Ken je Super Mario?quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
het is vast weer iets quasi spitsvondigs over de kredietcrisis.
Dat zou kunnen, maar ik wacht nog even.quote:
Paper Mario screenshotquote:
Lekker!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:18 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie.![]()
Ik heb een mixer gekocht, kan straks cake maken.
Citroencake.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Lekker!
Wat voor een cake wordt het?
Het was moeilijk accepteren he dat Sinterklaas er niet meer is.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:57 schreef mcDavid het volgende:
THE CAKE IS A LIE!
THE CAKE IS A LIE!
THE CAKE IS A LIE!
THE CAKE IS A LIE!
THE CAKE IS A LIE!
THE CAKE IS A LIE!
THE CAKE IS A LIE!
THE CAKE IS A LIE!
Nooit gegeten eigenlijk..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Citroencake.Vind ik lekker.
En de jongens zijn er niet, dus ik kan lekker alles zelf opeten.
Strakjes maken, en dan vanavond voor de buis, warme chocomelk, cake en een zwijmelfilm.quote:
Ik heb net ook chocomelk gehadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Strakjes maken, en dan vanavond voor de buis, warme chocomelk, cake en een zwijmelfilm.![]()
Perfecte vrouwen avond.
Die op mijn werk uit de automaat is wel erg lekker, maar vanavond maak ik met echte cacao.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb net ook chocomelk gehad
Helaas wel automatenchocomelk
Hier was het waterige DE chocoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die op mijn werk uit de automaat is wel erg lekker, maar vanavond maak ik met echte cacao.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hier was het waterige DE choco
Bensdorp cacao?Dat kwam altijd uit Bussum, kon het thuis soms gewoon ruiken!
Als je tijd hebt om dat te zeggen heb je het niet zo heel drukquote:
Blooker is van Bensdorpquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook lekker.met een scheutje koffiemelk om er eerst een papje van te maken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bensdorpquote:In 1962 werd Blooker overgenomen, een cacao- en chocoladefabriek uit Amsterdam. Deze Amsterdamse fabriek werd na overname direct gesloten, en ook hiervan werd de productie overgeheveld naar Bussum.
Dan heb ik dus de echte.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Blooker is van Bensdorp
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bensdorp
Geniet er dan maar vanquote:
Oh, lama's. Bij voorbaat niet grappig.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:00 schreef mcDavid het volgende:
Zul je zien, kent iedereen hem al ofzo [ afbeelding ]
Ergens heb ik heul geen zin om te klikkenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, lama's. Bij voorbaat niet grappig.
Nee, maar ik zou niet kunnen lachen om die nonhumor.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:27 schreef mcDavid het volgende:
Stelletje depressievo's
Depressivoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:30 schreef mcDavid het volgende:
-edit-
oh hij was de eerste keer wél goed gepost
traag kutfok
Je hebt het nieteens bekeken!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 @ 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou niet kunnen lachen om die nonhumor.
Dus nu weet je daar alles over?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Grappig, die nieuwsitems bij Yahoo Sports![]()
American Football interesseert me geen ene barst, dus daar weet ik ook niks van, dus die telegramstijlkoppen begrijp ik nooitDUS daar klik ik altijd op. Toch ff weten van "WTF GAAT dit over?
"
Dus dan lijkt het alsof ik daar juist kei in geīnteresseerd ben waardoor ik alleen maar meer van die dingen krijg
Ik zie lama's , dan stop ik alquote:
Nou, steeds meer ja. Ik had nog nooit gehoord van een Defensive End, een Wide Receiver, of LaDainian Tomlinson. Niet dat ik daar op zat te wachten op zich, maar okeequote:
Vertel.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, steeds meer ja. Ik had nog nooit gehoord van een Defensive End, een Wide Receiver, of LaDainian Tomlinson. Niet dat ik daar op zat te wachten op zich, maar okee
50-55 minuten ongeveerquote:
Koffiemelk?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook lekker.met een scheutje koffiemelk om er eerst een papje van te maken.
Hey hey heyquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Koffiemelk?
Volle melk; eerst papje met rietsuiker, daarna hete volle melk toevoegen
Da kanniequote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:46 schreef Sjowhan het volgende:
Zag nog 2 bussen van Ahrendstravel vanmiddag rijden Qu! Rond 16:10 bij Hoofddorp kwamen ze weer de A4 op.
Ja, en dat ik ook geen toegang heb. Wij posten gewoon lekkere tieten in de KSC, en wij hebben danny's verkneukelhoekje niet nodig om open kutten te zien.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:55 schreef Pheno het volgende:
Sjowhan, Jort gelooft niet dat ik geen toegang heb tot dat KPD, vertel jij het hem even?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en dat ik ook geen toegang heb. Wij posten gewoon lekkere tieten in de KSC, en wij hebben danny's verkneukelhoekje niet nodig om open kutten te zien.
Groene bussen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Da kannie
Het is Ahrens Travel
Heb je een foto gemaakt?
Af en toe snoepen mag bestquote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey hey heyGeen KSC praat hier he
Meer foto's: http://www.ahrenstravel.nl/?page=fotosquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Leek op groen iig
Kon geen foto maken aangezien 't wat druk was op de weg.
Nouja, er is wel wat groen te zien, maar de bus is idd (metallic) blauwquote:
Volvo B12M met Berkhof Axial 70 opbouw inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor bus is dat eigenlijk? Carrosserie lijkt me Berkhof?
Hij is net thuisquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Meer foto's: http://www.ahrenstravel.nl/?page=fotos
En de bussen moesten van Lisserbroek naar Zandvoort, maar ze moesten daar pas weg om half 6..
Anyway, ik zal het mn pa vragen als ie thuiskomt vanavond
Ah netjesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:10 schreef qu63 het volgende:
Volvo B12M met Berkhof Axial 70 opbouw inderdaad
Dan zouden ze richting Lisserbroek moeten gaanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Meer foto's: http://www.ahrenstravel.nl/?page=fotos
En de bussen moesten van Lisserbroek naar Zandvoort, maar ze moesten daar pas weg om half 6..
Anyway, ik zal het mn pa vragen als ie thuiskomt vanavond
Hmmm klopt ja, rond 17uurquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hij is net thuis
Rond 5 uur stonden ze bij het wegrestaurant daar, dus mn vader vroeg zich af of je je horloge/klok nog neit verzet had
Stimmtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan zouden ze richting Lisserbroek moeten gaan. Ik zag nog wel een wat oudere man achter een van de twee bussen zitten
Die heeft een kortere kont en een kortere wielbasisquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah netjesIk had stiekem een B10M willen gokken
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmmm klopt ja, rond 17uur. Even uurtje vergist, achja
En daarmee minder zitplaatsen dus minder geld. Ik begrijp hetquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:17 schreef qu63 het volgende:
Die heeft een kortere kont en een kortere wielbasis
Zo versier je geen damesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die heeft een kortere kont en een kortere wielbasis
En ze zijn gewoon 2 meter korter dus ook minder materiaalquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En daarmee minder zitplaatsen dus minder geld. Ik begrijp het
Dat merk ik inderdaadquote:
De volgende keer over de koplampen beginnenquote:
Je moet er niet naar staren inderdaad, daar krijg je hoofdpijn vanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
De volgende keer over de koplampen beginnen
Geen idee, in ieder geval was hij een oudere man wat ik in mijn achteruitkijkspiegel kon zienquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Stimmt
Klein en kaal?
Dan was 't mn vader
Zat die in de blauwe bus of in een andere?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Geen idee, in ieder geval was hij een oudere man wat ik in mijn achteruitkijkspiegel kon zien
Heb er 2 opgemerkt.. Geen idee ook verderquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zat die in de blauwe bus of in een andere?
Als het goed is waren er 3 bussen namelijk
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:55 schreef Pheno het volgende:
Sjowhan, Jort gelooft niet dat ik geen toegang heb tot dat KPD, vertel jij het hem even?
Ik kan niet zien wie wel/geen toegang heeft, daarvoor moet een FA aangesproken worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:55 schreef Pheno het volgende:
Ph pwnquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik kan niet zien wie wel/geen toegang heeft, daarvoor moet een FA aangesproken worden.
Ja gezellig!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Zullen we een rondedansje doen Kuukie?
Qutie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:38 schreef qu63 het volgende:
Op 'kantoor'
Vandaag een fase-afsluiting voor 6 studiepunten!
Bengels!quote:
Tof Qu!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:38 schreef qu63 het volgende:
Op 'kantoor'
Vandaag een fase-afsluiting voor 6 studiepunten!
Leven is op zich al vrij slecht voor de mensheid..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een kutorganisatie hier
Ik moet hier echt weg voordat ik dingen ga doen die niet goed zijn voor de mensheid
Dat is misschien zo, maar wat mij betreft mag het leven van een aantal specifieke personen wel met voorrang beeindigd wordenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:07 schreef qu63 het volgende:
Leven is op zich al vrij slecht voor de mensheid..
Dat is nog beter voor het milieu inderdaadquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is misschien zo, maar wat mij betreft mag het leven van een aantal specifieke personen wel met voorrang beeindigd worden
Je werkt er nog met liefde zie ik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een kutorganisatie hier
Ik moet hier echt weg voordat ik dingen ga doen die niet goed zijn voor de mensheid
redelijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh en hoe is het vandaag?
bengeltjequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je werkt er nog met liefde zie ik.![]()
Dracu. Ynske.
klinkt alsof het steeds wat beter gaat! en dat vind ik fijn te lezen!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
redelijk
zolang ik me houd bij crackers, soepstengels, droog brood en beschuiten kan ik gewoon eten
gister wat rijst geprobeerd en worteltjes maar toen begon mn maag meteen weer te etteren
Ik zou niet vergeten te drinken, het is allemaal vrij droogquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
redelijk
zolang ik me houd bij crackers, soepstengels, droog brood en beschuiten kan ik gewoon eten
gister wat rijst geprobeerd en worteltjes maar toen begon mn maag meteen weer te etteren
aangelengde appelsap, slappe thee en waterquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik zou niet vergeten te drinken, het is allemaal vrij droog
Das mooiquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
aangelengde appelsap, slappe thee en watergaat er allemaal in
Vergeet je fles niet. Drinken veel drinken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
redelijk
Op je soms erg grove verwoording van dingen na, ben je idd een en al liefde.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben 1 en al liefde, dat weet je
met een F lieverd, met een Fquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Das mooi
Fotgraveren dit weekend gaat dus wel lukken denk je?
En nog een o.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
met een F lieverd, met een F
t moet gewoon, k wil t dus moet t
als ik me van te voren rustig houd en geen gekke dingen eet komt dat wel goed
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:37 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mij denk ik niet aan baby's waarom dan die reclame?
[ afbeelding ]
O wacht ik zei fles.![]()
Het begint met een F toch?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
met een F lieverd, met een F
t moet gewoon, k wil t dus moet t
als ik me van te voren rustig houd en geen gekke dingen eet komt dat wel goed
Gaan we een baby maken B? Jij en ik?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
en weer die baby reclame, het moet gewoon een teken zijn.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we een baby maken B? Jij en ik?
Bij het woord ads krijg je natuurlijk een willekeurig iets.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:08 schreef Ynske het volgende:
ik krijg deze reclame en we hebben t toch nergens over telefonie oid gehad
[ afbeelding ]
Tuurlijk fles, ooit. Ik moet eers nog wat oefenen, wil natuurlijk wel perfect zijn voor jou.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan we een baby maken B? Jij en ik?
Dan smijt je die phone op de grond en begint er keihard op te stampen!!!! Whehehequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:10 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb linda in mijn phone, maar toch blijf ik heel gewoon!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je vindt dat ik fles niet waard ben?
Uhm oke, zelf heb ik geen probleem met naakt en man enzo.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:45 schreef Bengeltje het volgende:
Uhm oke, niets tegen fles, maar als ik aan iemand anders denk heb ik geen probleem met naakt en man enzo.
Uhm ja, idd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat had je wel wat handiger kunnen formuleren natuurlijk
Das best kut!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo zo. Dus ik bijna een huis kopen wat nog niet eens gebouwd mag worden hmm. Hmm......
lekker genieten danquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:23 schreef Ynske het volgende:
k zit weer bij mn ouders, gewoon ff voor de lekker
en wat is dat heerlijk, paps en mams zijn werken, de verwarming staat aan, radio draait wat muziek, een pot thee staat op tafel, en ik... ik geniet er gewoon enorm van
Neequote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:23 schreef Ynske het volgende:
k zit weer bij mn ouders, gewoon ff voor de lekker
en wat is dat heerlijk, paps en mams zijn werken, de verwarming staat aan, radio draait wat muziek, een pot thee staat op tafel, en ik... ik geniet er gewoon enorm van
Dat is ook een goed plan, want het is me wel een plaatje van een gebouw.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeGewoon de Projectontwikkelaar even
dat ie als de sodemieter een KLOPPENDE aanvraag indient
.
Dat zekerquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:47 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is ook een goed plan, want het is me wel een plaatje van een gebouw.
laat eens zien flesquote:
Buitenland? Kvk Kerkrade is dat buitenland?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:49 schreef Ynske het volgende:
Ow Bengels ik moet morgen naar t buitenland
de kvk in Kerkrade
enneh hoe zit dat nu met die opheffing/fusie van Rolduc ent Eijckenhage
hebben jouw jongens daar ook last van ?
je weet de weg richting Hertzogenrath? T ligt zegmaar net voor dat je de hoek omgaat en in Duitsland staatquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Buitenland? Kvk Kerkrade is dat buitenland?![]()
hmm, ben best benieuwd, voor wat ik in de krant allemaal las, is t weinig goeds voor de "rolducers"quote:Merk weinig van die opheffing, heb alleen gehoord dat er een leraar/lerares heeft staan janken
omdat er leerlingen weg moesten. " Ze pikken onze leerlingen." .![]()
De jongens vertellen er ook weinig over. Morgen komen ze weer dus wie weet wat ik dan hoor.
Ik hoorde net op het nieuws dat er 1500 scholieren gaat staken ofzo..quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Buitenland? Kvk Kerkrade is dat buitenland?![]()
Merk weinig van die opheffing, heb alleen gehoord dat er een leraar/lerares heeft staan janken
omdat er leerlingen weg moesten. " Ze pikken onze leerlingen." .![]()
De jongens vertellen er ook weinig over. Morgen komen ze weer dus wie weet wat ik dan hoor.
ja leuk hequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik hoorde net op het nieuws dat er 1500 scholieren gaat staken ofzo..
En dat de gemeente Kerkrade er ook niet blij mee is omdat ze er niks van wisten
quote:
Da's weer wat minderquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja he?![]()
ALleen het moet dus nog gebouwd worden, en de bouwvergunning is nog niet afgegeven
Neequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:30 schreef Sjowhan het volgende:
Da's weer wat minder. Waren ze al begonnen met bouwen?
Cyndi Laupert in de Melkweg in Amsterdamquote:
Dus wachten ze echt op de bouwvergunningquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeToen ik er vorige week zaterdag langs reed stond het uitgebrande slooppand er nog
kan nog wel ff duren dusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dus wachten ze echt op de bouwvergunning
De zinnen eindigen niet met een puntquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
"Britten klagen Nederlandse aan voor terrorisme"
"Houria Chahed Chentouf"
Ra ra, wat klopt hier niet?
Neuh. Eerder Gerda de Groot ofzo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
zo iemand heet natuulijk nooit "truus jansen"
succes!quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:36 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ga zo maar naar de kantine. Grote schoonmaak
Nee jij bent lui en zit de hele dag voor de pc of TVquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
succes!
ik ben niet zo van de schoonmaak
hihi is het zo duidelijkquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee jij bent lui en zit de hele dag voor de pc of TV
quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
succes!
ik ben niet zo van de schoonmaak
quote:Op zaterdag 1 november 2008 08:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee jij bent lui en zit de hele dag voor de pc of TV
nogmaals succesquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Nja, het is enerzijds verplicht voor mij, zit in de commissie die de kantine draaiend houd, aan de andere kant is het weer hulp voor de vereniging (en vrijwilliger dus!)
Ben er vandoor
Ik heb geen hond, en de katten laten zich zelf wel uitquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi is het zo duidelijk![]()
vergeet niet de hond uit laten he....
Good luck! ik kom het te controlerenquote:Op zaterdag 1 november 2008 08:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Nja, het is enerzijds verplicht voor mij, zit in de commissie die de kantine draaiend houd, aan de andere kant is het weer hulp voor de vereniging (en vrijwilliger dus!)
Ben er vandoor
niet eens, alleen maar naar honden cursus geweest, maar daar zit ik en doet manlief de oefeningenquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey.Hoe komt het dat je zo'n pijn hebt? Veel gedaan vandaag?
ja heb echt de hele middag op de bank gelegenquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:27 schreef Bengeltje het volgende:
Dat zal het waarschijnlijk zijn.Balen zeg, dat zoiets toch weer meer pijn naar boven brengt.
Rustig dagje ervan gemaakt verder?
Zeker proberen, maar niet te ver erin gaan.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja heb echt de hele middag op de bank gelegen
zou vanavond naar een verjaardag maar weet nog niet of ik mee ga
stomme is dat ik weet dat ik door de afbouw meer krampen krijg maar toch moet het eraf
dus het is dubbelop, meer kramp = meer pijn, minder medicatie = meer pijn
maar ja volgens behandeling moeten de krampen over gaan door meer goed te bewegen
dus we zullen zien, ik moet het in ieder geval 2 weken van mezelf proberen
quote:
quote:
ik doe mn best anders zo weer een dosis er boven op en een ander afbouwen op niet meteen 3 x per dagquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker proberen, maar niet te ver erin gaan.
Hoiquote:
quote:
Hallo Speedyquote:
Neequote:Op zaterdag 1 november 2008 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hallo Speedy
Ben jij weleens in het Eise Eisinga planetarium geweest?Dat is tof!
Smeer emquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:41 schreef Sjowhan het volgende:
Ben er ook weer
.......boeiend.......
Ben best wel moe dus nu
Dat is kei cool, in Franeker. Heul niet ver weg ook voor jou.quote:
Yepquote:En reis je nog steeds met treinen?
Oke en wat versta jij onder coolquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is kei cool, in Franeker. Heul niet ver weg ook voor jou.
[..]
Yep
Hmmz maar eens dagje mee pikkenquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.planetarium-friesland.nl/
Wat heb ik je nu gezegt?quote:
quote:
Dat wat bengel zegt. Kinderachtige gedrag van je, ga eens een beetje volwassen gedragen ofzo.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat doe jij maar bot, heb je geen baby om naar te kijken??
En leer Nederlands, gezegt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Dat wat bengel zegt. Kinderachtige gedrag van je, ga eens een beetje volwassen gedragen ofzo.
Daar let ik niet op, aangezien 't ook een aangeboren afwijking kan zijn (boehoehoe ik ben dyslectischquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En leer Nederlands, gezegt.Djees.
Ehm.. Jij begon met 'Smeer em'. Die reactie (en trouwens ook 'boeiend...') had écht niet gehoeven.quote:
Opgefokt? Jij komt na weet ik veel hoelang weer eens kijken. (echt fun hoor, daar niet van.)quote:
Vroeg me ook al af waarom die opmerkingen nodig waren.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ehm.. Jij begon met 'Smeer em'. Die reactie (en trouwens ook 'boeiend...') had écht niet gehoeven.
Hmmz we hebben hier laminaat liggenquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:41 schreef Sjowhan het volgende:
Ben er ook weer
Vanmiddag eerst naar flatje geweest, toen naar ouders broodje gegeten. Daarna boodschapjes gedaan, en toen weer terug naar ouders om weer langs flatje te gaan om de grootte op te meten voor laminaat/zeil/vloerbedekking etc, en toen naar de bouwmarkt om ideeën op te doen.
Ben best wel moe dus nu
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
Goh, echt gezellig hier, t is weer standaarddus
Pizza bestellen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb best wel zin om iets te eten, maar niet om het te maken
Kant en klaren bakjes eten ook niet?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb best wel zin om iets te eten, maar niet om het te maken
Ook op optiequote:
Zal ik het anders even duidelijk omschrijvenquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ja Marc dit hebben we nu net nodig.
Je bent een schatje. Dankje voor je fijne input.
Laat het hangequote:Op zaterdag 1 november 2008 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal ik het anders even duidelijk omschrijven
Nee, lief zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal ik het anders even duidelijk omschrijven
Brand je je vingers niet aan het blik straksquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens een blik ravioli opwarmen
Heb je nog voorkeur voor soort strop?quote:
Open maken eerst en in een pannetje doen, snij je vingers niet aan het blik.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens een blik ravioli opwarmen
Ga je SpeedyGJ ophangen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je nog voorkeur voor soort strop?
Nee dank jequote:Op zaterdag 1 november 2008 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je nog voorkeur voor soort strop?
Oke, dan pak ik gewoon de eerste die ik tegen komquote:
Je rook het dat je nodig was?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:14 schreef Pheno het volgende:
Jullie gezellige pinguin is weer in het midden![]()
Zoiets, denk ik.quote:
Een stropdas?quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, dan pak ik gewoon de eerste die ik tegen kom
Meestal niet, eigenlijk. Of heeft er iemand hier een doerian op?quote:
Je kan 't toch welquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hmmz we hebben hier laminaat liggenin Dokkum had ik zeil maar zou voor mijn leven geen zeil meer willen hebben
lamitaat
!!!!! dus ga je gang en klus erop af, daar wordt je pas moe van
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meestal niet, eigenlijk. Of heeft er iemand hier een doerian op?
Prima joh, als jij daar in hangen wilquote:
Zeker welquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan 't toch wel
Heb nu ook laminaat liggen in 't appartement waar ik vanuit vertrek, en wil 't zeker ook wel in mijn 'eigen' huurwoning. Enkel heb je 't in alle soorten en maten (en kosten
) dus moet daar nog een middenrif in vinden zodat de kosten niet te hoog worden..
Waarschijnlijk zal de slaapkamer voorzien worden van tapijt, vanwege de warmte-eigenschap
quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima joh, als jij daar in hangen wil
Wat een goed ideequote:Op zaterdag 1 november 2008 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Open maken eerst en in een pannetje doen, snij je vingers niet aan het blik.
Naja, laat ik het zo zeggen dat ik waarschijnlijk het meeste geld bij mijn ouders moet lenenquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeker wel
Ah oke, ja de kosten moeten natuurlijk ook niet te hoog liggen heik ken het hele verhaal, deze woning heeft me een rip uit mijn lijf gekost, had ik wel 2 weken voor op vakantie kunnen gaan
boven hebben we zelf ook tapijt liggen, zelfs op zolder
Hoogpolig tapijt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je kan 't toch wel
Heb nu ook laminaat liggen in 't appartement waar ik vanuit vertrek, en wil 't zeker ook wel in mijn 'eigen' huurwoning. Enkel heb je 't in alle soorten en maten (en kosten
) dus moet daar nog een middenrif in vinden zodat de kosten niet te hoog worden..
Waarschijnlijk zal de slaapkamer voorzien worden van tapijt, vanwege de warmte-eigenschap
Je gaat wel nu heel hard Bengelquote:
Neequote:Op zaterdag 1 november 2008 22:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor een pinguin misschien wel??
Rare pinguin danquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor een pinguin misschien wel??
Is een vrouw eens enthousiast, krijgt ze dit.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je gaat wel nu heel hard Bengel. Ik weet 't totaal nog niet, maar denk dat ik wél weet dat er tapijt in komt.
Niet verse vis is voor het plebsquote:
Kan er niets aan doenquote:Op zaterdag 1 november 2008 22:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is een vrouw eens enthousiast, krijgt ze dit.
True, zo had ik het niet gelezen, u heeft gelijk. o Pinguin.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:06 schreef Pheno het volgende:
Staat dat er dan. Als er nu een komma tussen niet en verse had gestaan.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |