het wordt ook met de keer lelijker...quote:
There can be only one...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:54 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
maar heb je ook de Mad Skillz ???
Hotmailquote:
ja iddquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het wordt ook met de keer lelijker...
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:53 schreef crazy987 het volgende:
goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen iedereen
brommer werkt godver*^&!*$&!*#$(^)$!*$!#%(@$ nog steeds nniet
moest weer met de bus
hopen dat ik vandaag wat eerder vrij kan krijgen
wat? nee !quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
There can be only one...
[ afbeelding ]
Hotmail faalt aan alle kantenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Het is ook het enige van M$ dat grati$ i$quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:55 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
laat me raden?quote:
Jah het is nu ook toegangbaar voor mensen zoals jij en Sgele met dat lettertype de teringquote:
dolfijn email was the bestquote:
Dude, die uitdrukking ken je toch wel?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:57 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
wat? nee !![]()
ik ben de enige
HotFailquote:
Aaaight, Better Gmailquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:57 schreef Runx het volgende:
[..]
dolfijn email was the best
mijn msn is nog @dolfijn ....echt
ja, duhquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude, die uitdrukking ken je toch wel?
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah het is nu ook toegangbaar voor mensen zoals jij en Sgele met dat lettertype de tering
quote:
nog wel een paar keer denk ikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:58 schreef Sgele het volgende:
[..]Ik ben niet blind... hoevaak moet ik dat nog zeggen
het is zelfs te groot voor mij die lettertypequote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:57 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah het is nu ook toegangbaar voor mensen zoals jij en Sgele met dat lettertype de tering
Dan is het goedquote:
Het is echt niet normaal meerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:59 schreef Runx het volgende:
[..]
het is zelfs te groot voor mij die lettertype
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |