Briljant. Ik krijg er tranen in m'n ogen van.quote:
Die laatste is geniaalquote:Op dinsdag 16 december 2008 23:49 schreef zakjapannertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Paul Krugman, vermaard Amerikaans econoomquote:Op woensdag 17 december 2008 12:00 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Die laatste is geniaal![]()
Bij de 2e, wie is die man die op het politiebureau binnenkomt?
thnx, nu snap ik m beter. Net een artikel van hem gevonden via wikipedia uit 2005 waarin hij de huizenbubble ziet aankomen en een verslechtering van de economische situatie in de VS.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:39 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Paul Krugman, vermaard Amerikaans econoom
Idd die is erg goedquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:49 schreef vipergts het volgende:
die robot die dat geld pakken prachtig
x2 !!quote:Op woensdag 17 december 2008 09:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Briljant. Ik krijg er tranen in m'n ogen van.![]()
Doet mij denken aan de vergrijzing in Nederland. Ook een piramide-spel die op den duur gaat instorten.quote:
quote:
quote:
Ik heb er even op gezocht deze rond 1993 (15 jaar oud) gemaakt moet zijn.quote:Op maandag 29 december 2008 19:16 schreef Zero2Nine het volgende:
Het grappige is dat die Calvin & Hobbes al best oud is (de laatste zijn in 95 getekend). Ik heb m hier ook ergens liggen, weet alleen niet precies in welk album die staat.
Die laatstequote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:04 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi weer gegevenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ehmm ik weet niet of hij hier goed staatMaar ik vond nog wat oude foto's waar wel wat toepasselijks mee kon
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ehmm ik weet niet of hij hier goed staatMaar ik vond nog wat oude foto's waar wel wat toepasselijks mee kon
[ afbeelding ]
Laat wel precies zien wat er nu gebeurdquote:
quote:
De 5e is erg sterk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:15 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toevoeging:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:26 schreef DiRadical het volgende:
Bedrijfslogo's in na de crisis
De hele lijst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel erg goedquote:Op woensdag 11 februari 2009 11:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Toevoeging:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef pberends het volgende:
Geen cartoon, maar goed:
[ afbeelding ]
Mooie banner.
quote:Bos: geen zorgen over ING
30-09-2008
Ondanks de grote problemen in de financiėle wereld staan er in Nederland geen banken onder verscherpt toezicht. Hij zei zich ook geen enkele zorgen te maken over bankverzekeraar ING. "Dat is een buitengewoon gezonde instelling'', aldus de bewindsman.
Bos benadrukte opnieuw dat de situatie in de Verenigde Staten niet te vergelijken is met die in Nederland, waar onder meer het toezicht veel beter geregeld is.
Waarschijnlijk hebben ze veel belegd in aandelen INGquote:Op vrijdag 20 februari 2009 12:03 schreef pberends het volgende:
Geen cartoon, maar goed:
[ afbeelding ]
Mooie banner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |