1 2 3 4 5 6 7 | Geboortedatum: 13 februari 1987 Geboorteplaats: Voorburg, Nederland Been: Rechts Rugnummer: 15 Positie: Aanvaller / Vleugelspeler Contract tot: 2010 |
Ja joh, foei zegquote:Op donderdag 6 november 2008 23:09 schreef Fortitudo het volgende:
hij heeft alleen een tattoo in zn nek, dat is minder
Zolang er maar geen gelimiteerde transfersom word opgenomen in zijn contract.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:15 schreef Blawh het volgende:
Hij was destijds transfervrij toch? Dan kan het een lekkere klapper worden. Joop zei dat hij goede hoop had dat FC Twente deze week nog rond zou komen met Elia, ik hoop voor ze dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Hij ligt nu nog tot 2010 vast, maar een verlenging tot 2012 zou nog wat lekkerder cashen zijn.
Joop had toch beloofd niet meer met gelimiteerde clausules te werken?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:00 schreef RobbieT het volgende:
[..]
Zolang er maar geen gelimiteerde transfersom word opgenomen in zijn contract.
Nee..En exacte bedragen weet je dus niet..Maar volgens de geruchten had een Luke dat ook..quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Joop had toch beloofd niet meer met gelimiteerde clausules te werken?
Dit gaat wel erg ver.quote:Volgens AS deed de linkerspits ‘bij vlagen denken aan Thierry Henry’
quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit gaat wel erg ver.![]()
Desondanks ik 'm kan uitkotsen is ie tot dusver wel lekker op dreef ja. Ben benieuwd waar dit gaat eindigen.
Rajcomar is nu wel held in IJlandquote:Op donderdag 6 november 2008 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Oranje komt er zeker een keer aan. Wat Blawh zegt had ik ook, ik heb deze potentie niet gezien. Toen PSV interesse had dacht ik: huh, die gast van Den Haag is maar matig. Ik vond hem toen een gevalletje Rajcomar en dat is niet positief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |