de bal wou er gewoon niet in...quote:Op maandag 3 november 2008 17:24 schreef versteegrob het volgende:
Pech? 1 keer de lat raken is gelijk aan pech?
Als Kufo of Douglas die bal voor de goal een beetje fatsoenlijk raken, of uberhaupt met de voet naar de bal gaan i.p.v. met het hoofd kun je ze tellen. Waren wat mij betreft 100% kansen. Dat je ze dan niet afmaakt kun je pech noemen. Maar geluk dwing je zeker op zulke momenten gewoon zelf af, door de bal goed te raken. Wat mij betreft wint Ajax ook terecht, omdat zij dat wel deden.quote:Op zondag 2 november 2008 18:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Van al die kansen die je noemt vond ik alleen die van Elia, Huysegems en Tiote 100% kansen.
En ja ik heb heel de wedstrijd gezien.
Elia had gewoon moeten gaan liggen dan had hij een strafschop gekregen maar hij is toch te onervaren om dat te doen en ging toch liever voor eigen succes.
Meh, vind niet dat je dat 100% kansen kunt noemen. Nu zijn het meer mogelijkheden. Had Kufo die bal geraakt en haalt Vermeer hem met een schijnbaar onmogelijke redding eruit kan je spreken van een 100% kans.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:30 schreef Solstice het volgende:
[..]
Als Kufo of Douglas die bal voor de goal een beetje fatsoenlijk raken, of uberhaupt met de voet naar de bal gaan i.p.v. met het hoofd kun je ze tellen. Waren wat mij betreft 100% kansen. Dat je ze dan niet afmaakt kun je pech noemen. Maar geluk dwing je zeker op zulke momenten gewoon zelf af, door de bal goed te raken. Wat mij betreft wint Ajax ook terecht, omdat zij dat wel deden.
iddquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:21 schreef Kerdaben het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/?page=1&cat=1&id=89792
Dat is nog eens clubliefde.
Vanmorgen ook bij Giel op 3FM: http://giel.vara.nl/Kijken-Luisteren.250.0.html
Da's geen clubliefde, da's gewoon stom.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:21 schreef Kerdaben het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/?page=1&cat=1&id=89792
Dat is nog eens clubliefde.
Vanmorgen ook bij Giel op 3FM: http://giel.vara.nl/Kijken-Luisteren.250.0.html
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:24 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Da's geen clubliefde, da's gewoon stom.
Dat gaat hem denk ik ook nog wel wordenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:40 schreef Lamzak_ het volgende:
Geboekt voor parijs
Het is in het geval van Huysegems gewoon onkunde heb ik het idee. Een koelbloedige aanvaller schuift hem rustig in de lange hoek.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:03 schreef Moody het volgende:
Wel cru dat persé Huysegems die kans moest krijgen in de 92e minuut. Hij heeft vaker grote belangrijke kansen gemist dit seizoen.
Ik hoop dat er niks van waar is, zeer goede voetballer vind ik hetquote:Eljero Elia (foto, midden) bevalt Arsène Wenger. De coach van Arsenal zou gisteren zijn gespot in het City of Manchester Stadium waar FC Twente het opnam tegen gastheer Manchester City. De rappe buitenspeler van de Enschedeërs maakte het rechtsback Pablo Zabaleta diverse keren bijzonder lastig, en liet zich eveneens geleden door de gelijkmaker (1-1) in het met 3-2 verloren duel binnen te schieten. (Diverse Engelse tabloids)
Ach en als het wel zo is hoop ik dat het contract nog wel even verlengt wordt tot 2012 of 2013. Hier moet je optimaal gebruik van maken aangezien je em toch niet kunt houden.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er niks van waar is, zeer goede voetballer vind ik het
De vraag is of Elia dat wil natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2008 12:58 schreef poehej het volgende:
[..]
Ach en als het wel zo is hoop ik dat het contract nog wel even verlengt wordt tot 2012 of 2013. Hier moet je optimaal gebruik van maken aangezien je em toch niet kunt houden.
Ik denk dat hij wel bijtekent.. Waarom zou hij het niet doen? Weggaan doet hij toch wel en ik denk dat hij het niet erg vind dat Twente er ook nog een slaatje uit wil slaan. Maar dat kan ik natuurlijk ook mis hebben. Ik hoop wel dat hij blijft natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
De vraag is of Elia dat wil natuurlijk.
Omdat voetballers vaak ook aan hun eigen belang denken. Als hij niet gaat bijtekenen dan hoeven clubs die interesse tonen waarschijnlijk minder geld op tafel te leggen waardoor hij makkelijker kan vertrekken. Als hij bijtekent dan laat FC Twente hem een stuk minder snel gaan en hebben clubs misschien de neiging om nog even de kat uit de boom te kijken om te zien of hij zich niet beter gaat ontwikkelen. In die tijd breekt hij misschien wel zijn been waardoor hij nooit meer kan voetballen of zijn ontwikkeling stagneert.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:54 schreef poehej het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel bijtekent.. Waarom zou hij het niet doen?
nog in old trafford geweest?quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:12 schreef Dos37 het volgende:
Waren een paar mooie dagen in Manchester
Wat een stad zeg, geniaal
Zeker ging mooiquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:49 schreef 9christensen het volgende:
[..]
nog in old trafford geweest?
quote:
quote:Elia ----------Arnautovic --------- Perez
------- Janssen ------- Kufo
----------------- Brama ------------------
Braafheid - WIelaert - Douglas - Stam
---------------Boschker------------------
dat lijkt me geen goede bezettingquote:Op zondag 9 november 2008 18:25 schreef Moody het volgende:
Kufo speelde in zijn rol aardig, maar hij zal weinig naar scoren als dit zijn rol is dit seizoen.
Het lijkt ook dat hij niet helemaal tevreden is in deze rol.
Dit lijkt me een goed elftal. Gewoon je beste spelers opstellen.
Kufo en Perez kunnen af en toe switchen.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |