Whehehe, niet met traditie spotten is inderdaad wel een groot goed jahquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:46 schreef Californium het volgende:
hier in het noorden....doen ze aan kerstlunch....met z;n allen smiddags lunchen en dan tot s'nachts doorgaan (lees: dronken worden in kroegen ed.) maar die van ons valt op maandag
maar ik heb al een aantal verhalen van....O dat wordt een nutteloze maandag en dinsdag...gehoord Dus dat gaat helemaal goed komen
mag uiteraard niet met traditie spotten en moet maar gewoon mee dan
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, niet met traditie spotten is inderdaad wel een groot goed jahKlinkt leuk
Wat happend de vorige keer dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:52 schreef Californium het volgende:
[..]
alleen maar niet zoveel drinken als de vorige keer
toen had ik 5 a 6 wijn op....valt mee denk je.... hier schenken ze 250 ml per glasquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat happend de vorige keer dan?
T ergste wat er is, verplicht drinkenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:46 schreef Californium het volgende:
hier in het noorden....doen ze aan kerstlunch....met z;n allen smiddags lunchen en dan tot s'nachts doorgaan (lees: dronken worden in kroegen ed.) maar die van ons valt op maandag
maar ik heb al een aantal verhalen van....O dat wordt een nutteloze maandag en dinsdag...gehoord Dus dat gaat helemaal goed komen
mag uiteraard niet met traditie spotten en moet maar gewoon mee dan
Ach zolang je geen striptease act doet midden in de bar met al je collega's is er verder niets aan de hand tochquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:55 schreef Californium het volgende:
[..]
toen had ik 5 a 6 wijn op....valt mee denk je.... hier schenken ze 250 ml per glasrest kun je raden...ik dacht dat het nog wel aardig was... Maar achteraf blijkt dat ik best een aantal zwarte gaten van die avond heb
neequote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:56 schreef Rubber-eendje het volgende:
[..]
T ergste wat er is, verplicht drinken![]()
Toch wel gratis mag ik hopen?
Hoe dat zo? Voorgenoemde striptease?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:56 schreef Californium het volgende:
en dat ik me niet echt netje heb gedragen![]()
dat nog net nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach zolang je geen striptease act doet midden in de bar met al je collega's is er verder niets aan de hand toch
Neequote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Voorgenoemde striptease?
We doen ook aan theequote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij nou daadwerkelijk koffie lustte pas je er perfect thuis
Jij vuig loederquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Neegewoon...
dingen gezegd die niet echt door de beugel konden....
![]()
bijv. op de vraag of ik single was
![]()
maar geen rare dingen gedaan..
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Neegewoon...
![]()
bijv. op de vraag of ik single was
![]()
maar geen rare dingen gedaan..
ik heb gewoon gezegd dat ik single was.... terwijl ik dat (nog) niet wasquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij vuig loeder
mag je me een keer het fijne van vertellen op msn![]()
theequote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
We doen ook aan thee. En fris. En bier.
? wat?quote:
Foeiquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:06 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb gewoon gezegd dat ik single was.... terwijl ik dat (nog) niet was![]()
Nou ach, is toch ook niet zo'n ramp zolang je niemand heb staan aflebberen midden in de kroegquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:06 schreef Californium het volgende:
[..]
ik heb gewoon gezegd dat ik single was.... terwijl ik dat (nog) niet was![]()
Zoals?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Neegewoon...
![]()
[
a. ik doe niet aan aflebberenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ach, is toch ook niet zo'n ramp zolang je niemand heb staan aflebberen midden in de kroeg
Daar zou ik misschien meer issues mee hebben
zie bovenstaande... en gesprekken over triotjes.... enz enzquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:09 schreef MPG het volgende:
Och. Beter bezopen in de kroeg dan volledig bewust op het werk in het archief![]()
![]()
Weten we tochquote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:09 schreef Californium het volgende:
[..]
a. ik doe niet aan aflebberen
b. Ik doe niet (nuchter) aan aflebberen in een kroeg
c. Ik zou niet vreemdgaan
d. weet ik veel...een d hoort er nu eenmaal
mooiquote:
En trouwens, nu kun je al die dingen doen want je hebt toch geen vriendje meerquote:
Ja, hier ook. En pokerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
Bij ons was het elke laatste vrijdag van de maand, bier, bier, speciaalbier, en borrelhapjes
Als beauty of nerd?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:06 schreef PieterBas het volgende:
uhm.... is er iets mis met me... dat een vriendin van mij, mij gaat opgeven voor beauty en de nerd...:')
Aan je fobo te zien denk ik niet...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:06 schreef PieterBas het volgende:
uhm.... is er iets mis met me... dat een vriendin van mij, mij gaat opgeven voor beauty en de nerd...
Ben je wel in gezelschap van mooie meidenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:06 schreef PieterBas het volgende:
uhm.... is er iets mis met me... dat een vriendin van mij, mij gaat opgeven voor beauty en de nerd...
Ik kan nogal bloedfanatiek worden en zeker als er iets te winnen valtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ben je wel in gezelschap van mooie meiden. Op zich niets mis mee. Alleen die camera en stomme spelletjes
Selectievraagquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:14 schreef HostiMeister het volgende:
In dat geval gedraag je als mastergeek tijdens de selectie en dan ineens ben je don juan tijdens de opnames, allemaal die babes macken
Dankuquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:18 schreef Piles het volgende:
Avond
Feli Bartje
![]()
Paneel laptop vermoedelijk kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |