op zich valt dat best mee, taxi stopt voor de deur zowel hier als bij de fysioquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:11 schreef Crazy-p het volgende:
alleen om te gaan zwemmen moet ze wel eerst weer naar buiten
Ignore mode - Turn Onquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:12 schreef debbie_19 het volgende:me collega praat weer heel veel en heul serieus
Relaxed op de vroege morgen...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:12 schreef debbie_19 het volgende:me collega praat weer heel veel en heul serieus
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:11 schreef Runx het volgende:
[..]
ja iddjamer dat dolfijn niet meer bestaat
ik ga wel @schaap maken
nais i like
ja ok.. dat moet ook wel.. ze kunnen mensen niet een pokke end laten lopen met problemen met hun benen..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich valt dat best mee, taxi stopt voor de deur zowel hier als bij de fysio
gewoon negerenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:12 schreef debbie_19 het volgende:me collega praat weer heel veel en heul serieus
Ook hoi debsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:12 schreef debbie_19 het volgende:me collega praat weer heel veel en heul serieus
is tog pimp gek , moet ik mijn email bijv bij me baan aangeven , ike zo ramtin@schaap.nl ... dat staat goed manquote:
op zich kunnen ze dat best wel hoor, je moet ze gewoon even wijzen naar de andere ingang van het ziekenhuis, anders zetten ze je gewoon bij de hoofdingang af !quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:14 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ok.. dat moet ook wel.. ze kunnen mensen niet een pokke end laten lopen met problemen met hun benen..
Gemak enzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich valt dat best mee, taxi stopt voor de deur zowel hier als bij de fysio
ja ok.. die mensen heb je er altijd tussen zitten.. maar goed.. gelukkig maar dat ze dan luisteren naar aanwijzingenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich kunnen ze dat best wel hoor, je moet ze gewoon even wijzen naar de andere ingang van het ziekenhuis, anders zetten ze je gewoon bij de hoofdingang af !
Mits ze Nederlandsch verstaan natuurlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:16 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ok.. die mensen heb je er altijd tussen zitten.. maar goed.. gelukkig maar dat ze dan luisteren naar aanwijzingen
Mogguh p00pquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
* Da_p00pb0x has entered the building!
ja dat zou idd wel handig zijn natuurlijk..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:17 schreef kin238 het volgende:
[..]
Mits ze Nederlandsch verstaan natuurlijk
Juist!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gemak dient de mens toch?!
Neuken@Schaap.nlquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:15 schreef Runx het volgende:
[..]
is tog pimp gek , moet ik mijn email bijv bij me baan aangeven , ike zo ramtin@schaap.nl ... dat staat goed man
Goedemorgen mr p00pquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
GOEIEMORGENquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:17 schreef Da_p00pb0x het volgende:
ik hoef gelukkig ook niet met conexxion, en ik geef het gewoon al bij de centrale doorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:16 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja ok.. die mensen heb je er altijd tussen zitten.. maar goed.. gelukkig maar dat ze dan luisteren naar aanwijzingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |