Er gaat niets boven houtskool. Dat weet je toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg je hebt toch wel een grillpan ?
ja succes met houtskool binnenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:39 schreef kin238 het volgende:
[..]
Er gaat niets boven houtskool. Dat weet je toch?
nee geeft niet hoor, ik lach er zelf ook om. zijn van die rare dingen in het levenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moest er ineens weer aan denken sorry
Daarom de deksel...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja succes met houtskool binnen
ja en dan speklappen erop.quote:
Ik bedoelde eigenlijk dat je dan de bbq gewoon buiten kan zettenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en dan speklappen erop.
typisch FAIL momentje
Aaaightquote:
haha miscommunicatiequote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:43 schreef kin238 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je dan de bbq gewoon buiten kan zetten
Die van debbie toch..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik stem voor vrouwenbillen in de OP
dat klinkt niet echt hoopvolquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:33 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Altijd ideaal.. Ik moet maar afwachten wat ik vanvaond krijg :S
zeg dat danquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:43 schreef kin238 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je dan de bbq gewoon buiten kan zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Nee klopt, tis n infoavond incl eten. Maar t gaat om oa amerika en australie...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat klinkt niet echt hoopvol
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:45 schreef renedis het volgende:
stiekem konden crazyessie en RunX elkaar al!
[ afbeelding ]HahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't think, be sure!
Welkequote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik stem voor vrouwenbillen in de OP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]haha. ja photoshop beheers je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
[ afbeelding ]Hahahahaha sjitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BUSTED
Met koniveren is niks mis mee
Is niet lekkerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:46 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nee klopt, tis n infoavond incl eten. Maar t gaat om oa amerika en australie...
Krijg ik nu kangaroo te eten?
of een stukje koalaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:46 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nee klopt, tis n infoavond incl eten. Maar t gaat om oa amerika en australie...
Krijg ik nu kangaroo te eten?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
WelkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't think, be sure!
Denk dat je vanaaf nie zo boeiend vind, meer info qua hotels etc..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
of een stukje koala
maar dat australie klinkt wel interessant eigelijk![]()
heb er familie wonen, heb ze nog nooit gezien hoor. maar wil toch een keertje die kant op eerlijk gezegd
sambal erbij ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:49 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Denk dat je vanaaf nie zo boeiend vind, meer info qua hotels etc..
En omgeving..
En wie weet stukje koala??
Yap Yum!quote:
cheers :wquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:53 schreef Crazyessie het volgende:
ff post wegbrengen en peukie doen..
Tot zo?!
hehe, yep girls like it HOTquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:52 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Yap Yum!
Met n paar druppies tobasco
Lekkah lekkah:D
U know what a girl likes WL
Laterrrrrrr!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:54 schreef kin238 het volgende:
Het was weer productief... Ik ben pleite
Rawrquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de bovenste
zulke billen heeft het vrouwtje van Barra ook heren!
ok renedis , photoshop van debbie met die billen erbij plzquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
de bovenste
zulke billen heeft het vrouwtje van Barra ook heren!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:54 schreef kin238 het volgende:
laterzquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:54 schreef kin238 het volgende:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok renedis , photoshop van debbie met die billen erbij plz
Picture or didnt happendquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
mn andere vrouwtje
die van debs zijn ook lekkerz!!!![]()
godver hoeveel fuckbuddies heb jij wel niet ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
mn andere vrouwtje
die van debs zijn ook lekkerz!!!![]()
Je kan beter vragen hoeveel die er niet heeftquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
godver hoeveel fuckbuddies heb jij wel niet ?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
godver hoeveel fuckbuddies heb jij wel niet ?
cheers gila!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Je kan beter vragen hoeveel die er niet heeft
Anyways ik ben er weer van tussen mensen
Tot morgen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:01 schreef WhiteLightning het volgende:
Ja ik ga ook eens richting de winkels, flesje wijn halen, dan richting ouders![]()
Fijne avond nog mensen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:01 schreef WhiteLightning het volgende:
Ja ik ga ook eens richting de winkels, flesje wijn halen, dan richting ouders![]()
Fijne avond nog mensen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Je kan beter vragen hoeveel die er niet heeft
Anyways ik ben er weer van tussen mensen
Tot morgen
jij ook fijne avond en eet smakelijk!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:01 schreef WhiteLightning het volgende:
Fijne avond nog mensen
Kijk toch nog iemand met verstand hieroquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:07 schreef Crazy-p het volgende:
en toen was het weer wat rustiger.. en die topics na lezen ga ik toch echt niet doen. heb er te veel gemist vandaag
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:08 schreef Crazyessie het volgende:
Barra wat is je voornaam?
Anders dan ben je n oude bekende van me
Die had ook n vriendin.. en n vriendin?
fijne avond Dracu!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:09 schreef draculettetje het volgende:
ik wens jullie allemaal een fijne avond!
ben even richting bank en eten maken enzo
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:11 schreef renedis het volgende:
mensen ik ga naar huis!
mijn laatste fotosoep voor vandaag:
HOOOI
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:09 schreef draculettetje het volgende:
ik wens jullie allemaal een fijne avond!
ben even richting bank en eten maken enzo
K leef met je mee, want mij staat hetzelfde te wachten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:15 schreef Crazy-p het volgende:
nog maar 15 minuten
jammer genoeg staat me nog een zware avond voor de boeg :S maar ja.. overleef ik ook wel weer..
ik moet vanavond naar mn schoonouders.. zou opzich niet zo erg zijn..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:18 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
K leef met je mee, want mij staat hetzelfde te wachten.
Nog een kwartier dan zit mn werkdag erop, maar heb nog een info-avond tot 22.00
met een super-gezellige collega.. NOT *zucht*
Dat ben ik met je eens, dat is idd erg uit zn verband gerukt... Maar dan zit je ook niet met een prettig gevoel vanavond erbij lijkt mij. Vreemd om nu al sinterklaas te vieren terwijl nog niemand in de stemming is..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:20 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik moet vanavond naar mn schoonouders.. zou opzich niet zo erg zijn..
maar nu al Sinterklaas vieren omdat er iemand op het punt van dood gaan staat.. is gewoon ver buiten zn verband gerukt zeg maar :S
dank jequote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:24 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, dat is idd erg uit zn verband gerukt... Maar dan zit je ook niet met een prettig gevoel vanavond erbij lijkt mij. Vreemd om nu al sinterklaas te vieren terwijl nog niemand in de stemming is..
En dan ook nog zo'n beladen avond.. Lastig..
En geestelijk zwaar, dacht ik dat ik het zwaar zou hebben vanavond.. Haha.
Veel sterke in ieder geval!
WHAAHHAHAH!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:11 schreef renedis het volgende:
mensen ik ga naar huis!
mijn laatste fotosoep voor vandaag:
HOOOI
[ afbeelding ]
ja toch... heb hem ook al binnenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:08 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, Farcry2 wordt uitgepakt.
Zal het nog lukken om voor 19:40 te kunnen gamen ????
hehe goedzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:22 schreef Crazy-M het volgende:
Installing
Nog 15 min de tijd
En de install loopt snel
mogguhquote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:08 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen.
O jah, Red alert 3 is ook uit
en GTA4 binnen een maand.
WTF WAAR MOET IK BEGINNEN !!!!
Ik heb hem ook alquote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:16 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh![]()
ps. barra Command And Conquer Red Alert 3-RELOADED
Alweer beter?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:45 schreef Sgele het volgende:
Had je maar een vak moeten leren renedis
Tevens tvp voor zo meteen
Goedemorgenquote:
whahaha of juist nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:45 schreef Sgele het volgende:
Had je maar een vak moeten leren renedis
Tevens tvp voor zo meteen
Ja superquote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoest met beller vandaag?
super is super!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja super
Met mevrouw draakje dan?
Ja is het ookquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
super is super!![]()
hier gaat het zo zn gangetje straks weer zwemmen! wel beter geslapen vannacht!
op zich raak ik er steeds meer aangewendquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja is het ook
Ok danGaat het pittig worden?
Uiteraard, dat is ook de juiste instellingquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich raak ik er steeds meer aangewend
maar sinds ik weer 2x ga merk ik wel dat ik de donderdag moeilijker vind
en ik wil natuurlijk steeds iets verder kunnen!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:15 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Mijn vrije woensdag was een dramaik heb gistermiddag weer eens met me vriend op de EHBO gezeten omdat hij een bijl op zijn voet heeft laten vallen
gelukkig niet met de scherpe kant anders had ie geen poot meer gehad
Ongekendquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:15 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Mijn vrije woensdag was een dramaik heb gistermiddag weer eens met me vriend op de EHBO gezeten omdat hij een bijl op zijn voet heeft laten vallen
lolquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:15 schreef debbie_19 het volgende:
Goedemorgen allen![]()
da's waar maar je kent me he....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Uiteraard, dat is ook de juiste instelling
De koorts is er uit, alleen nog verkoudheidje en wat hoofdpijnquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
De koorts is er uit, alleen nog verkoudheidje en wat hoofdpijn![]()
Goedemorgen allemaal![]()
quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]![]()
![]()
Debbie, heeft jouw vriend een abbo op de EHBO?
Goedemorgen meiske![]()
Gelukkig dat je van je koorts af bent, maar nog wel thuis neem ik aan.quote:
His luck is coming to an endquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:24 schreef debbie_19 het volgende:
[..]mijn vriend is het typje dat nooit ziek is, maar altijd ongelukjes krijgt
maar zo snel achter elkaar heeft
hij dat nog nooit gehad
Haha dat is zoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's waar maar je kent me he....
Mogguh trouwensquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
De koorts is er uit, alleen nog verkoudheidje en wat hoofdpijn![]()
Goedemorgen allemaal![]()
We hebben er bijna 3 uur zitten wachtenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
His luck is coming to an end
Wel klote natuurlijk voor 'm
Ja inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh trouwens
En beter dat dat tenminste over is
Oh joyquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
We hebben er bijna 3 uur zitten wachtener waren mensen met ergere probleempjes natuurlijk.
Dus we zaten daar naar gillende mensen te luisteren enzo
Gelukkig zagen we niksquote:
Volgens mij heb jij die bijl gewoon gegooidquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
maar ja...moet nu vanmiddag wel lekker eerder weg MUAHAHA
Ja zeker manquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja inderdaadNu kan ik tenmiste betaald fokken
Daar alles goed?
Dudequote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij die bijl gewoon gegooid
Relaxedquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker man
Gisteren wezen gamen met Droxz
Had al begrepen dat het om een inenting moest gaan...anders had jij "quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudewie gaat anders met mijn hond naar de dierenarts voor een spuitje
![]()
Neej hij hoeft niet dood...het is een inenting
Mogguh!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Goede morgen allemaal,
anders zegt iemand hier heel geil goede morgen tegen mij
nee, geen kerel
Bedankt manquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Relaxed
Doet je headset het?
gast, telkens als we het over die headset van jou hebben schiet ik in de lach
Morningquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Goede morgen allemaal,
anders zegt iemand hier heel geil goede morgen tegen mij
nee, geen kerel
ja, maar deze is ook nog eens super lekkerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh!
Mja ik had zoiets in de trein net(en nee...ook geen kerel)
Altijd een lachen begin van de dag zo
Ik wist dat ik iets vergeten wasquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, maar deze is ook nog eens super lekker
btw, paar mededelingen
Beller: bedankt voor toevoegen
Ik heb GTA gekocht :p
Runx heeft weer een ps3 **mischien iets voor in de OP
en runx heeft GTA bij zijn ps3
que?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets vergeten was![]()
Schijt een beer in het bos?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
que?
heb je nog niet gedaan dan ?
ik moet ook gta nog eens een keer kopen..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
btw, paar mededelingen
wie is dan TT-DJquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Schijt een beer in het bos?
Nee ben het heeeulemaal vergeten
Ik zit elke ochtend in de trein volgepakt met studenten en stagairesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
btw, paar mededelingen
Beller door de bochtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik wist dat ik iets vergeten was![]()
Ik ben het echt niet hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wie is dan TT-DJ
* -Madskillz28TH realiseert zich in keer wie het is![]()
quote:
Jeweetschquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik zit elke ochtend in de trein volgepakt met studenten en stagairesNiks mis mee
[..]
Beller door de bocht
Dies toch echt allaaaaaaaaaaang gefixedquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Debbie,
hoest met de band van de sukisuki dan ?
Nee..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:47 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
zijn nog mensen dood gegaan in Groningen ?
Yo Gilaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:45 schreef GilaMonyet het volgende:
Een hele goeiemorgen
Hoe gaat het hier in het land van niet werken maar wel fokken!
Mogguh kin..quote:
ahaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee..![]()
Wat men hier een aardbeving/shok noemen wordt in andere landen gewoon een ''grote knal' genoemd..
We zijn niks gewent
Nee niet meer. Ik heb je ook geen kado gestuurd.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mogguh kin..
Nog beetje gegamed? Ik heb nu 2miljoen gold maarja weet niet echt meer wat ik moet doen
ja, weet ik veelquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dies toch echt allaaaaaaaaaaang gefixed
heb ik al verteldquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:49 schreef Runx het volgende:
[..]
aha
hehe ik heb weer een ps3 gekocht na dat die van mij gejat was
en ik heb gta , mensen die een gaystation hebben moeten hun gaypsn naam geven en voeg ik ze ff toe
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:05 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van dinsdag 28 oktober 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 384 GilaMonyet
05. 212 debbie_19
06. 199 Moozzie
11. 139 Droxz.nl
14. 128 Bellerophon
16. 126 draculettetje
22. 108 Runx
23. 105 BarraCupraCuda
25. 103 Sgele
39. 090 -Madskillz28TH
56. 076 WhiteLightning
60. 074 crazy987
72. 066 Da_p00pb0x
86. 057 Crazy-M
Zet- en drukfouten onder voorbehoud.
Je moet nog een trio regelenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:49 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mogguh kin..
Nog beetje gegamed? Ik heb nu 2miljoen gold maarja weet niet echt meer wat ik moet doen
ik denk niet dat ik nog veel op Fok kan, aangezien mijn team "coördinator" weer terug is...ben benieuwd wanneer ik op mijn vingers getikt krijgquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:45 schreef GilaMonyet het volgende:
Een hele goeiemorgen
Hoe gaat het hier in het land van niet werken maar wel fokken!
GRTDOJW Pwnz0rz teh intertubez!quote:
Defcon 1quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:50 schreef Runx het volgende:
kenker ik realiseer me dat ik mijn oorbellen niet in hebkenker .... nu ben ik geen pimp meer
Dudequote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:49 schreef Runx het volgende:
[..]
aha
hehe ik heb weer een ps3 gekocht na dat die van mij gejat was
en ik heb gta , mensen die een gaystation hebben moeten hun gaypsn naam geven en voeg ik ze ff toe
Haha ja..quote:
Epic fail, I haz itquote:
Gilaquote:
OH NOES!! LIEK OMG WTF BBQquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
GRTDOJW Pwnz0rz teh intertubez!
Die's trouwens niet van gisteren
En goedemorgen aan alles wat net binnen komt baggeren![]()
Failing... ur doin' it ritequote:
Damn, die zijn er nog nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Gila![]()
idd, moet van woensdag hebben :p
Jow texas gangstaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Gila![]()
idd, moet van woensdag hebben :p
Godsammequote:
Skilzz i haz themzquote:
wat voor brommer ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:53 schreef crazy987 het volgende:
goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen iedereen
brommer werkt godver*^&!*$&!*#$(^)$!*$!#%(@$ nog steeds nniet
moest weer met de bus
hopen dat ik vandaag wat eerder vrij kan krijgen
Wel een stuk warmer zo, niet?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:53 schreef crazy987 het volgende:
moest weer met de bus
Lolspeak, ur doin it rightquote:
maar heb je ook de Mad Skillz ???quote:
Dan pas?!? Ik heb wel wat beters te doen!!quote:
Beller heeft die term bedacht jeweetsch!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar heb je ook de Mad Skillz ???
Spuit 11 geeft gasquote:
quote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:53 schreef crazy987 het volgende:
moest weer met de bus
het wordt ook met de keer lelijker...quote:
There can be only one...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar heb je ook de Mad Skillz ???
Hotmailquote:
ja iddquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het wordt ook met de keer lelijker...
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:53 schreef crazy987 het volgende:
moest weer met de bus
wat? nee !quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
There can be only one...
[ afbeelding ]
Hotmail faalt aan alle kantenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Het is ook het enige van M$ dat grati$ i$quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
laat me raden?quote:
Jah het is nu ook toegangbaar voor mensen zoals jij en Sgele met dat lettertype de teringquote:
dolfijn email was the bestquote:
Dude, die uitdrukking ken je toch wel?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat? nee !![]()
ik ben de enige
HotFailquote:
Aaaight, Better Gmailquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:57 schreef Runx het volgende:
[..]
dolfijn email was the best
mijn msn is nog @dolfijn ....echt
ja, duhquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude, die uitdrukking ken je toch wel?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah het is nu ook toegangbaar voor mensen zoals jij en Sgele met dat lettertype de tering
quote:
nog wel een paar keer denk ikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]Ik ben niet blind... hoevaak moet ik dat nog zeggen
het is zelfs te groot voor mij die lettertypequote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah het is nu ook toegangbaar voor mensen zoals jij en Sgele met dat lettertype de tering
Dan is het goedquote:
Het is echt niet normaal meerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:59 schreef Runx het volgende:
[..]
het is zelfs te groot voor mij die lettertype
quote:
Gemak dient de mensquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Het is echt niet normaal meer![]()
![]()
Als iemand zijn e-mail leest 200meter verder op
Kan jij het gewoon rustig meelezen
naja bij mij niet ik zit best dicht op het beeldscherm dus dan kan niemand zien wat ik aan het doen benquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Het is echt niet normaal meer![]()
![]()
Als iemand zijn e-mail leest 200meter verder op
Kan jij het gewoon rustig meelezen
Dat zal je leren, vlegel!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja en lettergrootte 2000 maakt me blind
Tomos AT50quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat voor brommer ?
kreidler?
Detailsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja en lettergrootte 2000 maakt me blind
Ja maar details die mij wel toe doen..quote:
Ja erg he?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:04 schreef draculettetje het volgende:
ben ik weer nu wachten op de taxi
tis echt koud buiten!
Dat is wel ontzettend klote zegquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja maar details die mij wel toe doen..
Eerste wat k ging doen is kijken of je het kon veranderen maar nee hoor
Tell me about itquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is wel ontzettend klote zeg
Maar gelukkig zit je wel straks in een warm zwembadquote:
What..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar gelukkig zit je wel straks in een warm zwembad
Donders een collega voor mij bekijkt zijn hotmail nu, het is behoorlijk erg jaquote:
Het is verschrikkelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Donders een collega voor mij bekijkt zijn hotmail nu, het is behoorlijk erg ja
ja da's waar!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar gelukkig zit je wel straks in een warm zwembad
Gmail dan maar hequote:
Positief bekijken hequote:
ja iddquote:
Oooh okay veel plezierquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ja ik heb weer eens hydrotherapie vandaag!
op zich valt dat best mee, taxi stopt voor de deur zowel hier als bij de fysioquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:11 schreef Crazy-p het volgende:
alleen om te gaan zwemmen moet ze wel eerst weer naar buiten
Ignore mode - Turn Onquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:12 schreef debbie_19 het volgende:me collega praat weer heel veel en heul serieus
Relaxed op de vroege morgen...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:12 schreef debbie_19 het volgende:me collega praat weer heel veel en heul serieus
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:11 schreef Runx het volgende:
[..]
ja iddjamer dat dolfijn niet meer bestaat
ik ga wel @schaap maken
nais i like
ja ok.. dat moet ook wel.. ze kunnen mensen niet een pokke end laten lopen met problemen met hun benen..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich valt dat best mee, taxi stopt voor de deur zowel hier als bij de fysio
gewoon negerenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:12 schreef debbie_19 het volgende:me collega praat weer heel veel en heul serieus
Ook hoi debsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:12 schreef debbie_19 het volgende:me collega praat weer heel veel en heul serieus
is tog pimp gek , moet ik mijn email bijv bij me baan aangeven , ike zo ramtin@schaap.nl ... dat staat goed manquote:
op zich kunnen ze dat best wel hoor, je moet ze gewoon even wijzen naar de andere ingang van het ziekenhuis, anders zetten ze je gewoon bij de hoofdingang af !quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:14 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ok.. dat moet ook wel.. ze kunnen mensen niet een pokke end laten lopen met problemen met hun benen..
Gemak enzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich valt dat best mee, taxi stopt voor de deur zowel hier als bij de fysio
ja ok.. die mensen heb je er altijd tussen zitten.. maar goed.. gelukkig maar dat ze dan luisteren naar aanwijzingenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich kunnen ze dat best wel hoor, je moet ze gewoon even wijzen naar de andere ingang van het ziekenhuis, anders zetten ze je gewoon bij de hoofdingang af !
Mits ze Nederlandsch verstaan natuurlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:16 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ok.. die mensen heb je er altijd tussen zitten.. maar goed.. gelukkig maar dat ze dan luisteren naar aanwijzingen
Mogguh p00pquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
* Da_p00pb0x has entered the building!
ja dat zou idd wel handig zijn natuurlijk..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:17 schreef kin238 het volgende:
[..]
Mits ze Nederlandsch verstaan natuurlijk
Juist!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gemak dient de mens toch?!
Neuken@Schaap.nlquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:15 schreef Runx het volgende:
[..]
is tog pimp gek , moet ik mijn email bijv bij me baan aangeven , ike zo ramtin@schaap.nl ... dat staat goed man
Goedemorgen mr p00pquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
GOEIEMORGENquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
ik hoef gelukkig ook niet met conexxion, en ik geef het gewoon al bij de centrale doorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:16 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ok.. die mensen heb je er altijd tussen zitten.. maar goed.. gelukkig maar dat ze dan luisteren naar aanwijzingen
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:19 schreef Sgele het volgende:
Fijn...meeting...daar ben ik godverdomme m'n nest niet voor uitgekomen vanmorgen
mogguhquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Goedemorgen Sgelequote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:19 schreef Sgele het volgende:
Fijn...meeting...daar ben ik godverdomme m'n nest niet voor uitgekomen vanmorgen
ja idd.. als ze je eenmaal kennen, en weten waar je moet zijn.. dan moet dat toch niet te moeilijk zijn lijk mij.. maar ja.. je kunt je soms verbazen over dat soort dingen.. dat ze na zoveel tijd toch de verkeerde ingang willen nemenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hoef gelukkig ook niet met conexxion, en ik geef het gewoon al bij de centrale door
scheelt ook dat ik zo'n 2,5 jaar al daar heen ga
Ongekendquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:19 schreef Sgele het volgende:
Hahaquote:
Ja dat welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die was te voorspelbaar he
heb hem vanmorgen aangezetquote:Op donderdag 30 oktober 2008 05:16 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh![]()
ps. barra Command And Conquer Red Alert 3-RELOADED
Weinig te doenquote:
Goedemorgen Barraquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb hem vanmorgen aangezet![]()
barraquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb hem vanmorgen aangezet![]()
ook goede morgen!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:27 schreef crazy987 het volgende:
jezus moet een website even aanpassen
en wat een kutnoob is diegene die deze heeft gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |