Soms. Maar probeer die muur te doorbrekenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:05 schreef Miss_S het volgende:
Wat haat ik mezelfen dan niet door het eten maar omdat ik niet over mijn (sommige) gevoelens kan praten, zelfs niet met mijn vriend
Iemand die dit herkend?voel me echt zo stom
Ja, voornamelijk omdat ik het niet kan uitleggen en dat het een 'gevoel' is en omdat ik denk dat het dom is ofzo.. Ik hou me dan liever stilquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:05 schreef Miss_S het volgende:
Wat haat ik mezelfen dan niet door het eten maar omdat ik niet over mijn (sommige) gevoelens kan praten, zelfs niet met mijn vriend
Ik praat dus echt nergens over met niemandquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:05 schreef Miss_S het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:
Ewelina! tof dat huisje! Hopelijk krijg je snel de sleutel
Viking: het komt allemaal goed! Die droombaan komt er wel, ik voel het aan mn water![]()
AKnynke: dikke knuffel voor jou! Tis allemaal niet niks. Oma's zijn geweldig, vooral als je zo'n goede band met ze hebtHang in there, en veel knuffelen met je Duitser!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:02 schreef Ewelina het volgende:
Studio is een 1-kamerappartement, met open keuken. Je hebt geen aparte slaapkamer, bij de meeste appartementen wel. Bij een appartement denk ik aan een oppervlakte van toch wel minimaal 36m2, dat is dit niet (30m2 incl. keuken en badkamer)![]()
Maar goed voor een student mag ik niet klagen natuurlijkZeker niet voor Amsterdam.
Ja, nou ja, mijn idee bij een appartementje is dat het toch minimaal 2 kamers heeftquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En nee, je mag niet klagen, leuk hoor
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hiyaaa! Na een enerverende dag weer thuisNog bedankt voor de lieve berichtjes
Toch fijn om te lezen allemaal. Al vind ik het wel grappig dat o.a. Chicolate me 'vrouw' noemde, want ik voel me eigenlijk heul niet zo volwassen
![]()
Eetlijstje is onder deze omstandigheden rampzalig, al begon ie veelbelovend![]()
O: 2 sneetjes brood met 2 gekookte eieren en wat roomboter
T+L+T: een restje M&Ms en wat fruitdrank gedeeld met m'n moeder in de trein![]()
D: restje boerenkool met stukje worst van gisteren
Whoeraa![]()
Oh en onder spoiler een update voor de geïnteresseerden!Bij de naam Maria moet ik altijd aan een vrouw denken ipv een meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:
Ewelina! tof dat huisje! Hopelijk krijg je snel de sleutel
Viking: het komt allemaal goed! Die droombaan komt er wel, ik voel het aan mn water![]()
AKnynke: dikke knuffel voor jou! Tis allemaal niet niks. Oma's zijn geweldig, vooral als je zo'n goede band met ze hebtHang in there, en veel knuffelen met je Duitser!
. Toch is het wel een van de namen die in mijn eigen paspoort staat en dus ook helemaal niet bij me past
.
En gecondoleerd.
Voor de rest ga ik niet reageren, ik ben kapot. Net thuis, drukke dag gehad en zeer frustrerend/demotiverend, alles mislukte. Nu moet ik nog even mijn huiswerk snappen (hopeloos) en maken, en dan slapen. Oh en heb superslecht gegeten, maar mijn appeltaart was zonder overdrijven de lekkerste taart die ik ooit gegeten heb. De mede-eters waren het daar helemaal mee eens.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ik snapte het welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, nou ja, mijn idee bij een appartementje is dat het toch minimaal 2 kamers heeftAls ik die term gebruik verwachten veel mensen dat het toch iets van 36-40m2 is. Vandaar.
De term studio wordt idd gebruikt voor 1-kamerappartementen, en dus voor ateliers enzo.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
ooow dus da's het verschil! Ik ben ook nog op huisjesjacht en zag af en toe 'studio' staan en dan kreeg ik eerder beelden in m'n hoofd van iets waar mensen werken, niet wonen (bijv. atelier, etc.). Maar 1 kamer dus! Nouja, meer heb je in principe nog niet nodig, toch?Je woont nog in je eentje dacht ik?
Fenks!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Bij de naam Maria moet ik altijd aan een vrouw denken ipv een meisje. Toch is het wel een van de namen die in mijn eigen paspoort staat en dus ook helemaal niet bij me past
.
En gecondoleerd.
Voor de rest ga ik niet reageren, ik ben kapot. Net thuis, drukke dag gehad en zeer frustrerend/demotiverend, alles mislukte. Nu moet ik nog even mijn huiswerk snappen (hopeloos) en maken, en dan slapen. Oh en heb superslecht gegeten, maar mijn appeltaart was zonder overdrijven de lekkerste taart die ik ooit gegeten heb. De mede-eters waren het daar helemaal mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |