abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62817621
Rundervink met aardappels, worteltjes en erwtjes. Echt iets dat je bij het ouderlijk huis krijgt!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:51:11 #127
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62818107
Tof appartement Ewelina
Krijg je dan nu morgen de sleutel?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_62818127
Nee, maandag pas. Maar echt een appartement is het niet, 't is een studio.

[ Bericht 62% gewijzigd door Ewelina op 30-10-2008 18:57:14 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:58:18 #129
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62818310
Oh
Naja, leuk vooruitzicht wel natuurlijk

Oh naja, ik wist niet eens dat een appartement en een studio niet hetzelfde waren
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_62818463
Studio is een 1-kamerappartement, met open keuken. Je hebt geen aparte slaapkamer, bij de meeste appartementen wel. Bij een appartement denk ik aan een oppervlakte van toch wel minimaal 36m2, dat is dit niet (30m2 incl. keuken en badkamer)

Maar goed voor een student mag ik niet klagen natuurlijk Zeker niet voor Amsterdam.
pi_62818500
geen tijd gehad om het topic te volgen of om bij te lezen... drukke dagen.
maar wel erg leuke dagen.

Gister de hele dag weg geweest met moeder en zus en tante en nicht lekker shoppen en uit eten geweest, echt heel erg gezellig
lekker bij de mexicaan gegeten, erg veel calorieen, maar erg van genoten

en nu net weer thuis van een high tea met collega's ook gezellig natuurlijk en wat een heerlijke scones!
(met dik room en jam... )

ga de komende dagen maar ff balansen en de weegschaal zie ik volgende week wel weer...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_62818554
Wat haat ik mezelf en dan niet door het eten maar omdat ik niet over mijn (sommige) gevoelens kan praten, zelfs niet met mijn vriend
Iemand die dit herkend? voel me echt zo stom
pi_62818639
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:05 schreef Miss_S het volgende:
Wat haat ik mezelf en dan niet door het eten maar omdat ik niet over mijn (sommige) gevoelens kan praten, zelfs niet met mijn vriend
Soms. Maar probeer die muur te doorbreken
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:10:05 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_62818664
quote:
Ja, voornamelijk omdat ik het niet kan uitleggen en dat het een 'gevoel' is en omdat ik denk dat het dom is ofzo.. Ik hou me dan liever stil

Mooie studio!! gefeliciteerd!

OT, ik heb chinees gehad, lekker, daar had ik al weken zin in.

Nog 2 dagen en dan ga ik aan de echte champagne Duur spul maar ja, roken was duurder
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:40:34 #135
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_62819514
Bweheh, ik ben een keer met die gast die nu op dwdd is geinterviewd door radio 1
quote:
Ik praat dus echt nergens over met niemand het is best dom want je komt jezelf weer tegen maarja als het niet lukt dan lukt het niet en fix ik het zelf wel
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:23:00 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62820703
Ik heb sinds afgelopen vrijdag niet mee kunnen lezen. Zijn er nog spannende dingen gebeurd die een trouwe lurkster absoluut niet mag missen?

*weg duikt...
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:43:09 #137
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62821268
Er is weinig spannends BE!

Met dank aan Loveli weer een brandschone lijst!

O: volkorenbroodje met ei + rauwkost
T. bakje sla melange + garnaaltjes
T: tomatensoep ( zelfgemaakt )
L: kip
D: witlof met ham en 30+ en kip
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:48:30 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62821436
Ok. Dan haak ik gewoon weer in vanaf hier.
Gek genoeg stimulleert het lurken hier echt?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:52:45 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62821543
Hiyaaa! Na een enerverende dag weer thuis Nog bedankt voor de lieve berichtjes Toch fijn om te lezen allemaal. Al vind ik het wel grappig dat o.a. Chicolate me 'vrouw' noemde, want ik voel me eigenlijk heul niet zo volwassen

Eetlijstje is onder deze omstandigheden rampzalig, al begon ie veelbelovend

O: 2 sneetjes brood met 2 gekookte eieren en wat roomboter
T+L+T: een restje M&Ms en wat fruitdrank gedeeld met m'n moeder in de trein
D: restje boerenkool met stukje worst van gisteren

Whoeraa

Oh en onder spoiler een update voor de geïnteresseerden!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder:
Ewelina! tof dat huisje! Hopelijk krijg je snel de sleutel
Viking: het komt allemaal goed! Die droombaan komt er wel, ik voel het aan mn water
AKnynke: dikke knuffel voor jou! Tis allemaal niet niks. Oma's zijn geweldig, vooral als je zo'n goede band met ze hebt Hang in there, en veel knuffelen met je Duitser!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_62821612
Gecondoleerd Mariaenzo... ben je blij dat je geweest bent? Morgen de uitvaartmeneer én je zusje er weer. Heftig allemaal! Sterkte overal mee
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:11:26 #141
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62822037
Esse! Dank je wel Ja ergens toch wel blij, gewoon omdat ik dan achteraf geen spijt krijg. Ik ga morgen ook met mn zus (ze is trouwens ouder ^^) bij hem langs in het mortuarium van het ziekenhuis, zij heeft hem ten slotte nog niet gezien en wil dat wel voor de daadwerkelijke begravenis. Ik ga mee, want ik heb hem al een keer gezien (weliswaar in net-niet-overleden-fase) dus ik kan er dan denk ik wat beter tegen
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:05:44 #142
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62823416
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:02 schreef Ewelina het volgende:
Studio is een 1-kamerappartement, met open keuken. Je hebt geen aparte slaapkamer, bij de meeste appartementen wel. Bij een appartement denk ik aan een oppervlakte van toch wel minimaal 36m2, dat is dit niet (30m2 incl. keuken en badkamer)

Maar goed voor een student mag ik niet klagen natuurlijk Zeker niet voor Amsterdam.

En nee, je mag niet klagen, leuk hoor
Ziggy played guitar
pi_62823545
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:05 schreef MissBliss het volgende:

[..]

En nee, je mag niet klagen, leuk hoor
Ja, nou ja, mijn idee bij een appartementje is dat het toch minimaal 2 kamers heeft Als ik die term gebruik verwachten veel mensen dat het toch iets van 36-40m2 is. Vandaar.
pi_62823740
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hiyaaa! Na een enerverende dag weer thuis Nog bedankt voor de lieve berichtjes Toch fijn om te lezen allemaal. Al vind ik het wel grappig dat o.a. Chicolate me 'vrouw' noemde, want ik voel me eigenlijk heul niet zo volwassen

Eetlijstje is onder deze omstandigheden rampzalig, al begon ie veelbelovend

O: 2 sneetjes brood met 2 gekookte eieren en wat roomboter
T+L+T: een restje M&Ms en wat fruitdrank gedeeld met m'n moeder in de trein
D: restje boerenkool met stukje worst van gisteren

Whoeraa

Oh en onder spoiler een update voor de geïnteresseerden!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder:
Ewelina! tof dat huisje! Hopelijk krijg je snel de sleutel
Viking: het komt allemaal goed! Die droombaan komt er wel, ik voel het aan mn water
AKnynke: dikke knuffel voor jou! Tis allemaal niet niks. Oma's zijn geweldig, vooral als je zo'n goede band met ze hebt Hang in there, en veel knuffelen met je Duitser!
Bij de naam Maria moet ik altijd aan een vrouw denken ipv een meisje . Toch is het wel een van de namen die in mijn eigen paspoort staat en dus ook helemaal niet bij me past .

En gecondoleerd .

Voor de rest ga ik niet reageren, ik ben kapot. Net thuis, drukke dag gehad en zeer frustrerend/demotiverend, alles mislukte. Nu moet ik nog even mijn huiswerk snappen (hopeloos) en maken, en dan slapen . Oh en heb superslecht gegeten, maar mijn appeltaart was zonder overdrijven de lekkerste taart die ik ooit gegeten heb. De mede-eters waren het daar helemaal mee eens.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:18:03 #145
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62823747
ooow dus da's het verschil! Ik ben ook nog op huisjesjacht en zag af en toe 'studio' staan en dan kreeg ik eerder beelden in m'n hoofd van iets waar mensen werken, niet wonen (bijv. atelier, etc.). Maar 1 kamer dus! Nouja, meer heb je in principe nog niet nodig, toch? Je woont nog in je eentje dacht ik?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:19:26 #146
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62823787
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, nou ja, mijn idee bij een appartementje is dat het toch minimaal 2 kamers heeft Als ik die term gebruik verwachten veel mensen dat het toch iets van 36-40m2 is. Vandaar.
Ik snapte het wel
Ziggy played guitar
pi_62823843
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
ooow dus da's het verschil! Ik ben ook nog op huisjesjacht en zag af en toe 'studio' staan en dan kreeg ik eerder beelden in m'n hoofd van iets waar mensen werken, niet wonen (bijv. atelier, etc.). Maar 1 kamer dus! Nouja, meer heb je in principe nog niet nodig, toch? Je woont nog in je eentje dacht ik?
De term studio wordt idd gebruikt voor 1-kamerappartementen, en dus voor ateliers enzo.

Ik woon inderdaad alleen, maar heb wel 2 heel harige huisgenootjes (mijn katten dus). Dus echt meer heb ik niet nodig en buiten dat, is dat lastig te vinden voor een betaalbare prijs in Amsterdam, tenzij je 10 jaar inschrijving hebt bij woningnet. En dat heb ik niet.

Nog gecondoleerd trouwens.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:22:05 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62823854
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Bij de naam Maria moet ik altijd aan een vrouw denken ipv een meisje . Toch is het wel een van de namen die in mijn eigen paspoort staat en dus ook helemaal niet bij me past .

En gecondoleerd .

Voor de rest ga ik niet reageren, ik ben kapot. Net thuis, drukke dag gehad en zeer frustrerend/demotiverend, alles mislukte. Nu moet ik nog even mijn huiswerk snappen (hopeloos) en maken, en dan slapen . Oh en heb superslecht gegeten, maar mijn appeltaart was zonder overdrijven de lekkerste taart die ik ooit gegeten heb. De mede-eters waren het daar helemaal mee eens.
Fenks! Oh en ik ben pas 22 En ik heet niet echt Maria, hoor! Tis een nickname waarvan ik achteraf dacht: ja da's handig, nou denkt iedereen dat ik IRL Maria heet Ik heb het uit een boek, waar een personage genaamd Maria heel vaag praat: ze voegt namelijk steeds 'etcetera' toe aan ongeveer alles wat ze zegt. "We met at a concert, etcetera..." zo ongeveer. Ik vond dat een tof boek en had verder geen inspiratie

*aai over Chicolate's bol* Yay voor de appeltaart (dat ie goed was, da's goed zondigen en moet mogen af en toe!) en rust goed uit!
pi_62823932
Welk boek dan, Maria? En: gecondoleerd. Je klinkt rustig en helder!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:27:46 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_62824000
"The Ground Beneath Her Feet" van Salman Rushdie! Een minder bekende van hem, maar ik vind het echt een tof boek, met een schrijfstijl die past bij het thema: muziek. De zinnen zijn af en toe gewoon jazzy.

Thanks again! (ik heb echt niks beters te doen dan achter de pc hangen op het moment ) ja ik voel me ook wel rustig. Moe wel, maar heb wel het idee dat het wel okee gaat allemaal. Tis nog kut, maar da was het al, en nu gaan we samen de boel netjes afsluiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')