Ken je Super Mario?quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
het is vast weer iets quasi spitsvondigs over de kredietcrisis.
Dat zou kunnen, maar ik wacht nog even.quote:
Paper Mario screenshotquote:
Lekker!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:18 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie.![]()
Ik heb een mixer gekocht, kan straks cake maken.
Citroencake.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Lekker!
Wat voor een cake wordt het?
Het was moeilijk accepteren he dat Sinterklaas er niet meer is.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:57 schreef mcDavid het volgende:
THE CAKE IS A LIE!
THE CAKE IS A LIE!
THE CAKE IS A LIE!
THE CAKE IS A LIE!
THE CAKE IS A LIE!
THE CAKE IS A LIE!
THE CAKE IS A LIE!
THE CAKE IS A LIE!
Nooit gegeten eigenlijk..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Citroencake.Vind ik lekker.
En de jongens zijn er niet, dus ik kan lekker alles zelf opeten.
Strakjes maken, en dan vanavond voor de buis, warme chocomelk, cake en een zwijmelfilm.quote:
Ik heb net ook chocomelk gehadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Strakjes maken, en dan vanavond voor de buis, warme chocomelk, cake en een zwijmelfilm.![]()
Perfecte vrouwen avond.
Die op mijn werk uit de automaat is wel erg lekker, maar vanavond maak ik met echte cacao.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb net ook chocomelk gehad
Helaas wel automatenchocomelk
Hier was het waterige DE chocoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die op mijn werk uit de automaat is wel erg lekker, maar vanavond maak ik met echte cacao.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hier was het waterige DE choco
Bensdorp cacao?Dat kwam altijd uit Bussum, kon het thuis soms gewoon ruiken!
Als je tijd hebt om dat te zeggen heb je het niet zo heel drukquote:
Blooker is van Bensdorpquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is ook lekker.met een scheutje koffiemelk om er eerst een papje van te maken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bensdorpquote:In 1962 werd Blooker overgenomen, een cacao- en chocoladefabriek uit Amsterdam. Deze Amsterdamse fabriek werd na overname direct gesloten, en ook hiervan werd de productie overgeheveld naar Bussum.
Dan heb ik dus de echte.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Blooker is van Bensdorp
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bensdorp
Geniet er dan maar vanquote:
Oh, lama's. Bij voorbaat niet grappig.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:00 schreef mcDavid het volgende:
Zul je zien, kent iedereen hem al ofzo [ afbeelding ]
Ergens heb ik heul geen zin om te klikkenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, lama's. Bij voorbaat niet grappig.
Nee, maar ik zou niet kunnen lachen om die nonhumor.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:27 schreef mcDavid het volgende:
Stelletje depressievo's
Depressivoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:30 schreef mcDavid het volgende:
-edit-
oh hij was de eerste keer wél goed gepost
traag kutfok
Je hebt het nieteens bekeken!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 @ 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou niet kunnen lachen om die nonhumor.
Dus nu weet je daar alles over?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Grappig, die nieuwsitems bij Yahoo Sports![]()
American Football interesseert me geen ene barst, dus daar weet ik ook niks van, dus die telegramstijlkoppen begrijp ik nooitDUS daar klik ik altijd op. Toch ff weten van "WTF GAAT dit over?
"
Dus dan lijkt het alsof ik daar juist kei in geīnteresseerd ben waardoor ik alleen maar meer van die dingen krijg
Ik zie lama's , dan stop ik alquote:
Nou, steeds meer ja. Ik had nog nooit gehoord van een Defensive End, een Wide Receiver, of LaDainian Tomlinson. Niet dat ik daar op zat te wachten op zich, maar okeequote:
Vertel.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, steeds meer ja. Ik had nog nooit gehoord van een Defensive End, een Wide Receiver, of LaDainian Tomlinson. Niet dat ik daar op zat te wachten op zich, maar okee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |