Altijd de mindere periode want ook het MotoGP seizoen is al afgelopen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En dan maandagochtend weer een aantal maanden zonder F1....
quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Gelukkig hebben we de A1GP [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:16 schreef Adviseur het volgende:
[..]
Huillie!
kwestie van hetzelfde niveau aan te houden als de meeste hier
Die opmerking verwachte ik alquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:32 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Toen had hij daar ook veel aan inderdaad.
Yes!!!quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Saai is datquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Gezelligquote:With Hamilton needing to finish fifth or better to clinch the title, three security staff will be stationed in the McLaren pits to guard against a repeat of last year when cables in the team's in-car radio were cut in the garage.
McLaren's IT staff have also produced new software to protect sensitive material from being accessed by hackers - or rivals.
bron
Nouja, vergeet niet dat we in Brazilië zijn he. Het land waar Senna nog altijd als GOD gezien word.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Idd, je hoort bij f1races het publiek zelden zo luidt, laat staan bij een kwalificatie!
De Brazilianen zijn echt erg fanatiek en trots als het op sport aankomt. Vooral natuurlijk met voetbal, maar ook andere sporten waar ze succes in boeken.quote:Op zondag 2 november 2008 08:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja, vergeet niet dat we in Brazilië zijn he. Het land waar Senna nog altijd als GOD gezien word.
Wat meen je als Massa kampioen word; dan ligt serieus dat land minstens een week op zn gat.
Een vriend van mij komt uit Brazilië en vertelde me wel eens hoe dat destijds met Senna was. Die gasten zijn echt gek en dan word er gewoon echt niet meer gewerkt, maar alleen nog maar gefeest en gefeest en nog meer gefeest. En dan minstens een week.
Ik vind het overigens wel mooi om te zien en alleen al daarom hoop ik dat Massa toch nog de titel weet te pakken
Oke bedankt, hoef die onzin ervoor niet te zien.quote:
http://www.formula1.com/quote:Op zondag 2 november 2008 10:59 schreef vosss het volgende:
18:00 sharp? Niet dat ik om klokslag 6 thuiskom en we zijn al l3 rondes onderweg.
♪ ♫ De meeste drooomen zijn bedrog! ♫ ♪quote:Op zondag 2 november 2008 11:19 schreef Atreidez het volgende:
Ik had vannacht een droom dat een gekke braziliaan vanmorgen in het hotel een laxeermiddel in Hamilton ze ontbijt had gedaan
quote:Op zondag 2 november 2008 11:19 schreef Atreidez het volgende:
Ik had vannacht een droom dat een gekke braziliaan vanmorgen in het hotel een laxeermiddel in Hamilton ze ontbijt had gedaan
Dan begint het Studio Programma, met expert panelleden en een ongeevenaard pitstop spelquote:Op zondag 2 november 2008 11:29 schreef Harmen1984 het volgende:
De promo op RTL 7 vermeldde "RTL Grand Prix 17.00 (Race)"
Dat pitstopspel zullen ze denk ik niet meer doen. De hoofdprijs was een reis naar de GP van Brazilië en dat gaat nu wat lastig worden.quote:Op zondag 2 november 2008 11:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Dan begint het Studio Programma, met expert panelleden en een ongeevenaard pitstop spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |