Mijn handen zijn er klaar voor.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:50 schreef Ynske het volgende:
elfstedentocht
verwacht je die dan binnen de komende 10 jaar?
Dat krijg je van al dat gepraat over Lego en Playmobilquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:51 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik bedoel natuurlijk speeltuin
doe maar voorzichtig op dat Playmobil bankje wat er nu staatquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:52 schreef Vicky het volgende:
zo ik mag weer ff neerploffen..
Gestofzuigd, gestoft en gedweild.. ik ben klaar voor vandaag..
Wij eten vanavond roerbakgroente met kip en mie..
Klinkt aantrekkelijk! (als in lijkt me lekker om te hebben, niet als in, wat sexy, sokken in bedquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat krijg je van al dat gepraat over Lego en Playmobil
Ik heb van die hele zachte Kuschelhandschuhe gekocht, die zie je hier heel veel. Je hebt er ook sokken van (lekker voor in bed).
oops.. sorry.. hoop niet dat ik 'm gesloopt heb..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
doe maar voorzichtig op dat Playmobil bankje wat er nu staat![]()
Dat klinkt lekker! de jongens mochten kiezen, dus hier staat Pizza op het menu.![]()
Beterschap!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:56 schreef moussy het volgende:
Mijn kont past heul niet op een speelgoedbankjeals ik zo door ga met rennen naar de pot wel denk ik
Oh ja speelgoed, sinterklaas en zo. Gister op school hoorde ik bedragen vallen hoeveel ze per kind uitgeven aan sinterklaas dat ik bijna stijl achterover sloeg, iig mijn kin moest ik oprapen.. ik hoorde gewoon bedragen van 300 en 500 euro, p kind!!hoeveel geven jullie ongeveer uit? Uiteindelijk tikt het best hard aan vind ik.
Zelfs voor een verjaardag vind ik 300 euro een overdreven bedragquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:04 schreef _Bar_ het volgende:
Wow Moussy dat klinkt als heel veel geld.....
Heb dan nog wel nooit sinterklaas gevierd met kinderen, maar dat zou ik nooit uit willen geven voor sinterklaas of iets anders....
dat maakt toch niet uit dat is nietquote:
We moeten nog maar zien of er bij ons kinders kunnen komenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zelfs voor een verjaardag vind ik 300 euro een overdreven bedragEn op een gegeven moment hebben ze "alles" al en dan zijn ze ook nergens meer blij mee
liefquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:21 schreef Saffier het volgende:
Tobias vond trouwens 2 kado'tjes wel genoeg met zijn verjaardag, hij hįd al lego en hoefde niet nóg meer naar eigen zeggen
Ik vind de Wii juist heel erg leuk, omdat je niet alleen maar op knopjes zit te drukken, maar echt in beweging bent. Dat is ook de reden geweest om juist een Wii te kiezen in plaats van een PSP of zoiets. Soms hoor ik *hijghijghijg* van boven, dan is Christan aan het boksenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:08 schreef moussy het volgende:
dat maakt toch niet uit dat is niethoor. Ik zou dan bijv 1 doen en dan al onze namen er op zetten als ik hem met sinterklaas zou willen geven. Maar... ik ben bang dat ik snel ben uitgekeken op de Wii. Voorlopig DS-en we nog, ik als René slaapt
Ik heb net geteld ik kom nu op de 75 euro voor beide kinderen en daar komen nog kleine wensjes bij, die ze graag willen. Dus zeg 100 euro totaal voor de kinderen en mijn moeder heeft dan nog een paar dingetjes. Het moet wel leuk blijven... Nou krijgen die van mij ook 'praktische' dingen, Cas een dekbedhoes met skulletjes en René een badjas. Zo is René verzot op tosti's, als het aan haar ligt eet ze die altijd, dus ze krijgt ook een tostimaker
Ik denk dat je die van Lis bedoelt (van snoopy dusquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:21 schreef Memmel het volgende:
Rocka, wat was nou ook al weer dat linkje van die stoere driewieler?
Ik denk niet dat wij dit jaar wat met Sinterklaas doen. Dat snapt ze toch nog niet.
heb jij zoveel uitgegeven???quote:
lol... oftewel Lois "verslagen"quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, ik heb helemaal niks uitgegeven. Wij slaan het hele circus gewoon lekker nog een jaartje over.![]()
Nee, het ging om de TT.
Heel af en toe komen we er eentje tegen die het niet doet. Maar er zijn zoveel versies dat je er dan ook wel weer eentje kunt vinden die wčl werktquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:29 schreef moussy het volgende:
Oh ja die kaartjes, ik ben zo'n twijfelkont he, leuk, volproppen met spelletjes, maar raak je er dan niet snel op uitgekeken? Ik heb My Sims gehaald voor haar (duurste kadootje 19.99) omdat je toch wel eens hoort van het niet kunnen saven van spelletjes, spelletjes die vastlopen en zo.
Hier ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:15 schreef Belana het volgende:
Overigens vind ik jullie allemaal zo verbazingwekkend voorbereidHier wordt altijd alles op het laatste moment gekocht
Ik heb vanmiddag van schrik ook maar vast een kado gekocht.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:15 schreef Belana het volgende:
ik heb 100 euro gereserveerd voor sinterklaas, das mooi vind ik. Overigens vind ik jullie allemaal zo verbazingwekkend voorbereidHier wordt altijd alles op het laatste moment gekocht
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:12 schreef RockabeIIa het volgende:
cattie
[ afbeelding ]
tof dingetje. Al een tijdje hier in de aanbieding.
Ja precies, die heb ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:23 schreef moussy het volgende:
[..]Action, 2 euro
Vorig jaar was het hier laatste moment werk, maar dat vond ik echt waardeloos, alles wat ik in gedachte had kon ik niet vinden of uitverkocht, vandaar dat ik nu weer vroeg ben.
bij nood zijn boekjes en duplo of treinrails als hij een houten treinbaan heeft altijd van die dingen waar je nooit teveel van hebt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:39 schreef pinquit het volgende:
sorrie voor bovenstaande post
maar als ik nu moet bedenken dat ie nog iets voor sinterklaas moet krijgen, en van opa/oma nog iets voor kerst, ik weet nu al niks, hij heeft alles alen dan is ie in feb. ook nog jarig
![]()
word al moe als ik eraan denk
En gelukkig voor jou verkrijgbaar in twee verschillende kleurstellingen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:46 schreef Belana het volgende:
ow, die moet ik ook hebben! Voor alle 2 1! Ik ga morgen langs de actionBen ik ook eens op tijd
dat gaan ze helemaal te gek vinden
cattie, als ik alleen Ezra zou hebben zouden we dit jaar ook nog niet zo veel doen, deden we toentertijd met Liam ook nog niet, maarja, dat is toch anders als je al een ouder kind hebt rondlopen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
Wij doen het niet dit jaar heb ik besloten. Het heeft echt geen nut nog.
Ik moet alleen nog iets gaan verzinnen om F. zijn ouders in de toekomst zo ver te krijgen dat ze overschakelen naar sint ipv kerst.
Zij doen eig. altijd met kerst iets, maar ik vind Sint en dan Kerst en dan zijn verjaardag echt te veel, en te kort op elkaar. Dan liever alleen sint en zijn verjaardag...
Maar ja, F. zelf zegt dan 'als zij dat nou willen', maar ik vind het eigenlijk gewoon stom. Ik weet al amper wat ik voor zijn verjaardag moet vragen en dan komt alles zo'n beetje tegelijk.
aaaahwwwwwww Kjoet zeg!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:30 schreef Reinhilde het volgende:
Ik hoor net naast me op de bank:
'Ik wil ons babietje'![]()
Als je dacht dat ik nieuwsgierig/ongeduldig was, nou, Nixxx kan er ook wat van!
Dan is het nu wel tijd om nog eens iets te quoten uit de oude doosquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:30 schreef Reinhilde het volgende:
Ik hoor net naast me op de bank:
'Ik wil ons babietje'![]()
Als je dacht dat ik nieuwsgierig/ongeduldig was, nou, Nixxx kan er ook wat van!
ik kwam het laatst toevallig tegenquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Toch wel alles goed met Neva en de baby?? (meer een vraag voor in [OUD] maar als iedereen het goed vind laat ik me daar nog een paar jaar niet zien)
Ik dacht dat ik om kwart over zes al een griezelig klaarwakker kind hoorde. Dus dat moest ik even gaan nakijken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Mogguh! Ik dacht dat ik allemaal hulpdiensten hoorde vanochtendvroeg. Dus dat moest ik eerst even nakijken.Blijkbaar heb ik het gedroomd
![]()
Dus nu maar weer verder met mijn kinders naar school bonjouren.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:59 schreef Saffier het volgende:
Koffie is er genoeg op het bankje zag ik al, regel ik de thee!
Oeh, da's minder ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:59 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik om kwart over zes al een griezelig klaarwakker kind hoorde. Dus dat moest ik even gaan nakijken.
En ik had het niet gedroomd.![]()
Ik denk zoiets als het plaatje wat ik vande week postte, in het vorige bankje geloff ik. Moet nu even gaan rennen naar schoolquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:27 schreef Reinhilde het volgende:
Wat wordt het Belana? Voor kapsel? Heb je een voorbeeldje?
Klinkt goed Webkim! Hier een slapende Koen, Sander kijkt even de dvd van Engi Bengi af. Vriendlief is vrij vandaag en het is mooi weer dus we gaan lekker de hort op. Boodschappies doen etc.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:39 schreef Webkim het volgende:Alsjeblieft Reinhilde.
Ik ben aan het genieten.
Grote kom thee, kind zoet aan het spelen met stapelbekers. ik lekker achter de naaimachine met de radio zachtjes aan. 't Is fijn zo.
dutch heeft een jaar of twee geleden de brui er aan gegeven, ik had destijds ook genoeg andere dingen.. en tegenwoordig mag ik geen modje meer zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:04 schreef Ynske het volgende:
He ET, wrom zijn jij en dutch geen modjes van Fee meer?
k zag net dat t weer geopend is
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:29 schreef PM-girl het volgende:
Is er hier trouwens iemand die even een tekstje naar het spaans wil vertalen? Die online vertalers zijn te letterlijk.
geen rare vraag, maar vond t gewoon leuk klinken om dat even te doenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:32 schreef bixister het volgende:
nou, als je 't spaans machtig bent kan dat vast wel 'even' toch ynske? ik vind dat niet zo'n hele rare vraag. alleen sorry PM, spaans behoort niet tot mijn repertoire...
belana, leuk!
Het hoeven maar een paar zinnetjes te zijn. "Even" vertalen naar engels, frans of zelfs duits lukt me zelf, maar spaans is te weinig bijgebleven en ook te weinig aangeleerd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
geen rare vraag, maar vond t gewoon leuk klinken om dat even te doen
k kan t nog niet eens even in t Duits/Engels, daar moet ik echt lang over nadenken
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:13 schreef Lois het volgende:
Phil is geen frequente gast meer hoor, die is heeeeeel druk in Espana.
Waarschijnlijk 4e maar helemaal zeker weet hij het niet omdat ze alleen 1e 2e 3e en 10e plaats bekend maakten. Hij is niet in beeld geweest trouwens, maar een paar vrienden van ons welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:14 schreef huuphuup het volgende:
Maneki! Ik heb net man bijt hond gezien in de kassenDat was jij toch, waar ze bij kwamen filmen? Hoeveelste is je man geworden?
hihiquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:54 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 4e maar helemaal zeker weet hij het niet omdat ze alleen 1e 2e 3e en 10e plaats bekend maakten. Hij is niet in beeld geweest trouwens, maar een paar vrienden van ons wel
me ouwe punkster hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Tof belaanski! Same here alleen dan wit (i like blondeer sinds dat ik 13 was - toen vond ik wit en pluizig heeeeeel erg mooi)
Hee, is jouw vriend mijn man?!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb geen ervaring met een pedicure. Ik heb geen eelt![]()
Mijn vriend heeft zo'n soort van veilige kaasrasp gekocht. Hij heeft nu ook poezelige maat 47 pootjes
Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:32 schreef Spuuglokje het volgende:
Nou, ik vind Brent inderdaad soms op Tristan van vroeger lijken.
Meneer Spuuglokje is toch verantwoordelijk voor de krullen van Sterre? Ik denk dat de respectievelijke meneren best goed uit elkaar te houden zijnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:36 schreef RockabeIIa het volgende:
!Dammit, got me there!
Maar mijn vriend lijkt niet op jouw man, spuugster(Mijn vriend is nog heel jong enzo
![]()
![]()
)
Anyways... Brent's matje is veel langer dan je op de foto kunt zien!Wilde het dan toch nog maar effe gezegd hebben
![]()
Van welke maand is hij? Want nu spant het er omquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:47 schreef RockabeIIa het volgende:
de mijne is 28(en dus ook bijna 1/5 jonger dan ik
)
28, wat een jonge god, dat heb je goed uitgezocht!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:47 schreef RockabeIIa het volgende:
de mijne is 28(en dus ook bijna 1/5 jonger dan ik
)
Ik had geen echte keus, geloof ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:50 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
28, wat een jonge god, dat heb je goed uitgezocht!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:54 schreef Spuuglokje het volgende:
De mijne wordt door z'n kinderen soms pesterig Ernst (van Ernst Bobbie en de rest) genoemd. Dat wil ie helemįįl niet weten maar hij lijkt er wel wat op.![]()
Nee, dan klinkt zo'n bierdrinkende Ierse rugbyspeler toch heel wat ruiger.
Ah, op de foto die ik van 'm ken heeft ' ie de kruls getemd met brillcreem oid. Wat zonde, want ik hou wel van mooi roodquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Macka, mijn vriend heeft heel veel kruls en donkerrood haar.
Stel je eens zo'n Ierse rugby-speler voor ( zo een die na de wedstrijd in de kroeg van die enorme pullen tot zich neemt) en dan heb je een behoorlijk goed beeld van hoe hij eruit ziet
quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:06 schreef bixister het volgende:
hahaha die snelle haargroei (zeg maar gerust woekergroei) heeft Peet dus van je overgenomen, moussy!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:03 schreef moussy het volgende:
Ik ben er nog niet uit waar Peet op lijkt, de kerstman of sinterklaas..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:37 schreef chacama het volgende:
Stoel eerst uit de auto halen PM, dat scheelt al een boel ergernis.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:34 schreef E.T. het volgende:
jij bent veel minder degelijk dan ik had verwacht, phluph
Ik degelijk?quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:34 schreef E.T. het volgende:
jij bent veel minder degelijk dan ik had verwacht, phluph
quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:37 schreef Brighteyes het volgende:Dat wat E.T. zegt had ik ook toen ik jou voor het eerst zag Phluph!
Leuk zo, dat blonde!
which reminds me... jouw foto heb ik gemist van de week.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Toch wel een beetje dat pluizige konijntje dat ik dacht te zien in je nick fluf
quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:18 schreef ik80 het volgende:
Sjak, reken op drukte. Ik vond het knap druk vandaag! Zeker om met de kinderwagen overal door te moeten was af en toe lastig.
begin maarquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:54 schreef pinquit het volgende:
haha ja we zouden eigenlijk allemaal een foto moeten plaatsen, leuk! kan iedereen zien hoe iedereen eruit ziet
Vooruit dan maar. Even een crosspostquote:
D'r antennesquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh zijn het staartjes?Ik zat al te kijken! Meisje van Venus
Leuke foto Kim!
Belana, oud trutje
Ja, voelsprietjesquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
D'r antennes.
Denk je dat je nog een beetje kan slapen straks? Of ben jij straks eerder wakker dan Brent?.
Leuk manquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:57 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, voelsprietjes
Ik ben erg sneu. Heb de tafel helemaal ingeslingerd, pakjes erop met slingers erover en ballonnen erover en overal slingers in de kamer.Erg lelijk en kleurrijk
Ze bijt me in mijn wangquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Dalijk zit ze vacuüm vast aan je kin
aha, dan weet ik ongeveer in welke zoekterm een G oplevert.quote:Op zondag 2 november 2008 00:50 schreef k_i_m het volgende:
Ik zocht een foto van Rocka die nog online moest staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |