abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:48:43 #1
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62808289
Waar we weer verder hopen op een Elfstedentocht
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 30 oktober 2008 @ 12:50:54 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62808357
elfstedentocht
verwacht je die dan binnen de komende 10 jaar?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:51:07 #3
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62808363
En ik bedoel natuurlijk speeltuin
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:51:25 #4
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62808372
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:50 schreef Ynske het volgende:
elfstedentocht
verwacht je die dan binnen de komende 10 jaar?
Mijn handen zijn er klaar voor.
pi_62808401
zo ik mag weer ff neerploffen..

Gestofzuigd, gestoft en gedweild.. ik ben klaar voor vandaag..

Wij eten vanavond roerbakgroente met kip en mie..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2008 @ 12:53:07 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62808421
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:51 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik bedoel natuurlijk speeltuin
Dat krijg je van al dat gepraat over Lego en Playmobil

Ik heb van die hele zachte Kuschelhandschuhe gekocht, die zie je hier heel veel. Je hebt er ook sokken van (lekker voor in bed ).

Edit: plaatje

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:53:53 #7
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62808440
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:52 schreef Vicky het volgende:
zo ik mag weer ff neerploffen..

Gestofzuigd, gestoft en gedweild.. ik ben klaar voor vandaag..

Wij eten vanavond roerbakgroente met kip en mie..
doe maar voorzichtig op dat Playmobil bankje wat er nu staat
Dat klinkt lekker! de jongens mochten kiezen, dus hier staat Pizza op het menu.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:56:10 #8
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62808509
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:53 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat krijg je van al dat gepraat over Lego en Playmobil

Ik heb van die hele zachte Kuschelhandschuhe gekocht, die zie je hier heel veel. Je hebt er ook sokken van (lekker voor in bed ).
Klinkt aantrekkelijk! (als in lijkt me lekker om te hebben, niet als in, wat sexy, sokken in bed )

Ik ga ff luizenpluizen. Kijken of niemand beestjes heeft opgelopen in de vakantie....
  † In Memoriam † donderdag 30 oktober 2008 @ 12:56:27 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_62808517
Mijn kont past heul niet op een speelgoedbankje als ik zo door ga met rennen naar de pot wel denk ik

Oh ja speelgoed, sinterklaas en zo. Gister op school hoorde ik bedragen vallen hoeveel ze per kind uitgeven aan sinterklaas dat ik bijna stijl achterover sloeg, iig mijn kin moest ik oprapen.. ik hoorde gewoon bedragen van 300 en 500 euro, p kind!! hoeveel geven jullie ongeveer uit? Uiteindelijk tikt het best hard aan vind ik.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_62808565
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:53 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

doe maar voorzichtig op dat Playmobil bankje wat er nu staat
Dat klinkt lekker! de jongens mochten kiezen, dus hier staat Pizza op het menu.
oops.. sorry.. hoop niet dat ik 'm gesloopt heb..

we eten het regelmatig. Tis snel klaar en redelijk gezond
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:56 schreef moussy het volgende:
Mijn kont past heul niet op een speelgoedbankje als ik zo door ga met rennen naar de pot wel denk ik

Oh ja speelgoed, sinterklaas en zo. Gister op school hoorde ik bedragen vallen hoeveel ze per kind uitgeven aan sinterklaas dat ik bijna stijl achterover sloeg, iig mijn kin moest ik oprapen.. ik hoorde gewoon bedragen van 300 en 500 euro, p kind!! hoeveel geven jullie ongeveer uit? Uiteindelijk tikt het best hard aan vind ik.
Beterschap!

En 300 a 500 euro per kind vind ik echt van de zotte. Ik weet sowieso niet of Amber kadootjes van ons krijgt. Ze krijgt bijna een hele nieuwe kamer en dat is al duur zat, daarnaast kostte dat midweekje Disney ook een bom duiten en d'r verjaardag was ook aardig duur.. het wordt denk ik gewoon iets kleins...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62808607
tering moussy dat zijn toch geen leuke bedragen meer!!

wij vieren sinterklaas met de hele familie, ieder gezin + oma (in totaal 5), koopt voor ieder kleinkind (6 kleinkinderen) een kadootje. Een kleinigheidje van 7,50-10 euro per kind. Meestal voor je eigen kind(eren) iets groter, maar meer dan 20 euro ben ik niet van plan uit te geven.
pi_62808619
ik ben op zoek naar een bed
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2008 @ 13:00:26 #13
13151 crew  Rewimo
pi_62808622
Huh? Zoveel?

Ik koop meestal door het jaar heen leuke dingetjes, ik vind Sinterklaas echt een feest voor veel pakjes Maar dan dus wel allemaal kleine dingen. Ik heb een spel gekocht van 2 tientjes, dat is verreweg het duurste dat ie krijgt (Holle bolle big, dat wilde hij graag voor zijn verjaardag maar heeft ie niet gekregen uiteindelijk).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:00:52 #14
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62808634
Lois, ik zou bijna jaloers worden maar eigenlijk kan jouw verhaal niet op tegen de mijne Vanochtend dus 2 kleine dreumessen (bijna peutersen!) en een 12 wk oud babytje hier laten huishouden. En wat ben ik blij dat ik een hond heb! Peggy is ook blij om hier te wonen en eet nu de platgetreapte soepstengels van de grond voor ik ga stofzuigen. Dalijk de dweil erdoor en dan kunnen we de dag weer door.
Brent ligt compleet uitgeteld in bed. Het is ook vermoeiend om er telkens een ander op te wijzen dat die niet aan zijn speelgoed mag zitten
I'm so glamourous I piss glitter!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2008 @ 13:01:33 #15
13151 crew  Rewimo
pi_62808650
Brent
  † In Memoriam † donderdag 30 oktober 2008 @ 13:03:46 #16
7074 moussy
kuttekop
pi_62808711
Ieder kind moet toch een eigen Wii Ik geloof dat hier 20 euro ook het duurste is voor de rest idd kleine dingetjes, maar wel iets waar ze nog wat aan hebben, prul gaat in de schoen

Van de week heb ik een spel voor René gekocht, meiden triviant 4,95
pi_62808737
Wow Moussy dat klinkt als heel veel geld.....
Heb dan nog wel nooit sinterklaas gevierd met kinderen, maar dat zou ik nooit uit willen geven voor sinterklaas of iets anders....
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2008 @ 13:04:47 #18
13151 crew  Rewimo
pi_62808746
We hebben al een Wii
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:05:06 #19
190853 RockabeIIa
pi_62808758
Jeetje, 300 a 500 per kind? Da's niet normaal. Ik wist van gekkigheid niet wat Brent voor zijn verjaardag moet hebben. Hij heeft eigenlijk alles al, vind ik. Hij krijgt een graafmachine en de nieuwe schoenen (die draagt hij zelfs al) en voor de rest is het al duur genoeg. Van zijn papa krijgt ie nog een doosje met Bob de Bouwer verkleedkleertjes. Met de sint zal het wel niet veel meer worden
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2008 @ 13:06:12 #20
13151 crew  Rewimo
pi_62808787
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:04 schreef _Bar_ het volgende:
Wow Moussy dat klinkt als heel veel geld.....
Heb dan nog wel nooit sinterklaas gevierd met kinderen, maar dat zou ik nooit uit willen geven voor sinterklaas of iets anders....
Zelfs voor een verjaardag vind ik 300 euro een overdreven bedrag En op een gegeven moment hebben ze "alles" al en dan zijn ze ook nergens meer blij mee
  † In Memoriam † donderdag 30 oktober 2008 @ 13:08:43 #21
7074 moussy
kuttekop
pi_62808868
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:04 schreef Rewimo het volgende:
We hebben al een Wii
dat maakt toch niet uit dat is niet hoor. Ik zou dan bijv 1 doen en dan al onze namen er op zetten als ik hem met sinterklaas zou willen geven. Maar... ik ben bang dat ik snel ben uitgekeken op de Wii. Voorlopig DS-en we nog, ik als René slaapt

Ik heb net geteld ik kom nu op de 75 euro voor beide kinderen en daar komen nog kleine wensjes bij, die ze graag willen. Dus zeg 100 euro totaal voor de kinderen en mijn moeder heeft dan nog een paar dingetjes. Het moet wel leuk blijven... Nou krijgen die van mij ook 'praktische' dingen, Cas een dekbedhoes met skulletjes en René een badjas. Zo is René verzot op tosti's, als het aan haar ligt eet ze die altijd, dus ze krijgt ook een tostimaker
pi_62809136
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:06 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Zelfs voor een verjaardag vind ik 300 euro een overdreven bedrag En op een gegeven moment hebben ze "alles" al en dan zijn ze ook nergens meer blij mee
We moeten nog maar zien of er bij ons kinders kunnen komen maar we hebben het hier deze week al over gehad Hier dus ook geen overdreven bedragen.

Ik maak net weer een goeie Studente zegt (nav een probleem met dr boeken): Ja die heb ik geleend, bij een man met een bril. Ik: Er werkt hier maar 1 man, maar die heeft geen bril?

Dus ik zet ook in het mailtje naar m'n collega: Ja, waar ze die bril nou vandaan haalt...
Collega komt net naar me toe (heeft mail nog niet gelezen trouwens), ik kijk 'm aan...verrek. Hij heeft wél een bril op Ga eens nadenken, hij heeft nog nooit GEEN bril opgehad

Ik ben dus absoluut geen goeie ooggetuige
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:21:20 #23
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62809257
Die dierentuin hadden we voor Tobias' verjaardag willen geven, maar toen konden we hem dus nergens meer vinden, nu wordt het waarschijnlijk zijn Sint-kado.
Het nadeel is hier dat er maar 5,5 week tussen zijn verjaardag en de Sint in zitten, een hoop klein spul heb ik al in huis maar waarschijnlijk zal ik net als vorig jaar wel weer de helft in de kast laten staan, de opa's en oma's en overgrootmoeders komen ook weer met kado's aan.
Normaal gesproken vind ik 20/25 euro wel leuk genoeg als duurste kado maar ik ben bang dat we dit keer zwichten voor die dierentuin. (of we halen 'm in huis en bewaren 'm voor de één of andere gelegenheid). Tobias vond trouwens 2 kado'tjes wel genoeg met zijn verjaardag, hij hád al lego en hoefde niet nóg meer naar eigen zeggen
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:21:53 #24
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62809276
Rocka, wat was nou ook al weer dat linkje van die stoere driewieler?

Ik denk niet dat wij dit jaar wat met Sinterklaas doen. Dat snapt ze toch nog niet.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  † In Memoriam † donderdag 30 oktober 2008 @ 13:23:21 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_62809318
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:21 schreef Saffier het volgende:
Tobias vond trouwens 2 kado'tjes wel genoeg met zijn verjaardag, hij hád al lego en hoefde niet nóg meer naar eigen zeggen
lief

Vaak is het ook snel te veel, dan zijn ze helemaal de weg kwijt in de kadootjes en weten ze niet eens meer wat ze hebben gekregen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2008 @ 13:27:02 #26
13151 crew  Rewimo
pi_62809429
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:08 schreef moussy het volgende:

dat maakt toch niet uit dat is niet hoor. Ik zou dan bijv 1 doen en dan al onze namen er op zetten als ik hem met sinterklaas zou willen geven. Maar... ik ben bang dat ik snel ben uitgekeken op de Wii. Voorlopig DS-en we nog, ik als René slaapt

Ik heb net geteld ik kom nu op de 75 euro voor beide kinderen en daar komen nog kleine wensjes bij, die ze graag willen. Dus zeg 100 euro totaal voor de kinderen en mijn moeder heeft dan nog een paar dingetjes. Het moet wel leuk blijven... Nou krijgen die van mij ook 'praktische' dingen, Cas een dekbedhoes met skulletjes en René een badjas. Zo is René verzot op tosti's, als het aan haar ligt eet ze die altijd, dus ze krijgt ook een tostimaker
Ik vind de Wii juist heel erg leuk, omdat je niet alleen maar op knopjes zit te drukken, maar echt in beweging bent. Dat is ook de reden geweest om juist een Wii te kiezen in plaats van een PSP of zoiets. Soms hoor ik *hijghijghijg* van boven, dan is Christan aan het boksen

Een DS hebben we ook, zowel Christan als ikzelf. Met een R4DS-kaartje, dus spelletjes geven is ook niet nodig Wij geven met Sint ook vaak praktische dingen, nieuwe pyjama of zo.
  † In Memoriam † donderdag 30 oktober 2008 @ 13:29:25 #27
7074 moussy
kuttekop
pi_62809479
Oh ja die kaartjes, ik ben zo'n twijfelkont he, leuk, volproppen met spelletjes, maar raak je er dan niet snel op uitgekeken? Ik heb My Sims gehaald voor haar (duurste kadootje 19.99) omdat je toch wel eens hoort van het niet kunnen saven van spelletjes, spelletjes die vastlopen en zo.
pi_62809490
300 a 500 per kind ik ben geschokt!
Saartje
pi_62809529
Aangezien wij zelf geen kinderen hebben en niet al te veel neefjes en nichtjes (4 stuks in totaal) vinden wij het wel leuk om met sinterklaas of hun verjaardag net iets extra's te doen, vaak iets warvan de ouders hebben aangegeven dat dat wel leuk zou zijn en er bij hun zelf niet van komt. Dat is het leuke van (suiker)tante zijn Ook al denken de kinderen dat het van sinterklaas komt, natuurlijk

Maar 300 tot 500 euro per kind? Dat is met 2-3 kinderen 600-1500 euro
Absurd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:32:30 #30
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62809574
Denk niet dat het meer wordt dan 25 euro daar zit het schoenzetten dus ook al bij in.

Met kerst is het een tientje de man/vrouw meer dan genoeg
pi_62809593
De eerste Sint die wij ooit hebben gevierd met Morgaine (ze was net 1 jaar) kwamen er tig juten zakken met speelgoed, kleding etc te voorschijn en dat voor haar en haar grote broer. Never nooit meer. Daar zaten niet alleen maar onze cadeaus in hoor maar ook van grootouders, overgrootouders en tantes maar wel alleen voor die 2 kleintjes. Nu heb ik voor Morgaine een ouderwetse 3e hands poppenwagen gekocht, Nathan een 2e hands garage van Little People, Nathan een speeltje voor in bad, Morgaine nog een pop, een thee serviesje en dan een aantal boeken van Annie MG Schmidt voor allebei de kinderen. Oh en het spelletje Electron voor de kinderen. Ik geloof dat ik nog geen 100 euro kwijt ben met alle spullen.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:33:56 #32
190853 RockabeIIa
pi_62809611
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:21 schreef Memmel het volgende:
Rocka, wat was nou ook al weer dat linkje van die stoere driewieler?

Ik denk niet dat wij dit jaar wat met Sinterklaas doen. Dat snapt ze toch nog niet.
Ik denk dat je die van Lis bedoelt (van snoopy dus )?

Brent is al weer uit bed. Alles onder gebraakt.... Misschien toch een klein griepje ofzo...
pi_62809620
haha 300 euro per kind. Doe normaal!

Priscil haar sinterklaaskadoo was 50 euro. Duur zat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:34:20 #34
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62809624
Ja klopt, daar had hij ook last van Mous. 's Middags lekker naar bed en vanaf een uur of 3 de visite, konden we rustig aan doen was het idee, blijft meneer slapen tot half 5 . tussen half 5 en kwart over 5 is hij bedolven onder de pakjes (en een heeeeeeeel drukke schoonmoeder ) en om half 6 met zijn allen eten.
Kind wist niet meer waar hij kijken moest! Was gewoon te veel in te korte tijd. Ik vond het zo sneu, en maar lief blijven steeds. De volgende dag hebben we 's middags aan tafel met zijn 3-en lekker spelletjes gespeeld, daar hebben we echt van genoten toen!
Ik ben bang dat we met de sint weer zulke taferelen krijgen... moet nog verzinnen hoe we dat in goede banen kunnen lijden.

En voor de goede orde; 300-500 euro vind ik echt idioot! Da's gewoon omkoperij!
Ylana
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:44:39 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62809899
pi_62809975
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
heb jij zoveel uitgegeven???

Gaat er iemand eigenlijk naar de Jonge Gezinnenbeurs in Utrecht??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:53:13 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62810168
Nee, ik heb helemaal niks uitgegeven. Wij slaan het hele circus gewoon lekker nog een jaartje over.

Nee, het ging om de TT.
pi_62810188
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, ik heb helemaal niks uitgegeven. Wij slaan het hele circus gewoon lekker nog een jaartje over.

Nee, het ging om de TT.
lol... oftewel Lois "verslagen"
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:08:40 #39
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62810637
Ja, da's waar Rocka.

Snoop...doe nog eens het linkje van die driewieler alsjebliefteplieft?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:17:36 #40
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_62810901
Wij wilden hier Kaith haar verjaardag niet zo heel uitgebreid vieren en nu had mijn mams net een zus van haar aan de telefoon die al een cadeautje had gekocht voor Kaith (dus een oudtante van Kaith) die er al helemaal vanuit gaat dat ze mocht komen. Wij dachten zelf broers/zussen/neefjes/nichtjes/ en opa's en oma's. Leek ons wel vrij normaal maar als alle oudtante's/ooms/achterneefjes en achternichtjes ook nog willen komen dan moeten we een zaaltje huren.

Wat zouden jullie nou doen? Zelf ben ik ervoor om te zeggen we houden vast aan ons eerste plan maar mijn lief heeft zoiets van ja dat kan je nu toch niet maken want ze heeft al een cadeautje voor Kaith.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:23:51 #41
190853 RockabeIIa
pi_62811092
Mibos, eerst foto's van je kroost eer er een antwoord komt! (oftewel, ik heb geen flauw idee hoe ik het zou doen in jouw geval. Gewoon lekker zoals je eerst in gedachten had maar dan wat drukker?)
pi_62811123
Rewimo, Sjeekie en Buuf, bedankt voor de legolinkjes

link? driewieler?
Deze: http://www.radioflyer.nl/TrikesAndBikes_33.html ?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2008 @ 14:26:00 #43
13151 crew  Rewimo
pi_62811161
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:29 schreef moussy het volgende:
Oh ja die kaartjes, ik ben zo'n twijfelkont he, leuk, volproppen met spelletjes, maar raak je er dan niet snel op uitgekeken? Ik heb My Sims gehaald voor haar (duurste kadootje 19.99) omdat je toch wel eens hoort van het niet kunnen saven van spelletjes, spelletjes die vastlopen en zo.
Heel af en toe komen we er eentje tegen die het niet doet. Maar er zijn zoveel versies dat je er dan ook wel weer eentje kunt vinden die wèl werkt Het leuke is juist, dat je spelletjes kunt uitproberen. Als je ze koopt, weet je niet of ze leuk zijn, maar zijn ze niet leuk, dan kun je ze niet meer terugbrengen omdat ze al bespeeld zijn... En als ze nu niet leuk zijn haal je ze eraf en probeer je een andere. Uiteindelijk heb je allemaal toch je favorieten. Bij Christan is dat (uiteraard) Pokemon, en ikzelf hou meer van platformspelletjes (Garfields Nightmare, Mario) en puzzelspelletjes (Dr. Layton, Picross, Braintraining en zo).
pi_62811351
Vandaag is er weer hard gewerkt in ons huis, en we hebben als het goed is een betegeld toilet en een werkende douche straks

En ik was vandaag alle telefoonnummers kwijt uit mijn mobieltje
schaap gisteren zitten prutsen met mijn foon en laptop om te zorgen da tik mijn afspraken kan synchroniseren met Outlook, maar hij had ook mijn contactpersonen uit Outlook (alleen maar e-mailadressen ) op mijn telefoon gezet. Net maar een e-mail de deur uit gedaan naar weet ik hoeveel mensen of ze hun telefoonnummer nog maar even willen doorgeven Vroeger wist ik alle nummers uit mijn hoofd, maar tegenwoordig zit alles opgeslagen in je foon
pi_62811600
Mibos is het anders geen idee om het feestje in 2e te vieren? Dus een deel in de ochtend en een deel in de middag of anders de ene groep op zaterdag en de andere op zondag?

Wij vierden het altijd vrij groot met veel familie en vrienden maar sommige van mijn vrienden zijn een beetje tegengevallen sinds Nathan geboren is en daarom houden wij het nog heel erg klein nu. Lekker makkelijk. Overigens vieren Surinamers slechts 1 keer in de 5 jaar hun verjaardag groot. Dat heet dan ook Bigi Jari en dat is iedere 5 jaar, een lustrum dus. Morgaine krijgt volgend jaar een hele mooie koto (klederdracht) van mijn schoonmoeder om het te vieren.
pi_62811895
Wij hebben Anna's verjaardag ook in tweeen gedaan. 's Ochtends kindjes en aanhang en 's middags alles zonder kinderen. Was wel fijn.

De Sintcadeautjes liggen al klaar. Een heleboel klein spul. Puzzels, boekjes, houten taartjes en spullen voor een winkeltje. Totaal voor best veel geld, er zitten ook twee van die ikea ladenkastjes bij die ik aan het schilderen ben. En zowel magneetverf als schoolbord verf is behoorlijk duur. Dat is duurder dan de rest samen denk ik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 oktober 2008 @ 14:55:48 #47
13151 crew  Rewimo
pi_62812045
Wat een leuk idee, Faja
pi_62812409
Ik heb net een nieuwe telefoon, maar ik bel eigenlijk nooit met mn mobiel. Ik heb de nummers dus gewoon niet overgezet, ik zie wel welke ik nodig heb door gebruik.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:15:55 #49
219033 Mibos2
pi_62812646
He dat is omkoperij Rocka...

Probleem is een beetje dat een neefje de 8e jarig is en een oom de 6e dus we zitten altijd een beetje met over 2 dagen uitsmeren. Waar het op neer komt is dat alles wel zou komen zondagmiddag en dat we zeggen tot ongeveer/plus minus 18.00 en daarna lekker met zijn viertjes naar de mac gaan en wie er mee wil die gaat mee en daarna lekker naar huis.
  † In Memoriam † donderdag 30 oktober 2008 @ 15:22:46 #50
7074 moussy
kuttekop
pi_62812835
Ik moet ook eens wat gaan verzinnen voor de verjaardagen hier, want zoals het nu gaat is het me te gek. Versmeerd over 2 dagen vind ik ook een hele opgave, vooral omdat ik nooit tijden noem, dus je hebt gewoon 2 dagen op de ochtend na een hok vol
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:49:52 #51
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62813657
Ja Snoopy die was het, thanks.

Als ik het een beetje goed mik, dan zijn Anna en brusje op dezelfde dag jarig!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 16:01:27 #52
219033 Mibos2
pi_62813988
memmel doe jij eens een Sugartje
  donderdag 30 oktober 2008 @ 16:12:42 #53
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_62814387
Oudste [toen 12] heeft vorig jaar een digitale camera gehad, was rond de 200 euro en nog wat kleinigheidjes zoals een memorystick en opbergtasje, sloffen, nieuw dekbedovertrek en een stapeltje DVD's.

Jongste [toen 8] kreeg een R4DS kaartje voor zijn DS en twee grote dozen LEGO, en dan ook nog wat kleinigheidjes als DVD's en wat kleine gezelschapsspelletjes.

Nu ze wat ouder zijn, is het lastig om ze toch iets leuks te bieden. Niet dat een bulk geld gelijk garant staat voor een leuk cadeau. Oudste wilde een digi-make-over-camera vorig jaar. Ding gezien in de winkel en dan is het een hoop geld voor een ding waar een meid van 12 eigenlijk te groot voor is.

Met haar digitale camera maakt ze mooiere foto's en ze kan bovendien filmpjes maken. Op de PC heeft ze een bewerkingsprogramma staan, waar ze inmiddels aardig mee uit de voeten kan. Kind helemaal blij en wij ook, want nu wordt de camera intensief gebruikt en beleefd ze daar samen met haar vriendinnen veel plezier aan. Ze sleept hem overal mee naar toe en ik kon een extra externe harde schijf aanschaffen om haar foto's over te kunnen zetten.

Jongste heeft zijn DS en XBox360 zelf bij elkaar gespaard en daar krijgt hij dan ook wel wat spelletjes voor. Vorig jaar zijn R4DS kaartje en dit jaar een paar spelletjes voor zijn XBox360. Oudste heeft zelf haar LCD-tv voor op haar slaapkamer bij elkaar gespaard en ze wilde eigenlijk nog een DVD-speler. Dat zal het dit jaar dan ook wel worden.

Kortom, wij spenderen aardig wat geld op pakjesavond. Maar ik sprokkel het hele jaar door vanalles bij elkaar, dat gaat naar de geheime opbergplek en zo kost het iedere maand maar een beetje. Sowieso betaal je vaak de volle mep zo vlak voor de feestdagen, dus als het in augustus in de aanbieding is, koop ik het dan. Dat het dan nog 4 maanden in de kast ligt te wachten is geen probleem.

Door oma ben ik tot hoofd inkoop gebombardeerd, dus die komt altijd met twee envelopjes bij ons 'winkelen' op de avond dat we de cadeautjes gaan inpakken. Ze vind het lastig om in te schatten wat ze willen hebben en of ze dat ook leuk vinden. Dus vind ze het wel handig dat ik het een en ander op voorraad heb, zodat ze gewoon bij ons kan komen kiezen.

Voor hun verjaardag mogen ze voor een bepaald bedrag uitzoeken, alles wat het meer kost is voor eigen rekening, of betalen ze terug als ze aan de visite geld hebben gevraagd. Ik heb liever dat ze aan de hele familie een enveloppe vragen, dan dat ze 10 cadeautjes krijgen waar ze eigenlijk niet blij mee zijn. Maar no way dat ze van ons zomaar een WII, XBox360, PS3, of televisie gaan krijgen. Jongste krijgt volgend jaar met zijn verjaardag een fiets, want zijn huidige is te klein aan het worden. Hij kan er nog wel een maand of 3 mee doen, dan is hij begin februari jarig, dus dat komt goed uit. Dus dat wordt toch wel weer een duur cadeau.

* Sjeekie_Beekie is ondertussen eindelijk opgewarmd.
voor en mij. Het resultaat na een hele dag garage opruimen is dat de aanhanger na ruim een half jaar EINDELIJK weer IN de garage staat. Waardoor de auto gewoon weer onder de carport kan staan en ik dus 's ochtends om half 6 niet als een idioot hoef te krabben.

Morgen moeten we nog wel naar het stort rijden [is hier dicht op donderdag] met een volle aanhanger en nog meer zooi uit de garage ruimen, maar het begin is gemaakt. is niet zo'n held in het weggooien en afstand doen van dingen. Dat heeft zijn tijd nodig en dan krijgt hij het ineens op zijn heupen dat het een bende is. Ik sta dan gelijk klaar om eens rigoureus te ruimen.

De hond ligt voor pampus in de bench, die heeft de hele dag meegeholpen met ruimen. Althans... ze lag midden op de garagevloer de boel in de gaten te houden. De merels die in de bladerenhoop aan het graven waren, de achterburen die met hun hond langskwamen, schoolkinderen die een soort speurtocht aan het doen waren. Maar ze bleef netjes IN de garage, ze kwam niet verder dan de rand van de gagagedeur. Maar daar werd ze wel heel moe van, dus het is maar goed dat we vanochtend al naar de duinen zijn geweest. Vanavond lekker samen op de fatboy filmpje kijken denk [bij gebrek aan , want die heeft weer avonddienst].
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_62819937
Wat een bedragen!
Ik had gedacht om dit jaar zelf niet aan Sinterklaas te doen, gewoon alleen bij de opa's en oma's, dan vind ik het wel genoeg. Mijn moeder was het er niet mee eens! "Dan koop ik nog liever niks, je gaat wel gewoon Sinterklaas doen, da's hartstikke leuk!". Dus nu ben ik op zoek naar een winkeltje. Het is dat of weer allerlei prul, want in het speelgoedboek wijst ze alles aan wat rose is. Ik vind het heel leuk allemaal maar ook erg moeilijk.

Voor Luuk haar verjaardag wil ik een kaptafeltje maken, ze is dol op make-uppen en die kan dan mooi op haar kamer staan.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:03:50 #55
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62820133
Wij houden écht 50 euro per kind aan. En juist plastic en prullen die ze van ons niet mogen
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:15:20 #56
24188 Belana
kloon van belana
pi_62820502
ik heb 100 euro gereserveerd voor sinterklaas, das mooi vind ik. Overigens vind ik jullie allemaal zo verbazingwekkend voorbereid Hier wordt altijd alles op het laatste moment gekocht
stormy waters...
sailin'
pi_62820555
Haha, Belana, dat heb ik ook hoor. Ik moet altijd op het laatste moment de stad nog in. Vantevoren kopen lukt me niet, dan geef ik het meteen.
Slim buurvrouw. (of eigenlijk: listig!)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Jubileum moderator donderdag 30 oktober 2008 @ 20:18:38 #58
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62820586
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:15 schreef Belana het volgende:
Overigens vind ik jullie allemaal zo verbazingwekkend voorbereid Hier wordt altijd alles op het laatste moment gekocht
Hier ook en hoeveel geld? Ik denk zo'n 100 euro, misschien iets minder maar niet veel meer.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:20:18 #59
24188 Belana
kloon van belana
pi_62820620
ah! Gelukkig! Ik ben niet de enige
Ik voel me altijd zo'n muts dan
stormy waters...
sailin'
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:21:07 #60
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62820646
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:15 schreef Belana het volgende:
ik heb 100 euro gereserveerd voor sinterklaas, das mooi vind ik. Overigens vind ik jullie allemaal zo verbazingwekkend voorbereid Hier wordt altijd alles op het laatste moment gekocht
Ik heb vanmiddag van schrik ook maar vast een kado gekocht. Ik ben ook van de last minute Maar wel zo een coole motorgeluidhandvat voor jongste...
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:24:51 #61
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62820752
Wij hebben wel al wat in huis, veel meer zal er niet bijkomen, alhoewel ik wel erg van de uitgebreide sinterklaasavonden ben. Als kind was het ook echt een avond lang uitpakken voor mijn gevoel!

O, miss-sly, wat vervelend van je nummers!
Ik heb net de telefoon van mijn vader gekregen, maar ik snap hem nog steeds niet en moet ook nog allerlei contacten toevoegen.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62821026
Ik heb al bijna alle sint-cadeau's in huis. Mandje met plastic fruit, sieradendoosje met muziekje en zo'n danseresje (meer ietsx voor mij eigenlijk ), haarspeldjes, kleurboek, kinderbestekje, dvd van paard van Sinterklaas, dvd van Poesjes en houten gebakjes van de hema. Misschien nog iets erbij om echt mee te spelen en dan is het klaar.
pi_62821481
Ik heb geen flauw idee voor hoeveel ze krijgt. Echt niet zo'n belachelijk bedrag wat ik hierboven ergens zag staan.
Kim is dus 6 dec jarig, en krijgt dan dus ook cadeautjes. Vind het wel lastig hoeveel ze dan met sinterklaas krijgt. Ik heb kleurplaten winnie met krijtjes en dikke potloden erbij, boekje, stickerboekje, little people poppetjes, een houten prinsessenpop ofzo, stempelstiften en houten broodje die je kan snijden en met klitteband aan elkaar zit. Geloof dat dat het wel was. Ook sommige dingen al eerder verzameld.
En voor haar verjaardag een keukentje. Was laatst in de aanbieding, toen meteen gehaald.
Zaterdag naar de speelgoedbeurs in het wijkcentrum. Wie weet zie ik daar nog iets leuks. En daarna de stad in met mams. Ze wil ook een paar kleine dingetjes voor sinterklaas kopen, kunnen we het samen vieren. En kijken voor haar verjaardag.
En dan nog van Djeez werk sintfeest, mogen we voor 10,- wat uitzoeken.

En nu ben ik moe. Slecht geslapen, Kim vroeg wakker, hele dag op pad geweest. Fietsen valt tegen, zeker met weinig wind in de banden. En de pomp is stuk. Nog even van de rust genieten, Kim slaapt gelukkig al een tijdje en Djeez is uit eten met werk.

Ohja, Rocka ik heb buikfoto gemaakt. Morgen kijken of hij is gelukt en dan zal ik hem posten. Braaf ben ik toch he?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:53:32 #64
108648 cattie
lieve moeder
pi_62821554
Ive krijgt echt niet zoveel voor Sinterklaas. 2 dingetjes van duplo voor ons en waarschijnlijk zie ik tijdens het winkelen nog wel iets liggen wat ik niet kan laten liggen en dat is het wel. Hij krijgt ook nog wat van de grootouders en dan is het wel weer voldoende lijkt mij. Er moet ook nog wat te wensen overblijven. Ik moet ook alles nog halen, al weet ik wel wat ik voor Ive wil kopen, cadeau's voor de grootouders zal wel weer een crime worden.

Wat is een motorgeluidhandvat buuf

PM/girl, ze maken telefoons ook steeds moeilijker! Succes!
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:12:05 #65
190853 RockabeIIa
pi_62822049
cattie

tof dingetje. Al een tijdje hier in de aanbieding.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:19:21 #66
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:21:45 #67
108648 cattie
lieve moeder
pi_62822293
Hahaha, stoerrrrrrrr!
  † In Memoriam † donderdag 30 oktober 2008 @ 21:23:36 #68
7074 moussy
kuttekop
pi_62822330
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:12 schreef RockabeIIa het volgende:
cattie

[ afbeelding ]

tof dingetje. Al een tijdje hier in de aanbieding.
Action, 2 euro

Vorig jaar was het hier laatste moment werk, maar dat vond ik echt waardeloos, alles wat ik in gedachte had kon ik niet vinden of uitverkocht, vandaar dat ik nu weer vroeg ben.
pi_62822673
bleeerghhh sinterklaas!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_62822700
sorrie voor bovenstaande post

maar als ik nu moet bedenken dat ie nog iets voor sinterklaas moet krijgen, en van opa/oma nog iets voor kerst, ik weet nu al niks, hij heeft alles al en dan is ie in feb. ook nog jarig word al moe als ik eraan denk
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:44:45 #71
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62822837
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:23 schreef moussy het volgende:

[..]

Action, 2 euro

Vorig jaar was het hier laatste moment werk, maar dat vond ik echt waardeloos, alles wat ik in gedachte had kon ik niet vinden of uitverkocht, vandaar dat ik nu weer vroeg ben.
Ja precies, die heb ik. Maar zo te zien eenzelfde als op die site En lawaai dat ie maakt!

Ik ga denk ik een uitbreiding kopen voor Colonisten Een spelletje voor de playstation, en boeken. Pyama, pantoffels, en dan cyberswords, ridderpakken en allerhande andere ramsjh die ze vragen.
En misschien wel iets van lego voor een van drie. Ik zal me eens verdiepen. Boek moet ik in ieder geval bestellen zag ik vandaag. (De geheime missie van het Benedict-Genootschap)
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:46:27 #72
24188 Belana
kloon van belana
pi_62822875
ow, die moet ik ook hebben! Voor alle 2 1! Ik ga morgen langs de action Ben ik ook eens op tijd
dat gaan ze helemaal te gek vinden

cattie, als ik alleen Ezra zou hebben zouden we dit jaar ook nog niet zo veel doen, deden we toentertijd met Liam ook nog niet, maarja, dat is toch anders als je al een ouder kind hebt rondlopen.
stormy waters...
sailin'
pi_62822879
Ochja, Sinterklaas... Ik ben bang dat wij er ook niet onderuit komen met de oma's en opa's, ook al heeft Thomas nog geen benul.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62822926
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:39 schreef pinquit het volgende:
sorrie voor bovenstaande post

maar als ik nu moet bedenken dat ie nog iets voor sinterklaas moet krijgen, en van opa/oma nog iets voor kerst, ik weet nu al niks, hij heeft alles al en dan is ie in feb. ook nog jarig word al moe als ik eraan denk
bij nood zijn boekjes en duplo of treinrails als hij een houten treinbaan heeft altijd van die dingen waar je nooit teveel van hebt.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:48:30 #75
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62822936
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:46 schreef Belana het volgende:
ow, die moet ik ook hebben! Voor alle 2 1! Ik ga morgen langs de action Ben ik ook eens op tijd
dat gaan ze helemaal te gek vinden

cattie, als ik alleen Ezra zou hebben zouden we dit jaar ook nog niet zo veel doen, deden we toentertijd met Liam ook nog niet, maarja, dat is toch anders als je al een ouder kind hebt rondlopen.
En gelukkig voor jou verkrijgbaar in twee verschillende kleurstellingen. Roodblauw en groengeel geleuf ik.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 21:52:21 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62823022
Wij doen het niet dit jaar heb ik besloten. Het heeft echt geen nut nog.

Ik moet alleen nog iets gaan verzinnen om F. zijn ouders in de toekomst zo ver te krijgen dat ze overschakelen naar sint ipv kerst.
Zij doen eig. altijd met kerst iets, maar ik vind Sint en dan Kerst en dan zijn verjaardag echt te veel, en te kort op elkaar. Dan liever alleen sint en zijn verjaardag...
Maar ja, F. zelf zegt dan 'als zij dat nou willen', maar ik vind het eigenlijk gewoon stom. Ik weet al amper wat ik voor zijn verjaardag moet vragen en dan komt alles zo'n beetje tegelijk.
  † In Memoriam † donderdag 30 oktober 2008 @ 22:19:10 #77
7074 moussy
kuttekop
pi_62823774
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
Wij doen het niet dit jaar heb ik besloten. Het heeft echt geen nut nog.

Ik moet alleen nog iets gaan verzinnen om F. zijn ouders in de toekomst zo ver te krijgen dat ze overschakelen naar sint ipv kerst.
Zij doen eig. altijd met kerst iets, maar ik vind Sint en dan Kerst en dan zijn verjaardag echt te veel, en te kort op elkaar. Dan liever alleen sint en zijn verjaardag...
Maar ja, F. zelf zegt dan 'als zij dat nou willen', maar ik vind het eigenlijk gewoon stom. Ik weet al amper wat ik voor zijn verjaardag moet vragen en dan komt alles zo'n beetje tegelijk.
Ik heb tegen mn moeder gezegd dat zij kadootjes wil geven met kerst, ze dan ook zelf moet verzinnen, mijn inspiratie is echt op rond 5 december Ik heb niets met kerst, vind de boom gezellig, maar ben blij als ie weer weg kan en dat is het. Kerst is kerst, geen vreet en kadootjesfeest, dat is sinterklaas al De kinderen mogen ieder een dag kiezen wat we eten, al járen en dat kunnen pannekoeken zijn maar ook gewoon macaroni

Buuf, die van Cas is blauw geel groen heur!
pi_62824059
Ik hoor net naast me op de bank:
'Ik wil ons babietje'

Als je dacht dat ik nieuwsgierig/ongeduldig was, nou, Nixxx kan er ook wat van!
pi_62824561
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:30 schreef Reinhilde het volgende:
'Ik wil ons babietje'

aaaahwwwwwww Kjoet zeg!

Hier ook al wat sinterklaas kadootjes gehaald en bij elkaar gesprokkeld. Alleen nog maar voor Sander, Koen is nog zo klein maar krijgt natuurlijk wel wat... wij verzamelen ook van te voren dus wat bij elkaar. Scheelt een hoop stress. Alles op het laatste moment is niets voor mij.
Wij hebben niet echt een budget vastgesteld maar het moet gewoon niet tegek worden natuurlijk.
  † In Memoriam † donderdag 30 oktober 2008 @ 23:27:52 #80
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_62825622
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:30 schreef Reinhilde het volgende:
'Ik wil ons babietje'

Dan is het nu wel tijd om nog eens iets te quoten uit de oude doos
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 13:39 schreef nixxx het volgende:

[..]

Toch wel alles goed met Neva en de baby?? (meer een vraag voor in [OUD] maar als iedereen het goed vind laat ik me daar nog een paar jaar niet zien )
ik kwam het laatst toevallig tegen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 06:48:56 #81
24188 Belana
kloon van belana
pi_62828634
Vicky, ik was gisteren niet thuis, dus zag je msn pas toen ik thuis kwam

zow, vandaag komt eindelijk de nieuwe wasmachine! Ik kijk er gewoon naar uit om te wassen alhoewel er nog genoeg ligt om op te vouwen wat heb ik daar toch de schurft aan. uberhaupt aan huishouden trouwens.
lekker belangrijke post he? koffie?
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 06:57:53 #82
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_62828660
Een wasmachine ga je inderdaad pas waarderen zodra je er géén hebt. Vreemd fenomeen.

Koffie? Welja. Wordt mijn 3e mok dan!
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 oktober 2008 @ 07:23:56 #83
13151 crew  Rewimo
pi_62828772
Nu al drie mokken koffie? Brrrr, ik moet er niet aan denken

Lekker wassen vandaag, Belana

Ik zit vandaag helemaal alleen op mijn werk, mijn drie collega's zijn op cursus. Goeie timing, mijn stem is het aan het begeven
pi_62828776
Macka!

Nou, 3,5 jaar is toch een paar jaar?

Leuk!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 07:25:13 #85
24188 Belana
kloon van belana
pi_62828782
de oude deed het nog wel, maar die klonk als een vliegtuig wat op ging stijgen en volgens de monteur zou dat niet meer goed komen Maar ik heb de afgelopen dagen de was maar opgespaard, in de nieuwe kan 7 kilo! woeiiii nog meer opvouwwerk

ow en ik heb NOG meer belangrijk nieuws! Ik ga naar de kapper vanmiddag
stormy waters...
sailin'
pi_62828787
Als ik 3 koppen achter elkaar drink ben ik de rest van de dag een misselijke stuiterbal
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 07:27:04 #87
24188 Belana
kloon van belana
pi_62828793
Ik heb er ook al 2 op hoor, koffie is hier een eerste levensbehoefte
stormy waters...
sailin'
pi_62828794
Wat wordt het Belana? Voor kapsel? Heb je een voorbeeldje?
pi_62828796
oeh koffie ga zo eens kijken of mijn een cappuccino voor me wil maken
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_62828862
Ik heb ook zin in koffie! Maar ik wil zo nog even slapen, dus ik wacht wel even met die koffie.
pi_62828919
Detective Macka.

Goeiemorgen trouwens. Wat is het koud he? 't Wordt echt winter.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 07:55:03 #92
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62828946
Mogguh! Ik dacht dat ik allemaal hulpdiensten hoorde vanochtendvroeg. Dus dat moest ik eerst even nakijken. Blijkbaar heb ik het gedroomd

Dus nu maar weer verder met mijn kinders naar school bonjouren.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 07:58:05 #93
94046 PM-girl
pi_62828968

Koffie lust ik wel, maar niet zo vroeg!

Ben benieuwd naar je coupe Belana!
*
pi_62828975
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 07:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Mogguh! Ik dacht dat ik allemaal hulpdiensten hoorde vanochtendvroeg. Dus dat moest ik eerst even nakijken. Blijkbaar heb ik het gedroomd

Dus nu maar weer verder met mijn kinders naar school bonjouren.
Ik dacht dat ik om kwart over zes al een griezelig klaarwakker kind hoorde. Dus dat moest ik even gaan nakijken.
En ik had het niet gedroomd.
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 07:59:17 #95
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62828978
Goedemorgen Webkim Het is inderdaad koud zeg! Straks de auto weer krabben, zoonlief wilde wel zwemmen vandaag
Koffie is er genoeg op het bankje zag ik al, regel ik de thee!
Ylana
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:00:15 #96
94046 PM-girl
pi_62828986
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 07:59 schreef Saffier het volgende:
Koffie is er genoeg op het bankje zag ik al, regel ik de thee!

Ik hoop dat mijn auto om half tien ijsvrij is, als ik wegga.
*
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:01:31 #97
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62828999
Fijn Belana, lekker wassen straks Hoe laat ga je naar de kapper straks? Hier om 6.30 een klaarwakker jongetje
Ylana
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:03:28 #98
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62829013
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 07:59 schreef Webkim het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik om kwart over zes al een griezelig klaarwakker kind hoorde. Dus dat moest ik even gaan nakijken.
En ik had het niet gedroomd.
Oeh, da's minder ja. Nou, het wordt beter hoor, ooit.
  Moderator vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:04:51 #99
5428 crew  miss_sly
pi_62829025
Eerste kopje koffie ook alweer op

Lekker, naar de kapper, belana Ben benieuwd wat het wordt
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:08:22 #100
24188 Belana
kloon van belana
pi_62829060
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 07:27 schreef Reinhilde het volgende:
Wat wordt het Belana? Voor kapsel? Heb je een voorbeeldje?
Ik denk zoiets als het plaatje wat ik vande week postte, in het vorige bankje geloff ik. Moet nu even gaan rennen naar school
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')