Jij rijdt dus met je fiets over de bodem van het zwembad?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:11 schreef YPPY het volgende:
Mooi cijfer Ewelina.
Het klinkt zo leuk, wonen in het buitenland, maar op zo'n moment is het toch wel moeilijk. Sterkte Nynke.
Ik geloof dat ik een alternatief sportmoment moet gaan zoeken, het wordt nu wel koud om op de fiets te gaan zwemmen.
GMTA.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jij rijdt dus met je fiets over de bodem van het zwembad?
Neuh, gewoon een standaardpaper (5000 woorden). Even snel geschreven. BA-scriptie staat voor volgend semester en daar heb ik nu al zin inquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:13 schreef Viking84 het volgende:
Is dat cijfer voor de opzet van je BA-scriptie, Ewelina?
Smoesjesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:14 schreef YPPY het volgende:
Zo noem ik dat altijd.Is het iets Brabants dan?
Ja, alleen jij was eerderquote:
Ik geloof niet dat de Van Dale dat woord (Friezisme) kent.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Smoesjes.
Mijn moeder verklaart haar fouten ook altijd door te zeggen dat het een Friezisme is.
oh, dat doe ik ook!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Smoesjes.
Mijn moeder verklaart haar fouten ook altijd door te zeggen dat het een Friezisme is.
Mijn moeder noemt het een Friezisme, ik nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de Van Dale dat woord (Friezisme) kent.
Dat staat er anders nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, dat doe ik ook!![]()
Of, tegenwoordig zeg ik gewoon dat ik niet zo veel nederlands meer spreek.
Maar Yppy bedoelde toch gewoon dat ze op de fiets naar het zwembad ging?
Het komt wel goed johquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:18 schreef Viking84 het volgende:
Hey, iemand moet even zeggen dat het wel goed komt met m'n sollicitaties en dat ik binnenkort een hele leuke baan heb!
Jij bent iig Ymmequote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:18 schreef candygirl het volgende:
boh wat gaat dan snel hier met de pagina's ,heb nog geen tijd om eens te lezen wie wie is enzzzzzzzz
Je lijkt PF wel!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:18 schreef Viking84 het volgende:
Hey, iemand moet even zeggen dat het wel goed komt met m'n sollicitaties en dat ik binnenkort een hele leuke baan heb!
Het komt goed met je sollicitaties en je hebt binnenkort een hele leuke baan!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:18 schreef Viking84 het volgende:
O, dat klinkt gaaf. Ik pm je wel evenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:22 schreef YPPY het volgende:
[..]
Het komt goed met je sollicitaties en je hebt binnenkort een hele leuke baan!
Wij hebben ook bijna een vacature, van directeur.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:20 schreef YPPY het volgende:
Voor de duidelijkheid: we gaan eerst fietsen, dan zwemmen en dan weer fietsen.
Maar dat wordt dus koud, niet voor mij maar voorAnna
![]()
[ afbeelding ]
met mooie ontopic foto
moet je een muts opzetten!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]Zie ik daar banoffee pie?
Ik ga ook altijd met de fiets naar het zwembad. Met nat haar terugfietsen vind ik ook echt heel a-relaxed
Afijn, nog even m'n boterham eten en m'n papieren bij elkaar zoeken, en dan ga ik weer college geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |