Vind je?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:27 schreef Adelante het volgende:
wat gaaf dat rode behang
succes met klussen
Ja inderdaad!! Ik ook!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:26 schreef DonJames het volgende:
Dat rode behang in de hal is engzo stel ik me de hel voor
![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:20 schreef leonieke het volgende:
Succes met klussen SjowhanZiet er alleszins een heel ruim appartement uit
D'r zit inderdaad een sloot achterquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 04:33 schreef draculettetje het volgende:
succes met klussen
en volgens mij ook wel een leuk uitzicht met vijver(?) en die boom!
Er zaten 'maar' 3 lagen in totaal op. Ik wilde 't eerst oververven, maar heb toch maar gekozen (aangezien een stukje behang aan de onderkant al behoorlijk makkelijk eraf ging) om het hele gedoe eraf te halen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:16 schreef jaeuh het volgende:
En nu hopen dat er onder dat mooie behang niet nog 5 lagen zitten![]()
Hadden wij met verhuizing waar oudere mensen in hadden gewoond, wat een drama!!
Succes met opknappen
't Viel mij wel mee eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:46 schreef phluphy het volgende:
JeujDat ziet er al beter uit!
Vind je het ook zo'n rotklus om het afgehaalde behang in vuilniszakken te proppen, vooral als het nog nat is?
Zeker, en nu nog de restquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:48 schreef draculettetje het volgende:
da's al een hele andere woonkamer!
en 26 november verhuizen!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:15 schreef Kuukske het volgende:
Gefeliciteerd Sjow! Succes met klussen!
quote:
Je bent het stukje achter de kachel onder het raam vergeten!quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:26 schreef Sjowhan het volgende:
Eerst een foto-update maar:
Woonkamer geheel behang-gestript:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de grote slaapkamer:
[ afbeelding ]
Vandaag de grote slaapkamer geheel schoongemaakt, en 's middags het plafond van de eerste laag op waterbasis-latex voorzien. Volgens de emmer (hema) zou 't 40-50m2 moeten beslaan, maar dat ga ik echt de tweede keer niet redden.
Dus heb bij de hema nog een tweede emmer gehaald waardoor ik zeker morgen genoeg heb.
Voor de rest zal ik morgen ook beginnen met het schuren van de plinten/het kozijn en stukjes in het woonkamer.
Verhuizers zijn ook al besteld, op 26-11 zal ik gaan verhuizen
Dat hebben we er inmiddels al weggehaaldquote:Op maandag 17 november 2008 12:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je bent het stukje achter de kachel onder het raam vergeten!
Af is het sowieso niet, ik heb ervoor gekozen om enkel de slaapkamer en woonkamer/hal in orde te maken (dat er in ieder geval op gelopen kan worden).quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:02 schreef Vonkenboer het volgende:
Nog acht dagen voor de verhuizing ! Is de woning al bijna af ?
Verkapte "de volgende lounge-meet is bij sjowhan"-postquote:Op donderdag 20 november 2008 @ 14:55 schreef qu63 het volgende:
Wordt de keuken ook een eetkeuken? Je hebt er iig wel genoeg ruimte(of zie ik dat verkeerd?)
Dat is wel het idee, maar zit er nog over te twijfelenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:55 schreef qu63 het volgende:
Wordt de keuken ook een eetkeuken? Je hebt er iig wel genoeg ruimte(of zie ik dat verkeerd?)
Afhaal voor een week is niet al te ernstigquote:Op donderdag 20 november 2008 09:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Af is het sowieso niet, ik heb ervoor gekozen om enkel de slaapkamer en woonkamer/hal in orde te maken (dat er in ieder geval op gelopen kan worden).
Keuken is nog geen optie aangezien pas volgende week daar gewerkt wordt door de woningstichting.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Afhaal voor een week is niet al te ernstig
Als je mij maar niet komt spammenquote:Op woensdag 26 november 2008 13:28 schreef Houtspeer het volgende:
Wat mooi.
Enne, ik weet ook al waar het is
O-M-Gquote:Op donderdag 4 december 2008 17:44 schreef mcDavid het volgende:
Waar is die überhippe kraan-aan-tuinslangen gebleven?Gefeliciteerd gast!
De vrachtwagen was niet geheel vol, maar we zouden weer dagen bezig zijn met het verhuizen naar het nieuwe adres. Dit was wel zo makkelijk, en binnen een halve dag gepiept. Rond 11:30uur waren ze klaar op het nieuwe adres, inclusief een korte koffiepauzequote:Op donderdag 4 december 2008 17:51 schreef leonieke het volgende:
Wauw! Wauw! Wauw hoor
Hoeveel dozen had je zo te verhuizen?
Goed opgemerktquote:Op donderdag 4 december 2008 19:02 schreef ROG het volgende:
Je keuken heeft een afwijkende (ingefreesde) greep, why's that?
Oh ik dacht je hebt een vaatwasser!quote:Op donderdag 4 december 2008 @ 19:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goed opgemerkt![]()
Dit kastdeurtje wordt nog vervangen. Of 't een logistiek probleem was, of dat ze 't verkeerd besteld hebben, laat ik in het midden. Maar het deurtje klopt inderdaad niet.
Overigens ook de kraan; ik had een andere besteld, dus daar moet ik nog achteraan
Dat was mijn eerste gedachte ook, dat de keukenverkoper een dergelijke greep steviger achtte o.i.d., totdat ik zag dat 'ie onder de gootsteen zat.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh ik dacht je hebt een vaatwasser!
Helaasquote:Op donderdag 4 december 2008 19:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh ik dacht je hebt een vaatwasser!
't Is een idee, maar denk dat ik 't licht laat blijven. Ben daar nog niet helemaal uit wat ik precies wil met de murenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:20 schreef ROG het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte ook, dat de keukenverkoper een dergelijke greep steviger achtte o.i.d., totdat ik zag dat 'ie onder de gootsteen zat.Mooie keuken verder, wellicht is wat grijs op de muren nog een idee?
Natuurlijk.. Ik zal blijven klussen en het topic updaten als ik weer wat af hebquote:Op donderdag 4 december 2008 20:26 schreef phluphy het volgende:
Je laat toch ook nog ooit de helemaal-klaar-foto's zien?
Ik zit er in mijn eentje. Het zou oorspronkelijk toegewezen worden aan een gezin, maar door het bezit van een koopwoning (althans, dat was wat ik gehoord had van de buurvrouw) is de 'deal' niet doorgegaan.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:43 schreef trifko het volgende:
Sjowhan, heb je een groot gezin ofzo, doen ze niet moeilijk over een 4 kamer flat in Utrecht, is dat in Utrecht anders geregeld als in Amsterdam? Ik weet niet precies hoe het in Amsterdam is geregeld, maar volgens mij mag je bij 1 of 2 personen max 59m krijgen
Ik woon er alleenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:05 schreef FP128 het volgende:
TS, mooi gedaan hoor zo een flat. Vraagje: Ga je er alleen wonen of krijg je nog Polen als medebewoners.
Je hebt i.i.g een redelijk uitzicht als ik het zo zie.
you lucky bastard..quote:Op maandag 9 maart 2009 15:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zit er in mijn eentje. Het zou oorspronkelijk toegewezen worden aan een gezin, maar door het bezit van een koopwoning (althans, dat was wat ik gehoord had van de buurvrouw) is de 'deal' niet doorgegaan.
Ik was de volgende in de 'wachtrij', en heb dus enorme mazzel gehad om zoiets te krijgen.
Nah, van uitstel komt afstel, laten we 't daarop houdenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:06 schreef JK het volgende:
Doe je alles in delen met wat maanden ertussen?
26m2. Een behoorlijke kamer moet ik zeggenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:41 schreef BadderAapje het volgende:
mag ik je vragen wat de woonoppervlakte van je woonkamer is?
Johquote:
Yupquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:58 schreef Bartjebart het volgende:
Soow heb je die keuken van de woningbouw gekregen?
Das een behoorlijke keuken om te krijgen! Meestal geven ze 3 a 4 onder en bovenkasten met een metalen wafelblad...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
26m2. Een behoorlijke kamer moet ik zeggen.
[..]
Joh. en hoi
[..]
Yup![]()
. Ook helemaal zelf mogen uitzoeken qua kleuren van de kastjes en grepen, en de kraan. Behalve de inbouwapparatuur (gasfornuis, afzuigkap) die moest ik zelf betalen (maar kreeg wel 40% korting hierop)
Mja, volgens mij had die keuken-man mij een beetje gematst, ook omdat ik er veel tijd en geld in moe(s)t steken om het weer leefbaar te maken (zie de eerste foto's, dat ziet er toch niet uitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das een behoorlijke keuken om te krijgen! Meestal geven ze 3 a 4 onder en bovenkasten met een metalen wafelblad...
Maar ziet er goed uit hoor!
Het zag er prima leefbaar uit hoor, zeker voor een woningbouwflat!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:28 schreef Sjowhan het volgende:
Mja, volgens mij had die keuken-man mij een beetje gematst, ook omdat ik er veel tijd en geld in moe(s)t steken om het weer leefbaar te maken (zie de eerste foto's, dat ziet er toch niet uit).
Anyhow, ik ben er nog steeds erg blij mee
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:16 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Het zag er prima leefbaar uit hoor, zeker voor een woningbouwflat!
Ik kan me wel voorstellen dat de kleuren niet helemaal je smaak waren
Ik heb mijn keuken verlengd met een kastje van IKEA voor ongeveer 50.- (niet dezelfde front, maar wit) en heb bij de bouwmarkt een werkblad in dezelfde kleur en dikte gevonden. Heb dus een naad in het werkblad, maar het loopt wel mooi door! (ik heb een laminaat werkblad gekozen ipv het standaard RVS blad)quote:Op zondag 31 mei 2009 00:08 schreef RemcoW85 het volgende:
Gave keuken trouwens..
Ik kreeg zo`n standaardding en werkblad verlengen kost 120 euro per meter. Ook de kastjes krijg je niet onder de 200 euro.. Ziek gewoon, zijn dat echt normale prijzen voor een kastje
?
Ik zal het verder maar niet hebben over andere kranen, strips op de badkamer en verhoging van de toiletpot. Niet dat dat laatste nodig is, maar ik schrok van de prijzen.
Aangezien ik de keuken-man ken, kreeg ik er nog een extra blad bij ookquote:Op zondag 31 mei 2009 00:08 schreef RemcoW85 het volgende:
Gave keuken trouwens..
Ik kreeg zo`n standaardding en werkblad verlengen kost 120 euro per meter. Ook de kastjes krijg je niet onder de 200 euro.. Ziek gewoon, zijn dat echt normale prijzen voor een kastje
?
Nja, zag laatst de prijs van de kraan die ik genomen had bij de Praxis in het krantje staan. 99 euroquote:Ik zal het verder maar niet hebben over andere kranen, strips op de badkamer en verhoging van de toiletpot. Niet dat dat laatste nodig is, maar ik schrok van de prijzen.
Tsjah als je een beetje handig bent en je kunt een soortgelijke kleur kiezen zal het nooit echt opvallen en het scheelt je veel geld.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb mijn keuken verlengd met een kastje van IKEA voor ongeveer 50.- (niet dezelfde front, maar wit) en heb bij de bouwmarkt een werkblad in dezelfde kleur en dikte gevonden. Heb dus een naad in het werkblad, maar het loopt wel mooi door! (ik heb een laminaat werkblad gekozen ipv het standaard RVS blad)
Tijd over om die dingen uit te zoeken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Als je bij deze foto heen en weer scrollt lijkt het of de muur vervormd.
Met andere woorden. Als je heel hard stoned door je woonkamer rent lijkt 't alsof alle muren bewegen.
Ik kom binnenkort wel even blowen, als je dat bedoelt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tijd over om die dingen uit te zoeken?
Is dat een woningstichting keuken?quote:Op donderdag 4 december 2008 17:39 schreef Sjowhan het volgende:
Last but no least, de keuken. 29-11 kon ik deze in gebruik nemen![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |