O-M-Gquote:Op donderdag 4 december 2008 17:44 schreef mcDavid het volgende:
Waar is die überhippe kraan-aan-tuinslangen gebleven?Gefeliciteerd gast!
De vrachtwagen was niet geheel vol, maar we zouden weer dagen bezig zijn met het verhuizen naar het nieuwe adres. Dit was wel zo makkelijk, en binnen een halve dag gepiept. Rond 11:30uur waren ze klaar op het nieuwe adres, inclusief een korte koffiepauzequote:Op donderdag 4 december 2008 17:51 schreef leonieke het volgende:
Wauw! Wauw! Wauw hoor
Hoeveel dozen had je zo te verhuizen?
Goed opgemerktquote:Op donderdag 4 december 2008 19:02 schreef ROG het volgende:
Je keuken heeft een afwijkende (ingefreesde) greep, why's that?
Oh ik dacht je hebt een vaatwasser!quote:Op donderdag 4 december 2008 @ 19:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goed opgemerkt![]()
Dit kastdeurtje wordt nog vervangen. Of 't een logistiek probleem was, of dat ze 't verkeerd besteld hebben, laat ik in het midden. Maar het deurtje klopt inderdaad niet.
Overigens ook de kraan; ik had een andere besteld, dus daar moet ik nog achteraan
Dat was mijn eerste gedachte ook, dat de keukenverkoper een dergelijke greep steviger achtte o.i.d., totdat ik zag dat 'ie onder de gootsteen zat.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh ik dacht je hebt een vaatwasser!
Helaasquote:Op donderdag 4 december 2008 19:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh ik dacht je hebt een vaatwasser!
't Is een idee, maar denk dat ik 't licht laat blijven. Ben daar nog niet helemaal uit wat ik precies wil met de murenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:20 schreef ROG het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte ook, dat de keukenverkoper een dergelijke greep steviger achtte o.i.d., totdat ik zag dat 'ie onder de gootsteen zat.Mooie keuken verder, wellicht is wat grijs op de muren nog een idee?
Natuurlijk.. Ik zal blijven klussen en het topic updaten als ik weer wat af hebquote:Op donderdag 4 december 2008 20:26 schreef phluphy het volgende:
Je laat toch ook nog ooit de helemaal-klaar-foto's zien?
Ik zit er in mijn eentje. Het zou oorspronkelijk toegewezen worden aan een gezin, maar door het bezit van een koopwoning (althans, dat was wat ik gehoord had van de buurvrouw) is de 'deal' niet doorgegaan.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:43 schreef trifko het volgende:
Sjowhan, heb je een groot gezin ofzo, doen ze niet moeilijk over een 4 kamer flat in Utrecht, is dat in Utrecht anders geregeld als in Amsterdam? Ik weet niet precies hoe het in Amsterdam is geregeld, maar volgens mij mag je bij 1 of 2 personen max 59m krijgen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |