembad. Met nat haar terugfietsen vind ik ook echt heel a-relaxed
Anders föhn je je haar toch droog onder zo'n droogkap in het zwembad? Of zet je capuchon op. Scheelt ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet ik eerst een muts opzoeken
GMTA.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hebben ze geen föhns in de Belgische zwembaden?.
Ik moet even terugdenken aan een bepaald topic...quote:
Zie ik eruit alsof ik standaard een handvol 20-centmuntjes bij me heb?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hebben ze geen föhns in de Belgische zwembaden?.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik moet even terugdenken aan een bepaald topic...
Dat topic van die vent die hem niet omhoog kreeg oid?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik moet even terugdenken aan een bepaald topic...
Hoe zien mensen die standaard 20 centmuntjes bij zich hebben eruit dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zie ik eruit alsof ik standaard een handvol 20-centmuntjes bij me heb?Is altijd een rij voor de droger, en je moet dan echt vier keer een muntje ingooien en het is niet dat ik dat niet kan betalen, enkel dat ik dat gewoon nooit bij me heb
Ja.quote:
Jeuj, ik weet ook eindelijk een keer waar we het hier over hebbenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat topic van die vent die hem niet omhoog kreeg oid?
Is dat lekker? (domme vraagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:33 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja.Ik wilde er vandaag weer 1 maken, maar in de verre omtrek is hier geen melk in een blikje te koop. Volgende week weer een poging dus.
Ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat topic van die vent die hem niet omhoog kreeg oid?
Ja, ik vind dat ook raar. Ik ben het iig nooit tegengekomen en ik heb toch al heel veel zwembaden gezien. (ja, ik ben lid van een zwemclub geweest)quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe zien mensen die standaard 20 centmuntjes bij zich hebben eruit dan?
En in het zwembad in Drachten is de föhn gewoon gratis. Dat is dan weer één van de nadelen van emigreren hè, moeten betalen voor de föhn in het zwembad.
Maar voor het zwembad betaal ik nietsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe zien mensen die standaard 20 centmuntjes bij zich hebben eruit dan?
En in het zwembad in Drachten is de föhn gewoon gratis. Dat is dan weer één van de nadelen van emigreren hè, moeten betalen voor de föhn in het zwembad.
Klinkt als een calorieënbom. Gelukkig dat ik niet van karamel houquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar voor het zwembad betaal ik niets
Banoffee pie is heerlijk; een korstdeeg-bodem, een laag toffee, dan banaan, dan slagroom met wat oploskoffieDie toffee is een soort caramelpasta van nutella-dikte. Heel lekker, niet idioot zoet, verrassend genoeg.
Ik doe er ook nog geroosterde suiker-amandelen over
Oh, ik ben ook geen caramelfanaat, maar dit is echt divinequote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Klinkt als een calorieënbom. Gelukkig dat ik niet van karamel hou
Klinkt heerlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar voor het zwembad betaal ik niets
Banoffee pie is heerlijk; een korstdeeg-bodem, een laag toffee, dan banaan, dan slagroom met wat oploskoffieDie toffee is een soort caramelpasta van nutella-dikte. Heel lekker, niet idioot zoet, verrassend genoeg.
Ik doe er ook nog geroosterde suiker-amandelen over
Oh, dat is iemand die dezelfde avatar heeft als jij.quote:
Koken met Annaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:20 schreef YPPY het volgende:
Voor de duidelijkheid: we gaan eerst fietsen, dan zwemmen en dan weer fietsen.
Maar dat wordt dus koud, niet voor mij maar voorAnna
![]()
[ afbeelding ]
met mooie ontopic foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |