Ik zou nog even wachten tot ING enzo nog tig miljarden af gaat schrijven op Alt-A hypotheken. Die trekken Aegon gegarandeerd mee.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:37 schreef star_gazer het volgende:
Aegon is een aandeel dat ik momenteel graag in m'n portefeuille stop.
Meevallen? Dankzij de enorme uitgaven van de overheid... maar voor de rest is het toch vrij dramatischquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Gevonden op binck. Dat meevallen zou een positieve beurs tot gevolg kunnen hebben. MAar de export zla met de relatief sterkere dollar wel weer klappen kunnen krijgen. Zeker als de ECB over een tijdje de rente verlaagt.
Positiefquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:46 schreef Dave7 het volgende:
Bij rtl z stond er laatst een artikel over wat voor invloed de presidentsverkiezingen zullen hebben. Kan het helaas niet meer vinden.
Ik denk dat na, of net voor de vekiezingen(misschien nu al wel), de beurzen wel fel kunnen reageren. Hoe denken jullie hierover?
Kortom, wat voor invloed gaan de verkiezingen hebben op de beurs?
Idd, consumenten uitgaven met 3% verminderd. Grootste daling in heel veel jaren ('93 dacht ik) volgens RTLZ.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:32 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Meevallen? Dankzij de enorme uitgaven van de overheid... maar voor de rest is het toch vrij dramatisch
Denk t ook, net ff alle grafieken bekeken van de europese beursen. Allemaal in mineur op het eind.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:42 schreef pberends het volgende:
Verwacht morgen maar een aardige daling. Niemand wil het weekend ingaan met aandelen die van de week hard gestegen zijn.
Sinds '93 pas... de grootste daling moet dus nog komenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, consumenten uitgaven met 3% verminderd. Grootste daling in heel veel jaren ('93 dacht ik) volgens RTLZ.
Naar mijn herinnering, uitzending van 15:00
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:33 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
PositiefIk verwacht toch echt wel een Obama-rally.
quote:Obama Fear?
So, what exactly are the markets afraid of? Is it the evaporation of liquidity? The plunge in marked-to-market operating capital? Soaring leverage relative to a newly diminished capital base? These are subject to a vicious cycle of falling prices, leading to higher operating leverage, leading to forced deleveraging, leading to falling prices. But even that cycle starts and stops based on shifting expectations for the future.
What is the most significant geopolitical change on the horizon, that could perhaps alter our expectations for the future of capitalism? The forthcoming election, of course.
Volledig artikel: http://www.ft.com/cms/s/0(...)be-000077b07658.html
en daarna?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:02 schreef ItaloDancer het volgende:
Wacht nou maar afik ga long maandag iig. Vooral als we nog twee dagen lekker omlaag gaan.
Het gaat niet om zijn plannen.
- We zijn ver weggezakt (zeker in Europa en Azië)quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoop, of zit er ook logica achter?
Denk eens 6 maanden terug. Toen was 1-1,5% plus een best grote uitslag. In A'dam iig welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:26 schreef appelsientje het volgende:
Toch gebeurt er niet echt iets bijzonders vandaag.. maar een procent of anderhalf in de plus.
Damn, kan er niets tegenin brengen, behalve de huidige situatie. Maar ja, daar kijkt de beurs niet naar.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:29 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
- We zijn ver weggezakt (zeker in Europa en Azië)
- November en december zijn historisch gezien goede maanden
- Fris gezicht in het witte huis
- Meeste cijfers van het derde kwartaal zijn geweest, nieuwe bedrijfsresultaten komen pas weer vanaf januari
nu valt het wel weer mee.. 1.5% in de min zo'n beetje.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 03:24 schreef jpjedi het volgende:
Yupz... Azie geeft weer het voorbeeld. Alles dik rood.
Futures NY staan wel weer in de min...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 05:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nu valt het wel weer mee.. 1.5% in de min zo'n beetje.
quote:Oct. 30 (Bloomberg) -- In the third quarter of 2007, Volvo AB booked 41,970 European orders for new trucks. Guess how many prospective purchases Volvo, the world's second-biggest maker of heavy rigs, received in the third quarter of this year?
Here's a clue. Picture a highway gridlocked by 41,815 abandoned trucks -- because Volvo's order book got destroyed to the tune of 99.63 percent, with customers signing up for just 155 vehicles in the three-month period, the Gothenburg, Sweden-based company said last week.
Ben je helemaal gek geworden? Waarom zou je opeens ING kopen terwijl juist dat aandeel zo enorm is gestegen afgelopen dagen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:00 schreef slap het volgende:
'k Zit eraan te denken vandaag ING te kopen, maar twijfel over het moment.
Is mijn verwachting dat men einde van de dag nog wat aandelen gaat lozen aannemelijk?
Wtf... 99% dalingquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:13 schreef Perrin het volgende:
Vrachtauto's verkopen niet zo goed meer:
The Shipping News Suggests World Economy Is Toast: Mark Gilbert
[..]
Precies zoals m'n vraag was... als ze dalen wil ik instappen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Ben je helemaal gek geworden? Waarom zou je opeens ING kopen terwijl juist dat aandeel zo enorm is gestegen afgelopen dagen?
Uhm, volgens de cijfers die ik heb gezien, hebben ze nog 10miljard+ aan Alt-A hypo'squote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:23 schreef slap het volgende:
[..]
Precies zoals m'n vraag was... als ze dalen wil ik instappen.
Ik verwacht dat die afschrijvingen overigens niet desastreus gaan uitpakken voor het aandeel.
M'n hoop was dat ik ze over een kleine week met wat winst van de hand zou kunnen doen.
Heb nu al wat lopen op Aegon btw
Vaag, een half jaar geleden waren de levertijden bij het bestellen van een nieuwe vrachtauto echt gigantisch lang (> 1 jaar). Toen hebben we noodgedwongen een Mercedes gekocht omdat die de kortste levertijd hadquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dus 24 fondsen precies 5 procent? Knap!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het lijkt allemaal wat normaler te worden, maar 1 fonds boven of onder de 5%.
Holy fuckquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bandbreedte jeweetzquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:44 schreef superworm het volgende:
Dus 24 fondsen precies 5 procent? Knap!
Dat is wel een heel scherpe daling !quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
ook 'leuk' uit dat artikel is dat in de eerste helft van het jaar (dus toen lehman nog bestond) de marktleider Daimler al 30 % minder orders had..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is wel een heel scherpe daling !
Nou ja , goed nieuws voor de reparateurs.
In de autoindustrie zag je verkopen van nieuwe auto's dit jaar tegen de zomer ook al enorm terug lopen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:00 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
ook 'leuk' uit dat artikel is dat in de eerste helft van het jaar (dus toen lehman nog bestond) de marktleider Daimler al 30 % minder orders had..
de eerste helft van het jaar.. het rustige gedeelte van het jaar toen de AEX nog tegen de 500 aankopte...
1 a 2 werkdagen, ligt eraan wanneer je het overboekt. Ze verwerken overboekingen geloof ik op 11, 14 en 16 uur ofzo...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:02 schreef star_gazer het volgende:
Hoe lang duurt het voor een overboeking op je Binck account staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |