Issie nog steeds stoek?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:31 schreef Schuifpui het volgende:
Regen? Livetiming geeft 1 aan bij wet/dry.![]()
![]()
Kan alleen niet kijken, heb zo tentamen.
Leuk, Massa ligt eerste, Hamilton 4e, dus pa Hamilton vlagt Massa af, maar....... Hamilton schuift er in de laatste bocht af. Leuke situatiequote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:14 schreef Googolplexian het volgende:
Whose Dad Will Wave The Checkers ?
Family members of the 2008 world champion will be invited to wave the chequered flag at the end of Sunday's championship showdown in Brazil.
Organisers of the race at Interlagos said that, depending on the outcome of the preceding 70 laps, either Felipe Massa's parents Luiz Antonio and Ana Elena, or Lewis Hamilton's father and brother Anthony and Nicholas, will be invited to officially mark the end of the race.
"We believe it would be a very special thing if the families can participate in such a way," race official Carlos Roberto Montagner said, according to Brazilian sports publication Gazeta Esportiva.
en het begint nu toch wat te druppelenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 13:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Issie nog steeds stoek?
Net kwam in beeld "no rain expected during this session" volgens bodylotion.
En succes met je tentamen!
Niet gelukt!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:25 schreef Googolplexian het volgende:
Massa nu snellerBen benieuwd of Lewis nog wat van de tijd af kan krijgen.
Bij mij ook,, van die digifactsquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:57 schreef Bolter het volgende:
En we zijn er weer. Is het geluid bij iedereen zo belabberd?
Heel gaaf, even wachten tot zondag en dan eens zien hoe zo'n startongeluk er vanuit zijn positie uitzietquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:12 schreef Noud_ het volgende:
Geluid is hier ook schrale boel.
Die camera op de helm van Coulthard trouwens! Gaaf!
Knap dat je dat kan zeggen met nog 45 minuten te gaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Massa ook tijdens de 2e vrije training het snelste.
Knap dat iemand sneller kan rijden op een natte baan.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Knap dat je dat kan zeggen met nog 45 minuten te gaan
Dan kijk jij naar een andere training dan ik.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Knap dat iemand sneller kan rijden op een natte baan.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan kijk jij naar een andere training dan ik.
Huilonso 1 en massa 2 en dus geen Massa op 1quote:
zou Massa zich omgebouwd hebben?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan ziet Massa er verdacht veel uit als Alonso
Ik ookquote:
Thanksquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:06 schreef RowanF1 het volgende:
Hierzo live: http://nl.justin.tv/cristv
Weer Pools en met een raar balkje eronder, maar who cares?
Bedanktquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:06 schreef RowanF1 het volgende:
Hierzo live: http://nl.justin.tv/cristv
Weer Pools en met een raar balkje eronder, maar who cares?
Paar keer refreshenquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:09 schreef Atreidez het volgende:
De live timing op f1.com staat op zwart
quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:11 schreef Fir3fly het volgende:
Het is gelukkig droog.
Puur omdat de Spanjolen zo racistisch bezig zijn (en gezien Alonso's huil-gedrag) : Alonso zo hard in de muur dat hij 2 jaar niet kan racenquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:13 schreef RowanF1 het volgende:
Go Fernando
En Felipe voor het kampioenschap \o/
Ach, ik ben geen racistische Spaanjaard/joolquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Puur omdat de Spanjolen zo racistisch bezig zijn (en gezien Alonso's huil-gedrag) : Alonso zo hard in de muur dat hij 2 jaar niet kan racen
Hopelijk neemt 'ie 2 Ferrari's mee in z'n crash ^^
Wel errug jammer dat dat jouw reden is om voor Massa te zijn. Je bent inderdaad geen Spanjool, nee.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:29 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Ach, ik ben geen racistische Spaanjaard.
En aangezien de kop van Hamilton me gewoon niet aan staat ben ik voor Massa, ieder zijn favoriete rijder.
Edit: Die camera op de helm van Coulthard is echt wel mooi
Klote racistenquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Puur omdat de Spanjolen zo racistisch bezig zijn (en gezien Alonso's huil-gedrag) : Alonso zo hard in de muur dat hij 2 jaar niet kan racen
Hopelijk neemt 'ie 2 Ferrari's mee in z'n crash ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |