Mjah ... vroeger hadden we dik 10 jaar een vakantiehuis in Cambrils en was Spanje m'n favoriete vakantieland maar als halfbloed neger met de achternaam Pedro zijnde hoef ik daar nu niet zo snel meer naartoe. Het schijnt op alle vlakken erger en erger te worden daar.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:46 schreef Trystar het volgende:
Klote racisten![]()
Laat Hamilton maar kampioen worden
zou wel mooi zijn als zowel hamilton als kovalainen massa ook in de kwalificatie voor blijven.quote:Op zaterdag 1 november 2008 15:06 schreef Atreidez het volgende:
Die Alonso toch.. Kijken of ie t in de qual ook kan flikken
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Hamilton McLaren-Mercedes (B) 1:12.212 + 0.071 18 Kovalainen McLaren-Mercedes (B) 1:12.225 + 0.084 18 Massa Ferrari (B) 1:12.312 + 0.171 17 Vettel Toro Rosso-Ferrari (B) 1:12.389 + 0.248 19 Heidfeld BMW Sauber (B) 1:12.402 + 0.261 19 Bourdais Toro Rosso-Ferrari (B) 1:12.426 + 0.285 18 Webber Red Bull-Renault (B) 1:12.453 + 0.312 18 Piquet Renault (B) 1:12.457 + 0.316 24 Trulli Toyota (B) 1:12.457 + 0.316 19 Rosberg Williams-Toyota (B) 1:12.625 + 0.484 16 Raikkonen Ferrari (B) 1:12.698 + 0.557 18 Glock Toyota (B) 1:12.712 + 0.571 22 Kubica BMW Sauber (B) 1:12.971 + 0.830 22 Nakajima Williams-Toyota (B) 1:13.054 + 0.913 19 Coulthard Red Bull-Renault (B) 1:13.058 + 0.917 22 Barrichello Honda (B) 1:13.135 + 0.994 24 Button Honda (B) 1:13.278 + 1.137 23 Fisichella Force India-Ferrari (B) 1:13.460 + 1.319 22 Sutil Force India-Ferrari (B) 1:13.680 + 1.539 22 |
Hou toch op man, altijd dat zelfde gezeikquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Glock, die is links afgeremd op de kerbs, dan gaat ie rechts omhoog en dan glijdt de kont weg.
En dan een beeld waar Glock zo'n drie meter van de kerb af was.![]()
Mol...
Huillie.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Glock, die is links afgeremd op de kerbs, dan gaat ie rechts omhoog en dan glijdt de kont weg.
En dan een beeld waar Glock zo'n drie meter van de kerb af was.![]()
Mol...
Volgens mij klopt er iets niet aan de micro van Mol, af en toe kraakt 't geluid ook wat.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:28 schreef -Hans- het volgende:
Come on Hamilton.
Moest even wennen aan de stem van Mol.. Klinkt een beetje verkouden.
Net reageerde hij enthousiast en toen klonk het ook niet echt best. Denk nu eigenlijk ook dat er iets is met de mic of verbinding.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Volgens mij klopt er iets niet aan de micro van Mol, af en toe kraakt 't geluid ook wat.
En BMWTis te merken dat die met de '09 auto bezig zijn......
Alu-hoedje kwijt?quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:50 schreef Googolplexian het volgende:
Uh Oh ... Hopelijk is het niet zo dat Ferrari STR de opdracht heeft gegeven er alles aan te doen om het McLaren moeilijk te maken
Is voor Ferrari natuurlijk wel 2 extra kansen om Hamilton eraf te tikken zonder zelf gestraft te worden.
Ik zat ook al even te kijken. Maar ja als Mol geen foute dingen meer zegt dan is er ook niks meer aan. Kijken wat het word!quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
Lol MolDie -0.1 was van Hamilton blinde...
'oh nu is ie weer sneller' daarna, als massa wel echt de 2de sector bereikt
Selectieve fantast.quote:
Huillie.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Selectieve fantast.
12.4, dat gaat ie niet verbeteren. Staat daar 12.3
Mooie tribunebeelden.
Idd, je hoort bij f1races het publiek zelden zo luidt, laat staan bij een kwalificatie!quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:02 schreef KaheemSaid het volgende:
Jammer dat ze niet naast elkaar op de GRID staan. Wel mooi voor Massa dit. Wat is dat publiek enorm aanwezig zeg!
En dan maandagochtend weer een aantal maanden zonder F1....quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:04 schreef -Hans- het volgende:
Denk dat ze bij McLaren niet super blij zullen zijn.. Druk ligt nu wel erg bij Hamilton. Gaat morgen super boeiend worden.
En Alonsoquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:06 schreef Joeriii het volgende:
Perfect voor Hamilton.
Geen Ferrari die 'm van de baan kan duwen, teamgenoot achter hem. Het enige wat 'm nog kan stoppen is z'n motor(en de FIA
)
Tja, hij heeft Kovolainen inderdaad achter zich. Ben alleen niet overtuigd van zijn start-kwaliteiten...quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:06 schreef Joeriii het volgende:
Perfect voor Hamilton.
Geen Ferrari die 'm van de baan kan duwen, teamgenoot achter hem. Het enige wat 'm nog kan stoppen is z'n motor(en de FIA
)
Dat deed ik ook nietquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:08 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet meer voor te stellen hoor
Ja, ik was tot vanmiddag half vijf ook in de waan dat het om 17:55 zou beginnen. Gelukkig waren er oplettende mensen op de sportclub, dus ben snel naar huis geraced.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:08 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Argh
Volgens de tv-gids zou de kwalificatie om 17.55 uur beginnen
Nou ja, ik denk dat Hamilton wel goed zit voor de race
De kans op domme fouten is redelijk groot bij hem als ie onder druk staat... als je naar z'n geschiedenis kijkt. En potentiële kandidaten die het Hamilton heeel lastig zullen maken zijn Raikkonen en Alonso als ik het zo bekijk. En Trulli als ie daardoor een grote achterstand oploopt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:10 schreef Fir3fly het volgende:
Massa heeft gedaan wat hij moest doen, en hij gaat er waarschijnlijk gewoon vandoor morgen. Het gaat er allemaal vanaf hangen wat er daar achter gebeurt, maar tenzij Hamilton een technisch probleem krijgt of gewoon een domme fout maakt denk ik dat hij de titel in z'n zak heeft.
Hij heeft Alonso achter zich en dat lijkt me een heel vervelend gevoelquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:07 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Tja, hij heeft Kovolainen inderdaad achter zich. Ben alleen niet overtuigd van zijn start-kwaliteiten...
Huillie!quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Trulli start weer eens licht, dat duurt geen 10 ronden en dan moet ie naar binnen, en dan zie je 'm de rest van de race niet meer terug en eindigd ie weer als 8ste ofzo. Zoiets lappen ze wel vaker bij Toyota bij intressante races zoals Japan, de afsluitende race, USA 2005 enzo.....
Ik vind het wel een mooie ontwikkeling.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Idd, je hoort bij f1races het publiek zelden zo luidt, laat staan bij een kwalificatie!
Zolang als kovalainen voor alonso blijft verwacht ik weinig problemen. Maar als hamilton moet gaan racen met alonso die hem opjaagt, dan kunnen er nog wel eens gekke dingen gebeurenquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:13 schreef voyeur het volgende:
[..]
Hij heeft Alonso achter zich en dat lijkt me een heel vervelend gevoel
Ik ook.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:17 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie ontwikkeling.
Tegelijk vind ik dat je je als coureur niet moet bemoeien met de strijd om het WK. Als Alonso (ik zeg als) met opzet probeert Hammilton van de baan te rijden dan moet hier een behoorlijke straf op staan. Maar ik hoop dat de grande finale van dit hectische Formule 1 jaar sportiever afgesloten wordt!quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zolang als kovalainen voor alonso blijft verwacht ik weinig problemen. Maar als hamilton moet gaan racen met alonso die hem opjaagt, dan kunnen er nog wel eens gekke dingen gebeuren
Persoonlijk hoop ik dat die wint, maar als hij het zelf verprutst en Massa wint dan feliciteer ik de Ferari fans ook gewoon. Vind het zeer triest als je zulke dingen niet gewoon kan accepteren.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ook.
Al ben ik wel bang dat als Hamilton (wel eerlijk) kampioen wordt er weer boooeee en zo geroepen gaat worden. Dat soort publiek vind ik minder.
Als Massa kampioen wil worden moet hij winnen en moet Hamilton 6e of lager eindigen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:26 schreef vipergts het volgende:
Dus hamilton moet 8 ste of slechter worden om Massa kampioen te maken. Zal moeilijk worden. Ook al gun ik het Hamilton wel zijn team gun ik die eer niet.
Ach, zolang ze eikel roepen ipv kutneger dan vind ik het geen probleem. Emotie hoort er ook bij. En zeker bij Brazilianen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ook.
Al ben ik wel bang dat als Hamilton (wel eerlijk) kampioen wordt er weer boooeee en zo geroepen gaat worden. Dat soort publiek vind ik minder.
Tenzij Massa wint, dan moet Lewis minimaal 5e zijn. Zie de OPquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:26 schreef vipergts het volgende:
Dus hamilton moet 8 ste of slechter worden om Massa kampioen te maken. Zal moeilijk worden. Ook al gun ik het Hamilton wel zijn team gun ik die eer niet.
Same here, dank aan UPCquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:08 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Argh
Volgens de tv-gids zou de kwalificatie om 17.55 uur beginnen
Nou ja, ik denk dat Hamilton wel goed zit voor de race
Toen had hij daar ook veel aan inderdaad.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Trulli start weer eens licht, dat duurt geen 10 ronden en dan moet ie naar binnen, en dan zie je 'm de rest van de race niet meer terug en eindigd ie weer als 8ste ofzo. Zoiets lappen ze wel vaker bij Toyota bij intressante races zoals Japan, de afsluitende race, USA 2005 enzo.....
Helemaal mee eens. Zou heel jammer zijn als Alonso dat zou doen. Maar met mijn opmerking wilde ik eigenlijk zeggen dat het Hamilton wel een veilig gevoel moet geven dat Kovalainen achter hem rijd. Maar als Alonso Kovalainen voorbij gaat en in de buurt van Hamilton kan komen dan zal hij ook zeker proberen om hem in te halen en daarbij zal Alonso best risico durven te nemen want die heeft niks te verliezen. Plus dat Hamilton zelf waarschijnlijk ook zenuwachtiger word met Alonso achter hem dus die zal dan misschien ook eerder foutjes maken.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Tegelijk vind ik dat je je als coureur niet moet bemoeien met de strijd om het WK. Als Alonso (ik zeg als) met opzet probeert Hammilton van de baan te rijden dan moet hier een behoorlijke straf op staan. Maar ik hoop dat de grande finale van dit hectische Formule 1 jaar sportiever afgesloten wordt!
Altijd de mindere periode want ook het MotoGP seizoen is al afgelopen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En dan maandagochtend weer een aantal maanden zonder F1....
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Gelukkig hebben we de A1GP [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:16 schreef Adviseur het volgende:
[..]
Huillie!
kwestie van hetzelfde niveau aan te houden als de meeste hier
Die opmerking verwachte ik alquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:32 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Toen had hij daar ook veel aan inderdaad.
Yes!!!quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Saai is datquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Gezelligquote:With Hamilton needing to finish fifth or better to clinch the title, three security staff will be stationed in the McLaren pits to guard against a repeat of last year when cables in the team's in-car radio were cut in the garage.
McLaren's IT staff have also produced new software to protect sensitive material from being accessed by hackers - or rivals.
bron
Nouja, vergeet niet dat we in Brazilië zijn he. Het land waar Senna nog altijd als GOD gezien word.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Idd, je hoort bij f1races het publiek zelden zo luidt, laat staan bij een kwalificatie!
De Brazilianen zijn echt erg fanatiek en trots als het op sport aankomt. Vooral natuurlijk met voetbal, maar ook andere sporten waar ze succes in boeken.quote:Op zondag 2 november 2008 08:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, vergeet niet dat we in Brazilië zijn he. Het land waar Senna nog altijd als GOD gezien word.
Wat meen je als Massa kampioen word; dan ligt serieus dat land minstens een week op zn gat.
Een vriend van mij komt uit Brazilië en vertelde me wel eens hoe dat destijds met Senna was. Die gasten zijn echt gek en dan word er gewoon echt niet meer gewerkt, maar alleen nog maar gefeest en gefeest en nog meer gefeest. En dan minstens een week.
Ik vind het overigens wel mooi om te zien en alleen al daarom hoop ik dat Massa toch nog de titel weet te pakken
Oke bedankt, hoef die onzin ervoor niet te zien.quote:
http://www.formula1.com/quote:Op zondag 2 november 2008 10:59 schreef vosss het volgende:
18:00 sharp? Niet dat ik om klokslag 6 thuiskom en we zijn al l3 rondes onderweg.
♪ ♫ De meeste drooomen zijn bedrog! ♫ ♪quote:Op zondag 2 november 2008 11:19 schreef Atreidez het volgende:
Ik had vannacht een droom dat een gekke braziliaan vanmorgen in het hotel een laxeermiddel in Hamilton ze ontbijt had gedaan
quote:Op zondag 2 november 2008 11:19 schreef Atreidez het volgende:
Ik had vannacht een droom dat een gekke braziliaan vanmorgen in het hotel een laxeermiddel in Hamilton ze ontbijt had gedaan
Dan begint het Studio Programma, met expert panelleden en een ongeevenaard pitstop spelquote:Op zondag 2 november 2008 11:29 schreef Harmen1984 het volgende:
De promo op RTL 7 vermeldde "RTL Grand Prix 17.00 (Race)"
Dat pitstopspel zullen ze denk ik niet meer doen. De hoofdprijs was een reis naar de GP van Brazilië en dat gaat nu wat lastig worden.quote:Op zondag 2 november 2008 11:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dan begint het Studio Programma, met expert panelleden en een ongeevenaard pitstop spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |