Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan kijk jij naar een andere training dan ik.
Huilonso 1 en massa 2 en dus geen Massa op 1quote:
zou Massa zich omgebouwd hebben?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan ziet Massa er verdacht veel uit als Alonso
Ik ookquote:
Thanksquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:06 schreef RowanF1 het volgende:
Hierzo live: http://nl.justin.tv/cristv
Weer Pools en met een raar balkje eronder, maar who cares?
Bedanktquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:06 schreef RowanF1 het volgende:
Hierzo live: http://nl.justin.tv/cristv
Weer Pools en met een raar balkje eronder, maar who cares?
Paar keer refreshenquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:09 schreef Atreidez het volgende:
De live timing op f1.com staat op zwart
quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:11 schreef Fir3fly het volgende:
Het is gelukkig droog.
Puur omdat de Spanjolen zo racistisch bezig zijn (en gezien Alonso's huil-gedrag) : Alonso zo hard in de muur dat hij 2 jaar niet kan racenquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:13 schreef RowanF1 het volgende:
Go Fernando
En Felipe voor het kampioenschap \o/
Ach, ik ben geen racistische Spaanjaard/joolquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Puur omdat de Spanjolen zo racistisch bezig zijn (en gezien Alonso's huil-gedrag) : Alonso zo hard in de muur dat hij 2 jaar niet kan racen
Hopelijk neemt 'ie 2 Ferrari's mee in z'n crash ^^
Wel errug jammer dat dat jouw reden is om voor Massa te zijn. Je bent inderdaad geen Spanjool, nee.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:29 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Ach, ik ben geen racistische Spaanjaard.
En aangezien de kop van Hamilton me gewoon niet aan staat ben ik voor Massa, ieder zijn favoriete rijder.
Edit: Die camera op de helm van Coulthard is echt wel mooi
Klote racistenquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Puur omdat de Spanjolen zo racistisch bezig zijn (en gezien Alonso's huil-gedrag) : Alonso zo hard in de muur dat hij 2 jaar niet kan racen
Hopelijk neemt 'ie 2 Ferrari's mee in z'n crash ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |