Dat klopt.quote:
Thuis zijn en gezwommen hebben is nog VEEL okeejerquote:
Tsss, 't werd tijd ook dat je eens wat aan je lijn ging doen jij.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:14 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga morgen weer sporten. Sinds tijden.
Thuis kunnen zwemmen is okeejst.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thuis zijn en gezwommen hebben is nog VEEL okeejer
In het bad. Zwaar okay.quote:
Ik zou als ik haar was ook gaan Sonja Bakkeren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsss, 't werd tijd ook dat je eens wat aan je lijn ging doen jij.
1 melbatoastje mag je. En een blaadje sla.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:22 schreef Kuukske het volgende:
Speaking of which, ik heb wel honger.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
1 melbatoastje mag je. En een blaadje sla.
Ik heb gewoon van die diepvriesmeuk. Handige portiesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga straks voor de derde dag op rij rode kool eten![]()
Maandag prakkie van mama meegekregen
Tuulk!quote:
Goed spul, dat fisherman friends.quote:
Geen idee, maar het kan zeker snellerquote:
Of hij fokt mobiel op de hardloopband op de sportschoolquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nu al? Dan heb je wel héél hard gelopen!
5km in 25 minuten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nu al? Dan heb je wel héél hard gelopen!
Nog even en ik zie hem de zeven heuvelenloop doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan heb je wel aardig doorgelopen ja!
Ik heb eindelijk weer iets in sport gevonden wat me boeit dus jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:05 schreef draculettetje het volgende:
hard lopen vanavond was dus wel geslaagd?!
da's mooi!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk weer iets in sport gevonden wat me boeit dus ja
ik zou eigenlijk wel weer heel graag willen sportenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:08 schreef Pheno het volgende:
Ik moet weer eens gaan sporten, maar er zijn nog wat beren op de weg
Rennen enzo gaat lastig?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:08 schreef Pheno het volgende:
Ik moet weer eens gaan sporten, maar er zijn nog wat beren op de weg
Nogal. En nu mijn arm ook al lastig aan het doen is werkt dat ook niet echt mee om te gaan sporten.quote:
ben wel heel benieuwd ja als ik weer eens een poging kan wagenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:18 schreef Pheno het volgende:
Ik wete niet wanneer ik kan, laatst weer gepoogd, maar het is gewoon niet meer zoals vroeger.
Hebben ze bij het ziekenhuis geen suggesties?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal. En nu mijn arm ook al lastig aan het doen is werkt dat ook niet echt mee om te gaan sporten.
Nee. Die hoeven mij niet meer te zien.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Hebben ze bij het ziekenhuis geen suggesties?
Weelicht is het de moeite waard om eens na te vragen voor sporten die je wel kunt doen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee. Die hoeven mij niet meer te zien.
doe jij eens reageren andersquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Weelicht is het de moeite waard om eens na te vragen voor sporten die je wel kunt doen?
Morgenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
doe jij eens reageren anders
tevens, goede avond allemaal
hebben jullie ook de griep prik gehad?
Ik moest gisteren om 22:00 alweer krabbenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:21 schreef Kinnebakkes het volgende:
hoefde niet te krabben
zat al om 4.45 in auto
![]()
Ik heb ook zon hoes vannacht op me auto gelegd, maar dat is puur omdat ik er aan dachtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:21 schreef Pheno het volgende:
Ik ben al op mijn werk. Zonder krabben. Gewoon karton of hoes op je raam leggen: klaar is Kees.
Waarom 90% van Nederland dat niet doet, snap ik niet. Je kunt wel zien dat het onderwijs hard achteruit is gegaan
Inderdaad, gewoon gaan fietsen. Dan heb je nergens last van.quote:
Fietsenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon gaan fietsen. Dan heb je nergens last van.
Mits lekker weerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon gaan fietsen. Dan heb je nergens last van.
Ik moet er 60km, daarom doe ik maar een rondje bij ons door het parkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:55 schreef Pheno het volgende:
Ja, laat ik eens 75km gaan hardlopen naar mijn werkMet schoenen van de zaak!
gelukkig weer een stuk beterquote:
in ieder geval de goede kant op dus!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
gelukkig weer een stuk beter
geen buikkrampen meer, en kan weer gewoon wat met kleine beetje eten
nu nog geen pijn meer in de longen met ademen en t is weer helemaal top hier
Goed om te horenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Stoppen met ademen is geen optiequote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
True.quote:
Ik dacht dat stoppen met eten ook een goede was bij mij, bleek toch van niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt slim inderdaad
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht dat stoppen met eten ook een goede was bij mij, bleek toch van niet.
Last aan je hand?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:19 schreef Pheno het volgende:
Al heb ik volgens mij wel iets gevonden wat de klachten uitlokt. Tenminste, dat denk ik. Dat gaan we op vrijdagavond maar weer eens eten, eens kijken of ik die avond en zaterdags weer last krijg.
is wel een vervelende manier om er achter te komen maar ik zou inderdaad ook niet anders weten hoe je dat anders kan testenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:19 schreef Pheno het volgende:
Al heb ik volgens mij wel iets gevonden wat de klachten uitlokt. Tenminste, dat denk ik. Dat gaan we op vrijdagavond maar weer eens eten, eens kijken of ik die avond en zaterdags weer last krijg.
Nee, dit ging om de darmen. Die hand is een kwestie van gewoon mee doorlopen en dan zou het over moeten gaan. Omdat ik geen krachtverlies heb verwacht hij geen blablabla (naam kwijt) tunnel syndroom.quote:
op zich wel fijn denk ik geen tunnel syndroom want dat is echt klotequote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dit ging om de darmen. Die hand is een kwestie van gewoon mee doorlopen en dan zou het over moeten gaan. Omdat ik geen krachtverlies heb verwacht hij geen blablabla (naam kwijt) tunnel syndroom.
Over een half jaar ga ik dus wel weer fietsen denk ikquote:
Das goed nieuwsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Waarom is er eigenlijk geen lunchkoek of dinerkoekquote:
Inderdaad niet doen zo vroeg op de morgen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:49 schreef Kuukske het volgende:
Niet van die moeilijke vragen stellen.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:49 schreef Kuukske het volgende:
Niet van die moeilijke vragen stellen.
Sorryquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Inderdaad niet doen zo vroeg op de morgen.
Je hebt nu een multiquotescript?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:54 schreef qu63 het volgende:
Zie je, ik kan ook best 2 quotes in 1 post doen
Oh, die zit niet in mijn layout.quote:
Je kan overstappenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |