quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:05 schreef Miss_S het volgende:
Wat haat ik mezelfen dan niet door het eten maar omdat ik niet over mijn (sommige) gevoelens kan praten, zelfs niet met mijn vriend
Iemand die dit herkend?voel me echt zo stom
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:40 schreef AKnynke het volgende:
ziet er goed uit Ewelina!
blegh. Ben verdrietig, ik mis Nederland en m'n oma vooral een beetje.
Ga j wat leuks doen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:36 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil jullie even een fijn weekend wensen!Ik ben dit weekend weg, tot maandag!
Kweenie...Maar ik zeg het ook!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:14 schreef YPPY het volgende:
Zo noem ik dat altijd.Is het iets Brabants dan?
Alles komt goedquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:18 schreef Viking84 het volgende:
Hey, iemand moet even zeggen dat het wel goed komt met m'n sollicitaties en dat ik binnenkort een hele leuke baan heb!
Laten we elkaar steunen. Ik ook, zelfde tijdquote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:14 schreef Viking84 het volgende:
Veel plezier, Goodbye! (maar volgens mij ben je al weg).
Ik ben net terug van Burn after reading. Aanrader(vooral Brad Pitt was geniaal
). En nu ga ik slapen, want ik moet morgen om 6:45 weer naast m'n bedje staan
![]()
.
Tuulk is het een fijn gevoelquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:13 schreef motorbloempje het volgende:
wat goed Vik! Fijn gevoel?Volhouden nu
Goedemorgen....kater
![]()
Ja bedankt, jij ook. Ik kon dus echt niet opstaan, veel te koud en veel te moequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:02 schreef Viking84 het volgende:Goedemorgen (speciaal voor Chico
)
74,5 vanochtend, ondanks de popcorn. Dat gaat lekker dus. Nu hopen dat ik het ook kan volhouden! Eind augustus was ik voor het laatst 74,5. Ik voel me niet 74,5
.
Snoepenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:47 schreef vamperotica het volgende:
Gister een enorme berg met spruitjes, spekjes en champignons weggewerkt... Stukkie vis erbij én wat aardappelzooi... (in de oven met een soort sausje) tel daar de likken browniespul bij op ( zoonlief is bijna jarig en wil brownies trakteren.... Voelde me wél een beetje misselijk!
Die kende ik nog nietquote:
Hey dat mocht toch niet meer in dit topicquote:
Ja maar ik ben niet tuihuis!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
ik had al gemsn-ed, da's makkelijker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
"Joechei, 't was in de Meie", zegt jou niks?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet.
Mark typte laatst ineens 'joechei'. Zijn er serieus mensen die 'joechei' zeggen?.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben niet tuihuis!. Dan kan ik het pas om 11:45 lezen
.
Mij maakt het niet uit hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vond het wel een grappige discussie om terug te lezen
Zo was ik me er ook niet bewust van dat er een vast pm kliekje was waarin geroddelt werd, zo kwam ik ook pas een week daarna achter wie esse was
Hoi lurkertquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
"Joechei, 't was in de Meie", zegt jou niks?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
@ Miss_S: er wordt heul niet geroddeld.
Ik had het ook niet over jullie 2quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
er wordt heul niet geroddeldwilde ik zeggen, maar dat had Vik dus al gezegd, letterlijk
Ja maar ze begreep me nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
iets met oude koeien en sloten, houd er nu eens over op!!!
Gefeliciteerd met je moedertje!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb vanochtend in traditioneel gebrekkig Engels mijn moedertje toegezongen
49 is ze al weeren volgend jaar is ze dus in het weekend jarig, en wordt ze 50
zal ze leuk vinden, al die aandacht
Gebrekkig Engels? Ja, gebrekkig Engels:
Heppie Bursdeej toe joeeeeeeee
Heppie Bursdeej toe joeeeeeeee
Heppie Bursdeej dier mamma!
Heppie Bursdeej toe joeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
want dat deed mn oma vroeger altijden nu is er ze er al 3 jaar niet meer, dus nemen wij het van haar over als er iemand jarig is
![]()
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar ze begreep me niet
En ga jij eens met MLI spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |