Ze krijgen wel extra betaald: ze doen weinig werk en krijgen loon daarvoor!! En ze krijgen extra vrije dagen ook nog!quote:
Onzin.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Eerlijk waar, ik heb het op zijn salarisstrook gezien.
En waar denk je waar ik werkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:16 schreef IQM het volgende:
Ik werk trouwens bij de bank en mag iedere vrijdag een goudstaaf mee naar huis nemen.
Erg geloofwaardig.. Iedereen moet inkomensbelasting te betalen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Eerlijk waar, ik heb het op zijn salarisstrook gezien.
Je beschrijft nu gewoon een typische ambtenaar...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze krijgen wel extra betaald: ze doen weinig werk en krijgen loon daarvoor!! En ze krijgen extra vrije dagen ook nog!
Zolang je ze in je dienstauto rijdt niet neequote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:18 schreef Biancavia het volgende:
En ik werk bij de politie en ik hoef nooit boetes te betalen.
Sociale werkplaats?quote:
Jij zit nog op de middelbare school, pauper!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:13 schreef JortK het volgende:
Ik sprak zojuist een oud collega van me, die is bij de belastingdienst gaan werken om daar mee te helpen de automatiserings nachtmerrie te verhelpen.
Nou blijkt dat wanneer je bij de belastingdienst werkt je als werknemer geen belasting hoeft te betalen over je salaris!?!?!![]()
![]()
Klacht: Hypocriete kut organisaties die zichzelf voortrekken
En blijkbaar gebeurd dat dus niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:19 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Erg geloofwaardig.. Iedereen (hoort) inkomensbelasting te betalen.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:19 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik werk bij de Playboy en mag gratis de centerfolds neuken
Je kolft bijstandmoeders?quote:
Je bent ontslagen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:20 schreef Oksel het volgende:
Ik werkte bij de Ferrari dealer.. je raadt het al..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |