Huisarts wilde enkel maar een testje doen voor 25 euro, toen heb ik bedankt en gezegd dat ik het zelf wel zou halen. Zo dus eerst langs huis voor geld en dan maar naar de apotheek er voor. Denk dat ik die mensen nog het meest vertrouw dat ze het niet doorroddelenquote:
Dat noemen ze spammenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:17 schreef Californium het volgende:
post met functie...
waarom post je een post zonder functie![]()
o is dat spammenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
haphaphapquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:19 schreef HostiMeister het volgende:
die KSC'ers zijn allemaal postaantal geilerds, je weet toch
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:20 schreef Californium het volgende:
[..]
o is dat spammen
Als jij nou daadwerkelijk koffie lustte pas je er perfect thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Dan ben ik weer bij. Het scheelt naar beneden scrollen en het voorkomt RSI...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:17 schreef Californium het volgende:
post met functie...
waarom post je een post zonder functie![]()
Dat jij vandaag uberhaupt bent gaan werken, ik zou wel andere dingen aan mijn hoofd hebbenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, dat ken ik wel. Moet nog 20 min maar ze gaan hier borrelen
![]()
en ik moet weer eens weg
Ik mag maar een aantal dagen ziek zijn (9) en ik heb er al 7 van op zitten.. ik heb eigenlijk ook niet echt een keuze gehad. En ik zit denk ik liever hier geen fuck uit te voeren als dat ik de hele dag naar een witte muur zou staren thuis. Al heb ik idd niet zo heel erg veel uitgevoerd. Zit ook echt de laatste minuten af te tellen tot ik weg kan,,quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat jij vandaag uberhaupt bent gaan werken, ik zou wel andere dingen aan mijn hoofd hebben
Ik moet nog door tot half 6.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, dat ken ik wel. Moet nog 20 min maar ze gaan hier borrelen
![]()
en ik moet weer eens weg
Doen ze hier elke laatste woensdag van de maand. Paar bakken chips, borrelhapjes uit de frituurpan, bier en frisquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:25 schreef Rubber-eendje het volgende:
[..]
Ik moet nog door tot half 6.
Ik krijg net wel de uitnodiging voor kerst, gezellig wat eten met iedereen hier. Je kan er maar optijd bij zijn.
Hier hebben ze volgensmij minimaal 3x in de week gebak iets anders lekkers. Er zit hier een bakkerij op de hoekquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Doen ze hier elke laatste woensdag van de maand. Paar bakken chips, borrelhapjes uit de frituurpan, bier en fris. Vorige maand kon ik niet en dit keer weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |