omhoog of omlaag?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:29 schreef star_gazer het volgende:
Gezien de meevallende krimpcijfers had ik toch iets meer verwacht van de DJ
omhoog. Het cijfer viel mee, dus dat zou een steuntje in de rug moeten zijn.quote:
Tja, de FED schijnt gezegd te hebben dat de recessie er is, ipv er mogelijk aan komt. Helpt niet echt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:31 schreef star_gazer het volgende:
[..]
omhoog. Het cijfer viel mee, dus dat zou een steuntje in de rug moeten zijn.
Nou ja, dat is niets nieuws lijkt me.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:33 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Tja, de FED schijnt gezegd te hebben dat de recessie er is, ipv er mogelijk aan komt. Helpt niet echt.
Nu weer naar beneden....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:04 schreef star_gazer het volgende:
Dow gaat weer richtig de +2%
pberends, ik begrijp nooit ene reet van die technische prietpraat en hecht er bar weinig waarde aan. De beurs wordt beheerst door nieuws en sentiment, wat alleen op zeer grove schaal te modelleren is
Wat heeft die gast veel woorden nodig om "Ik weet het ook niet' te zeggen...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:56 schreef pberends het volgende:
Als de AEX vandaag rood eindigt, gaat het nog verder omlaag:
http://www.telegraaf.nl/d(...)kritieke_zone__.html
Hoe kan Aegon zo duikelen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:21 schreef star_gazer het volgende:
Moet je die grafiek van Aegon zien
[ afbeelding ]
Ze hebben 'm bevroren
Door de overheidsinjectie was er iets met het verwateren van aandelen ofzo.quote:
Ze hebben het ook wel een stuk makkelijker, het geld staat bij AEGON vaak voor meerdere jaren vast.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:11 schreef pberends het volgende:
Toch is Aegon wel een mooi aandeel. Ze zijn ondanks de injectie veel kapitaalkrachtiger dan ING of welke andere bank dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |