Nu weer naar beneden....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef star_gazer het volgende:
Dow gaat weer richtig de +2%
pberends, ik begrijp nooit ene reet van die technische prietpraat en hecht er bar weinig waarde aan. De beurs wordt beheerst door nieuws en sentiment, wat alleen op zeer grove schaal te modelleren is
Wat heeft die gast veel woorden nodig om "Ik weet het ook niet' te zeggen...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:56 schreef pberends het volgende:
Als de AEX vandaag rood eindigt, gaat het nog verder omlaag:
http://www.telegraaf.nl/d(...)kritieke_zone__.html
Hoe kan Aegon zo duikelen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:21 schreef star_gazer het volgende:
Moet je die grafiek van Aegon zien
[ afbeelding ]
Ze hebben 'm bevroren
Door de overheidsinjectie was er iets met het verwateren van aandelen ofzo.quote:
Ze hebben het ook wel een stuk makkelijker, het geld staat bij AEGON vaak voor meerdere jaren vast.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:11 schreef pberends het volgende:
Toch is Aegon wel een mooi aandeel. Ze zijn ondanks de injectie veel kapitaalkrachtiger dan ING of welke andere bank dan ook.
Ik zou nog even wachten tot ING enzo nog tig miljarden af gaat schrijven op Alt-A hypotheken. Die trekken Aegon gegarandeerd mee.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:37 schreef star_gazer het volgende:
Aegon is een aandeel dat ik momenteel graag in m'n portefeuille stop.
Meevallen? Dankzij de enorme uitgaven van de overheid... maar voor de rest is het toch vrij dramatischquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Gevonden op binck. Dat meevallen zou een positieve beurs tot gevolg kunnen hebben. MAar de export zla met de relatief sterkere dollar wel weer klappen kunnen krijgen. Zeker als de ECB over een tijdje de rente verlaagt.
Positiefquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:46 schreef Dave7 het volgende:
Bij rtl z stond er laatst een artikel over wat voor invloed de presidentsverkiezingen zullen hebben. Kan het helaas niet meer vinden.
Ik denk dat na, of net voor de vekiezingen(misschien nu al wel), de beurzen wel fel kunnen reageren. Hoe denken jullie hierover?
Kortom, wat voor invloed gaan de verkiezingen hebben op de beurs?
Idd, consumenten uitgaven met 3% verminderd. Grootste daling in heel veel jaren ('93 dacht ik) volgens RTLZ.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:32 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Meevallen? Dankzij de enorme uitgaven van de overheid... maar voor de rest is het toch vrij dramatisch
Denk t ook, net ff alle grafieken bekeken van de europese beursen. Allemaal in mineur op het eind.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:42 schreef pberends het volgende:
Verwacht morgen maar een aardige daling. Niemand wil het weekend ingaan met aandelen die van de week hard gestegen zijn.
Sinds '93 pas... de grootste daling moet dus nog komenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, consumenten uitgaven met 3% verminderd. Grootste daling in heel veel jaren ('93 dacht ik) volgens RTLZ.
Naar mijn herinnering, uitzending van 15:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |